چگونه بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیل را انتخاب کنید؟

شما آماده هستید تا از مزایای استفاده از بازاریابی ایمیل استفاده کنیم و بازاریابی عظیم ایمیل مارکتینگ بتواند کسب و کار شما را به ارمغان بیاورد اما چطور تصمیم بگیرید که کدام یک بهترین نتایج را به شما می دهد؟

شما احتمالاً با خودتان فکر می کنید "من فقط بهترینها را پیدا می کنم" اما چگونه بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیل را قبل از آن است که آن را امتحان کنید پیدا می کنید؟ مطمئناً، شما می توانید برای نسخه ی نمایشی رایگان ثبت نام کنید اما زمانی که مخاطبین شما هر هفته از یک ایمیل با نام تجاری دیگر حمایت می کنند از ایمیل های شما رنج می برند.
راه حل برای این معضل وجود دارد که زمان شما را صرفه جویی خواهد کرد. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سیستم درست در محل وجود دارد به طوری که می توانید نگرانی خود را نسبت به کمپین های خود شروع کنید به جای اینکه آنها را بفرستید.

یک سیستم همگرا ایجاد کنید

هنگامی که تصمیم می گیرید از نرم افزار جدید برای هر بخش از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید شما نیاز به فکر کردن به تصویر بزرگ دارید. چگونه در حال حاضر نرم افزار ایمیل جدید شما با سیستم شما در محل نصب شده است؟ در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ایمیل بزرگ نام یکپارچه سازی دارند که اجازه می دهد جریان مداوم اطلاعات بین نرم افزار، شما باید مطمئن شوید که نرم افزار متناسب با سیستم شما باشد.
اگر شما در حال راه اندازی استراتژی دیجیتال خود هستید هنوز باید به تصویر بزرگ فکر کنید. آخرین چیزی که می خواهید 3 ماه در مسیر جاده انجام دهید همان موقعیتی است که در حال حاضر هستید زیرا فکر نمی کنید که برنامه ایمیل شما با بقیه استراتژی شما سازگار باشد. خود را در جهت موفقیت قرار دهید و یک سیستم هم افزایی ایجاد کنید که رشد تجارت شما را ترویج کند.

دریافت نرم افزار ایمیل که متناسب با استراتژی شما باشد

بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیل برای کسب و کار شما این است که برای کسب و کار شما کار کند. من می دانم که این واقعاً پاسخی نیست که شما دنبال آن هستید اما باید بدانید که اهداف شما برای کمپین های ایمیل شما چیست تا بدانید که چگونه کار خواهد کرد.
چه نوع ایمیل هایی را در هنگام ارسال برنامه می خواهید؟ آیا شما نیاز به ایجاد گردش کار خودکار دارید یا فقط می خواهید خبرنامه را ارسال کنید؟ آیا این نرم افزار به شما اجازه ایجاد قالب ها را می دهد؟ توانایی های بخش بندی CRM چیست؟ اینها همه سوالاتی هستند که قبل از اینکه بتوانید به یک پلت فرم وارد شوید باید بپرسید.
هنگامی که متوجه شدید که چه چیزی نیاز دارید می توانید سیستم عامل هایی را که برای کسب و کار شما مناسب نیستند را خارج کنید اکنون وقت آن است که به ویژگیها و البته قیمتها نگاهی بیندازیم. همه چیز در مورد قیمت در سایت وجود دارد حالا باید دریابید که چگونه آن به شما کمک خواهد کرد که اهداف کسب و کار خود را به نحوی کارآمد به دست آورید.
اگر شما به دنبال ایمیل هایی هستید که از لحاظ زیبایی مناسب باشند ممکن است به پلتفرمی بپردازید که به شما اجازه می دهد تا ایمیل های HTML خود را به صورت دستی کپی کنید. اگر دنبال یک رویکرد ساده تر هستید، به دنبال نرم افزاری هستید که دارای یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن است این برنامه در سایت وجود دارد و بنابراین هر کس در تیم شما می تواند به راحتی وارد شود و یک کمپین ایجاد کند اگر نمی خواهید از ویژگی های اتوماسیون استفاده کنید، روی آنها تمرکز نکنید. ارزش هایی را که برای کسب و کار شما کار می کنند پیدا کنید و با آن کنار بیایید.

تحرک را در ذهن نگه دارید

تحرک برای ایمیل ضروری است. بیش از 50٪ از همه ایمیل ها بر روی یک دستگاه تلفن همراه باز می شوند بنابراین اطمینان را حاصل کنید که پیام شما را می توان خوانده و به راحتی هضم شود و در هر کجا که مخاطبان شما در حال دیدن آن است، بسیار مهم است.
بسیاری از ارائه دهندگان خدمات الکترونیکی، قالب هایی را برای مشتریان خود فراهم می کنند که به طور خودکار در طراحی پاسخگو هستند و برای بازاریابان برای ایجاد کمپین های بزرگ ایمیل آسان تر است. این روند به سمت تلفن همراه تغییر می کند بنابراین هنگامی که شما به دنبال بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیل هستید این حرکت را در ذهن نگه دارید.

 تعادل در کارایی و اثربخشی

بهترین راه برای تحقق بخشیدن به بازاریابی پست الکترونیکی شناخته شده است که برای تعادل بهره وری از روند ایجاد ایمیل کارآیی کمپین های خود را بالا ببرید. این جایی است که استفاده از قالب ها مهم هستند. قالب ها به شما اجازه می دهد که فرآیند ایجاد ایمیل را با تمرکز بر محتوای داخلی ایمیل و نه طرح کلی ساده کنید.
قالب ها یک سیستم ایجاد می کنند که در آن شما می توانید با ایجاد تصویر برند در صندوق ورودی به راحتی ایمیل های قابل شناسایی ارسال کنید. قالب های شما ساختار ایمیل را تنظیم می کنند. با استفاده از قالب ها، کار شما این است که قالب را انتخاب کنید و روی محتوا تمرکز کنید تا شامل شود. بدون قالب، شما باید هر نامه ای را که از ابتدا ارسال می کنید طراحی کنید همچنین نگران محتوای آن باشید.
در نهایت، قالب ها به شما این امکان را می دهد که تعادل بین کارایی و کارایی در فرآیند ایجاد ایمیل را پیدا کنید بنابراین مطمئن شوید که نرم افزاری از آن استفاده می کنید دارای الگو است که می توانید آن را تنظیم کنید.

از یک آژانس بازاریابی ایمیل کمک بخواهید

یک آژانس بازاریابی ایمیل با تمام موارد ایمیل تخصصی را تجربه خواهد کرد و احتمالا با ارائه دهندگان سرویس ایمیل چندین بار تجربه خواهد کرد. این می تواند یک منبع ارزشمند برای شما باشد تا بدانید چه نرم افزارهایی برای استفاده وجود دارد چه ایمیل هایی برای ارسال و چگونه می توانید در بقیه استراتژی دیجیتال خود قرار دهید. شما همچنین می توانید در مورد فرایند ایجاد ایمیل خود بپرسید تا بدانید چه فرآیند کارآمد و موثر شبیه آن است و چگونه می توانید آن را در استراتژی خود اعمال کنید.
هنگامی که آن بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیل را انتخاب کردید شما ابتدا باید آنچه را که از ارائه دهنده خدمات ایمیل خود نیاز دارید را درک کنید. به اهداف خود نگاه کنید. مخاطبان خود را بشناسید و ایمیل های خود را بررسی کنید. چه نوع ایمیل ها استراتژی دیجیتالی را برای رسیدن به نتایج نیاز دارد؟
به یاد داشته باشید که درازمدت فکر کنید و بر ارزش نرم افزاری کسب و کار خود تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که آن را به بقیه استراتژی متصل کنید تا بتوانید به راحتی بر روی نتایج گزارش و شناسایی روند ارسال ایمیل تمرکز کنید.

مقالات مرتبط

مارکتینگ آنلاین

ارسال ایمیل انبوه

روش های بازاریابی

ساختن ایمیل لیست

ایمیل مارکتینگ چیست

روش‌های نوین مارکتینگ

واژه نامه ایمیل مارکتینگ

مزایای مارکتینگ در رسانه های اجتماعی

گرایش به بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۱۷

ایمیل مارکتینگ برای کسب کارهای کوچک

بهبود نرخ بازشدن ایمیل با ایمیل های هدفمند

چگونه یک مشتری را با بازاریابی ایمیلی به بازدیدکننده تبدیل کنیم؟

بازاریابی اینترنتی ایمیل چیست؟ چگونه از آن در کسب و کار خود استفاده کنیم؟