روش های بازاریابی

مارکتینگ Marketing ( بازاریابی ) عبارت از برنامه و ایده ای است که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفته می شود این اقدامات سبب اطلاع مشتری از خصوصیات محصولات و خدمات می ‌شود. هر استراتژی بازاریابی می تواند با یک بازار هدف ارتباط برقرار کند و مزایا و ویژگی های یک محصول را نمایان کند. استراتژی های بازاریابی همچنین می تواند یک ارزش کلی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود باشد.

در بسیاری از موارد، این هسته سبب ساختن سهام و یا اراده خوب در بازارهای هدف است. برای مثال، اپل در ایجاد آگهی های بازرگانی تلویزیون، بیلبوردهای تبلیغاتی و مجلات محصولات خود را به نمایش گذاشت و با چنین راهی مشتریان احساس میل به سمت محصولات اپل و سرمایه گذاری در آن پیدا کردند. هنگامی که شما زمان زیادی را در فضای بازاریابی محتوا صرف می کنید شما شروع به دیدن بسیاری از روندها، اجرای تکنیک ها و طرح های مختلف می کنید و گاهی اوقات چیزهای می بینید که عملی نیستند و گاهی اوقات، برخی از استراتژی های بازاریابی، محتوای آشکار دردناکی دارند. در این مقاله برخی از استراتژی بازاریابی و تاکتیک هایی که شما می توانید برای بدست آوردن مشتریان جدید برای کسب و کار خود و رشد نام تجاری خود استفاده کنید آورده می شود. اطلاعاتی که ما جمع آوری و به اشتراک گذاشته ایم یک نتیجه از صرف زمان طولانی در بسیاری از تلاش های بازاریابی محتوا از بسیاری از شرکت است. بازاریابی دیجیتال در بیش از چند سال گذشته دچار دگرگونی قابل توجهی شده است و به یک محیط به طور فزاینده مهم برای ایجاد یک تجربه با نام تجاری آنلاین تبدیل شده است.
درست مثل هر زمینه ای که متکی بر فن آوری های ارتباطی است بازاریابی آنلاین به سرعت در حال توسعه نسبت به برخی جهات و خروج از برخی از شیوه های منسوخ است. استراتژی های بازاریابی محتوا بی وقفه در سال های آینده رونق یافته، و جای تاکتیک های سنتی با بازاریابی دیجیتال به نفع ایجاد محتوای مناسب تر و الهام بخش تغییر خواهد داد. علاوه بر این، خواهیم دید که فناوری های اتوماسیون بازاریابی بیشتر و بیشتر اعمال خواهد شد و پیش بینی شده است تا50  درصد رشد کند در کوتاه مدت، اطلاعات بازاریابی به یک نکته مهم در هر تلاش بازاریابی تبدیل و کسب آن آسان تر و سریع تر خواهد بود

بازاریابی محتوی

مارکتینک یا بازاریابی محتوا بهترین شیوه ممکن و استاندارد در نظر گرفته شده است اما این بدان معنا نیست که آن حتماً شما را موفق می کند.
برای داشتن یک بازاریابی موفق نکات زیر را رعایت نمایید
تمامی تخم مرغ ها را در یک سبد قرار ندهید
وبلاگ نویسی به مانع ورود به بازاریابی محتوا تبدیل شده است به جای این که یک نقطه ورود مناسب ایجاد شود با انتشار محتوا یک حواس پرتی از جایی که آن واقعاً مهم است ایجاد می شود.
وبلاگ نویسی را برای یک ثانیه توقف داده و در مورد موضوع استراتژیک فکر نمایید وبلاگ نویسی یک استراتژی نیست وبلاگ نویسی یکی از روش های بازاریابی محتوا است. اما، قبل از اینکه وبلاگ نویسی را به عنوان روش اصلی انتخاب کنید، شما باید اول تعیین کنید که ایا وبلاگ نویسی بهترین استراتژی است.
کسب و کار خود را با یک وبلاگ شروع کنید و به تولید محتوا در آن شروع نمایید. ایجاد محتوا تنها بخش اول از یک فرآیند دو مرحله ای در بازاریابی محتوا است. فرایند دو مرحله ای چیست؟ داستان از این قرار:
ایجاد محتوای درست.
به اشتراک گذاشتن محتوی.
به اشتراک گذاری گام بعدی و پس از تولید لازم است. فقط ایجاد محتوا شما را به جایی نمی رساند. آن تنها سبب محتوای بیشتر در وب می شود این که چه نام تجاری شما نیاز دارد مهم است مطمئناً، آن ممکن است برخی از ترافیک آلی حاشیه محتوای تولید باشد.
این زمان، برای انفجار یک استراتژی به اشتراک گذاری است.
به اشتراک گذاری نه آسان و نه سریع است. در واقع، شما احتمالاً باید زمان بیشتری را صرف به اشتراک گذاری مطالب خود ایجاد کنید. این است که مهم است.
به خاطر داشته باشید که به اشتراک گذاری محتوا خارج از سیستم عامل های توییتر، فیس بوک و LinkedIn است این خوب است اما تنها یک شروع کوچک است.
چیزهای طولانی ارسال کنید طولانی اما خسته کننده نباشد طولانی و قابل اعتماد، قابل اشتراک گذاری، جذاب و با ارزش باشد.
با توقف در ایجاد مسائل خسته کننده، به اشتراک گذاری مطالب برجسته آنها را قابل خواندن و جذاب کنید.
اگر شما نیازمند کمک برای پیدا کردن تاکتیک های مارکتینگ محتوا هستید ما می توانیم برای داشتن یک استراتژی بازاریابی موفق شما را کمک نماییم

فیلم ها بیش از هر زمان استفاده شوند

در طول چند سال گذشته، استفاده از فیلم برای اهداف بازاریابی به طور پیوسته در حال رشد بوده است فیلم های مناسب برای نشان دادن چگونگی کارکرد سرویس و یا محصول باشد اصطلاح "فیلم مبین یک نقش برجسته ای در تاکتیک تجربه برای کاربر است

برای بازاریابی به سمت تمام راه های تلفن همراه بروید

اهمیت تلفن همراه در هر جنبه از کسب و کار رشد خواهد کرد مردم از دستگاه های تلفن همراه در تمام طول روز و در زمینه های مختلف استفاده می کنند بازاریابان برای هدف قرار دادن آنها در یک کشش طولانی تر از زمان و در طول مراحل مختلف روز در محل کار و به هنگام استراحت یا بازی تلاش می کنند. برخی معتقدند که وب سایت تلفن همراه در سال 2015  در استفاده به بزرگتر از دسکتاپ تبدیل خواهد شد اما یک چیز روشن است صرف تبلیغات تلفن همراه رشد خواهد کرد و رشد سریع می باشد. همه توافق دارند که محبوبیت دستگاه های تلفن همراه تنها در سال 2015 توسط گوشی های هوشمند، تبلت ها و فن آوری های پوششی رشد خواهد کرد.

 بهبود ادغام رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی چیز جدیدی نیست اما بازاریابان نیاز به کار در پیدا کردن راه های جدید برای ادغام رسانه های اجتماعی خود باشند. اضافه کردن گزینه به اشتراک گذاری اجتماعی به وب سایت ها، وبلاگ ها و پیام های ایمیل تا حد زیادی می تواند محدوده و اثر مبارزات حمله ای را افزایش دهد. با توجه به تحقیقات ذکر شده توسط شورای CMO، پیام های ایمیل از طریق نرخ های بیش از 150 درصد در اشتراک گذاری اجتماعی افزایش کلیک پیدا خواهد کرد.
این منطقه ای است که در آن بازاریابان باید به طور مستمر هوشیار باشند. هر سال، شبکه های بزرگ رسانه های اجتماعی مقدار زیادی از ویژگی های جدید را به پلت فرم خود اضافه می کنند که آنها برای بازاریابان بیشتر قابل استفاده است. به عنوان مثال، در سال 2014، توییتر یکپارچگی جدید Amazon.com اضافه کرد و به فیس بوک آگهی محلی اضافه شده است. بازاریابان باید به پیشرفت بازاریابی رسانه های اجتماعی در طول سال توجه نمایند و سعی در ادغام آنها برای استراتژی خود داشته باشند.