مزایای مارکتینگ در رسانه های اجتماعی

مارکتینگ رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی سبب بدست آوردن بازدید بیشتر از طریق سایت های رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی می شود رسانه های اجتماعی به خودی خود یک واژه فراگیر برای رسانه هایی است که ممکن است اقدامات کاملاً متفاوت اجتماعی را ارائه دهند به عنوان مثال، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی طراحی شده است که در آن می توانید ارسال پیام کوتاه و یابه روز رسانیبا دیگران داشته باشید.


رسانه های اجتماعی اغلب مربوط به مطالب جدید از جمله داستان های خبری و کشف یک فعالیت می باشد. در رسانه های اجتماعی نیز می توان لینک هایی ساخت که به نوبه خود به SEO سایت شما کمک می کند. بسیاری از مردم نیز در سایت های رسانه های اجتماعی برای پیدا کردن مطالب رسانه های اجتماعی جستجو می کنند. اتصالات به رسانه های اجتماعی نیز ممکن است روی برخی از نتایج جستجو تأثیر بگذارد 92 % از بازاریابان در سال 2014 ادعا کردند که بازاریابی رسانه های اجتماعی برای کسب و کار آنها مهم بوده است و 80٪ افزایش ترافیک در وب سایت خود را گزارش کرده اند.
این نشان می دهد پتانسیل عظیمی برای مارکتینگ با رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش وجود دارد اما عدم درک در مورد چگونگی دستیابی به این نتایج وجود دارددر اینجا نگاهی به برخی از راه های بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد.

10 تا از مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی

1. افزایش شناخت نام تجاری ( برند ). از هر فرصتی شما باید شناخت برند و مطالب خود را افزایش دید شبکه های اجتماعی کانال های جدید برای صدا و محتوا با نام تجاری خود هستنداین مهم است زیرا به طور همزمان باعث می شود شما راحت تر و در دسترس تر را برای مشتریان جدید و آشنا و قابل تشخیص برای مشتریان موجود می شوید به عنوان مثال، یک کاربر لاین می تواند در مورد شرکت شما برای اولین بار پس از وارد شدن در لاین آگاهی یابدو با نام تجاری شما آشنا شود.

2. بهبود وفاداری به نام تجاری ( برند ). با توجه به گزارش منتشر شده توسط دانشگاه فناوری تگزاس، مارک های که در کانال های رسانه های اجتماعی قرار می گیرند لذت بردن و وفاداری بالاتری برای مشتریان شما دارد. یک مطالعه منتشر شده نشان داد 53٪ از آمریکایی ها که به دنبال برند در شبکه های اجتماعی بودند به آن علامت های تجاری وفادار هستند.

3. فرصت های بیشتری برای امتیاز گرفتن.هر پست شما را در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی به فرصتی برای مشتریان تبدیل می شودهنگامی که یک فرصت می سازید شما به طور همزمان به مشتریان جدید، مشتریان اخیر و مشتریان قدیمی دسترسی خواهید داشت و شما قادر به تعامل با همه آنها خواهید بود هر پست وبلاگ، عکس، ویدئو و یا به اشتراک گذاشتن نظر شما یک احتمال است تا شخصی به آن واکنش نشان می دهند و هر واکنش می تواند در نهایت به بازدید از سایت شما تبدیل شودنه هر تعامل با نام تجاری (برند ) شما سبب امتیاز می شود اما هر تعامل مثبت احتمال تبدیل نهایی را افزایش می دهدحتی اگر نرخ کلیک از طریق شما کم باشد تعداد مطلق فرصت های شما را در رسانه های اجتماعی قابل توجه است.

4. نرخ تبدیل عالی.نتایج بازاریابی رسانه های اجتماعی در نرخ تبدیل در چند راه مجزا بالاتر می باشدشاید مهم ترین عنصر انسانی این واقعیت است که تعامل برندها در رسانه های اجتماعی انسانی تر می شود.رسانه های اجتماعی جایی است که مارک می تواند مانند مردم عمل می کنند و این مهم است زیرا افراد دوست دارند با افراد دیگر کسب و کار انجام دهند نه با شرکت.
5. عالی شدن مرتبه برند شما.تعامل منظم با مشتریان، ایمان خوب به مشتریان را نشان می دهدوقتی مردم در مورد یک محصول تعریف کنند آن به رسانه های اجتماعی وارد می شودو هنگامی که آنها در پست نام تجاری شما قرار گیرد مخاطبان جدید برای به روز رسانی می خواهند شما را دنبال کنند و بیشتر مردم در حال صحبت کردن در مورد شما را در رسانه های اجتماعی هستند ارزش آن بیشتر و نام تجاری شما به کاربران جدید به نظر معتبر می رسد شما می توانید با شبکه های اجتماعی، اقتدار خود را مشاهده و رسیدن به تعامل، بسیار بالا خواهد رفت.

6. افزایش ترافیک داخلی.  بدون رسانه های اجتماعی، ترافیک ورودی شما محدود به افرادی می شود که با نام تجاری شما آشنا هستند و افراد برای کلمات کلیدی شما با توجه به رنکینگ شما جستجو کرده و وارد سایت شما می شوند هر رسانه ی اجتماعی منجر به افزایش بازدید سایت شما می شود و هر قطعه از محتوای شما فرصت دیگری برای یک بازدید کننده جدید است محتوای بیشتر سبب کیفیت برند شما در رسانه های اجتماعی شده و ترافیک ورودی بیشتری خواهید داشت.

7. کاهش هزینه های بازاریابی.با توجه به نظر هاباسپات 84 % از بازاریابان با شش ساعت تلاش در هفته برای تولید افزایش ترافیک کافی بودشش ساعت سرمایه گذاری قابل توجهی برای رسانه های اجتماعی نیستاگر شما می توانید بسته به اهداف خود فقط یک ساعت در روز به توسعه محتوا بپردازید شما می توانید شروع به دیدن نتایج تلاش های خود نمایید.

8. بهتر شدهرتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو.SEOبهترین راه برای جذب ترافیک مربوطه از موتورهای جستجو است، اما الزامات مورد نیاز برای موفقیت همیشه در حال تغییر استاین به اندازه کافی طولانی نیست به طور منظم وبلاگ خود را به روز رسانی کرده و از بهینه سازی تگهای عنوان و توصیف متا اطمینان حاصل شود و لینک به سایت شما نیز ایجاد شود گوگل و دیگر موتورهای جستجو ممکن است محاسبه رتبه بندی شما را با استفاده از حضور رسانه های اجتماعی به عنوان یک عامل مهم انجام دهند به دلیل این واقعیت است که برندهای قوی تقریباً همیشه با استفاده از رسانه های اجتماعی می باشدبه این ترتیب، فعال بودن در رسانه های اجتماعی می تواند به عنوان یک "سیگنال تجاری"به موتورهای جستجو عمل کرده و نشان دهد که نام تجاری شما مشروع، معتبر و قابل اعتماد است این بدان معناست که اگر شما می خواهید برای یک مجموعه داده از کلمات کلیدی رتبه بندی شوید حضور داشتن قوی در رسانه های اجتماعی تقریباً الزامی است.

9. تجارب مشتریان ثروتمند. رسانه های اجتماعی، در هسته خود، یک کانال ارتباطی مانند ایمیل و یا تلفن تماس دارند تعامل هر مشتری در روی رسانه های اجتماعی یک فرصت برای عموم سطح خدمات به مشتریان شما را نشان می دهد و غنی سازی رابطه شما با مشتریان شما استبه عنوان مثال، اگر یک مشتری در مورد محصول شما در شبکه اجتماعی شکایت کند شما می توانید فوراً رسیدگی کرده و عذرخواهی علنی کرده و اقدام آن را به حق بدانیدیا اگر یک مشتری از شما تعریف نماید شما می توانید از او تشکر نمایید و محصولات اضافی تر را توصیه کنید.

10. بهبود بینش مشتری. رسانه های اجتماعی نیز به شما یک فرصت برای به دست آوردن اطلاعات ارزشمند در مورد آنچه مشتریان شما به آن علاقه مندند می دهد به عنوان مثال، شما می توانید نظرات کاربران را در مورد کسب و کار خود به طور مستقیم دریافت نمایید و محتوایی که کاربران بیشتر به آن علاقه دارند را تولید نماییدو بینش مشتری خود را بهبود بخشید.
این مطالب از مزایای حفظ یک کمپین طولانی مدت مارکتینگ رسانه های اجتماعی بود اما اگر شما هنوز هم نگران شروع تبلیغ در رسانه های اجتماعی هستید این نکات گفته شده را در نظر بگیرید.