روش‌های نوین مارکتینگ

روش‌های نوین مارکتینگ
در سال‌های اخیر اینترنت به یکی از بهترین روش‌های بازاریابی تبدیل شده است. مهم نیست که شما چه فکر می‌کنید، اینترنت به یکی از قطب‌های بازاریابی در دنیا تبدیل شده‌است.
بعضی از کسب و کار ها صرفا در حوزه اینترنت تعریف شده‌اند و برخی دیگر به فروش لوزام خارج از اینترنت از قبیل اجناس الکترونیک، لوازم خانگی و حتی به فروش آهن نیز رسیده‌است. اینگونه خدمات از طریق وبسایت‌ها شروع به فروش اجناس می‌کنند.

اما بعضی دیگر از کسب کارها صرفا از اینترنت به عنوان معرفی خدمات خود استفاده می‌کنند و از طریق سایت‌هایی همانند لینکدین ، شبکه های اجتماعی موبایلی، وبلاگ و یا از ایمیل استفاده می‌کنند. اینترنت مارکتینگ سبب افزایش کیفیت خدمات و سهولت در وقت و ... می‌شود.
تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک مزیت‌های بسیار زیادی نسبت به تجارت‌های سنتی دارد.
تجارت الکترونیک  فرصتی برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر، بهبود خرید مردم از طریق خرید از وبسایت‌ها با مقایسه محصولات و...می باشد. اما رقابت در دنیای اینترنت در سال‌های اخیر بسیار پیچیده شده است و شما می بایست از یک مشاور در زمینه تجارت الکترونیک استفاده کرده و یا با همکاری با تیم‌های موفق حوزه اینترنت کسب و کار خود را رونق دهید برای مشاوره در زمینه اینترنت و تجارت الکترونیک می‌توانید با شماره موجود در سایت تماس حاصل بفرمایید.
در ادامه به برخی از این پیچیدگی‌ها اشاره می کنیم:
مارکتینگ از طریق وبسایت:
از طریق وبسایت می‌توانید به مشتریان پیشنهاد‌های ویژه و خدمات ویژه ارائه دهید و فیدبک مناسب را از مشتریان بگیرید. اما وبسایت بدون بازدید عملا جز اضافه کردن هزینه فایده دیگری ندارد و می بایست ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید از جمله این روش‌ها می توان به افزایش بازدید از طریق موتورهای جستجو، تبلیغات از طریق وبسایت ها پربازدید و در نهایت استفاده از ایمیل مارکتینگ به عنوان مکمل کسب و کار اشاره کرد.
شبکه های اجتماعی:
امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی شما می توانید از طریق این شبکه‌ها مخاطبی که از طریق وبسایت خود جذب کرده اید را مدیریت کنید و از طریق این شبکه محصول خود را گسترش دهید.
ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ می تواند به عنوان ابزار بسیار مناسب برای معرفی محصولات جدید شما و خدمات شما به مشتریان قدیمی و... شما باشد ایمیل مارکتینگ می‌تواند با هزینه‌ی کم خدمات زیادی از قبیل ردیابی مشتریان و پیدا کردن علاقه‌مندی آنها و... استفاده شود. برای گسترش تجارت خود می‌بایست حداقل هفته یک بار از ایمیل استفاده کنید.