صاحبان کسب و کار کوچک: استفاده از این نکات سبب افزایش ترافیک وب سایت از رسانه های اجتماعی می شود

در طول دهه گذشته، بسیاری از بازاریابان کسب و کار کوچک به فیس بوک " رویکرد داشته اند آنها برای رسیدن به اهداف خود تشویق به گفتگو، به اشتراک گذاشتن مطالب جذاب و بهینه سازی صفحه فیس بوک خود نموده اند متاسفانه، اغلب نتیجه ای که انتظار می رود کاملاً با واقعیت مطابقت ندارد.

الهام الگو برای قسمت موضوع ایمیل

چه چیزی تعهد خوانندگانتان را تضمین می کند؟ چه چیزی آنها را وادار به عمل به پیامتان می کند؟ هر کسی با کمی الهام می تواند این کار را انجام دهد. در این قسمت در مورد انواع مختلف الگو های جذاب برای قسمت موضوع ایمیل و کسانی که گرفتار آن می شوند صحبت می کنیم.  

نمایش ایمیل جیمیل به صورت [Message clipped] View entire message

ممکن است با ارسال ایمیل به مخاطبانی که از جیمیل استفاده می کنند با مشکل نمایش به صورت [Message clipped] View entire message مواجه شده باشید. اگرچه یک مشکل بزرگ نمی باشد با این حال ممکن است کیفیت ارسال شما را کاهش دهد. در ادامه به شرح علت نمایش ایمیل به صورت لینک خارج شدن و عدم نمایش صحیح در مخاطبان جیمیل می پردازیم.

9 راه قدرتمند برای استفاده از اصل پارتو در بازاریابی

به احتمال زیاد شما از اصل پارتو شنیده اید اما آیا شما آن را درک می کنید؟ قانون 80 - 20 یک قانون حیاتی و ایده ی آن ساده و در عین حال عمیق است و می گوید 80 درصد از عوارض از 20 درصد علل بدست آمده است.

چرا بازاریابان هرگز نباید لیست ایمیل خریداری کنند

شاید تهیه یک لیست خالص برای تماس، سخت ترین بخش و وقت گیر برای بازاریابی ایمیل باشد بدون یک لیست ایمیل خوب، چشم انداز بازگشت برای همه کار سخت شما می تواند بسیار پایین باشد. این ممکن است دلیلی باشد که بسیاری از بازاریابان ایمیل در فکر کلید های میانبر مانند خرید یک لیست ایمیل باشند.