3 ایده اثبات شده برای جذب بیشتر مشتریان از طریق وب سایت شما
آيا وب سايت شما يک ماشين خريد و فروش براي کسب و کار شما است؟ خب، بايد باشد و مي تواند باشد! در اينجا3 امکان براي تمرکز بر روي نتايج بهتر در سال 2016 مي باشد
آيا وب سايت شما يک ماشين خريد و فروش براي کسب و کار شما است؟ خب، بايد باشد و مي تواند باشد! در اينجا3 امکان براي تمرکز بر روي نتايج بهتر در سال 2016 مي باشد
جهان به سرعت رو به تبدیل شدن به دیجیتال است. مردم در حال مصرف محتوای دیجیتال به صورت روزانه هستند. شرکت ها شروع در به رسمیت شناختن و اهمیت دادن به دیجیتال و ضروری دانستن آن کرده اند بخش بازاریابی به سرعت با شرایط جدید انطباق یافته و فعالان حرفه ای زیادی در زمینه بازاریابی دیجیتال استخدام شده اند
مارکتینگ دیجیتال (Digital marketing) بازاریابی دیجیتال در یک اصطلاح چتری برای بازاریابی هدفمند است قابل اندازه گیری و تعاملی از محصولات یا خدمات با استفاده از فن آوری های دیجیتال برای رسیدن به هدف اصلی، مشتریان است که سبب ترویج علامت های تجاری، ساخت اولویت و افزایش فروش از طریق تکنیک های مختلف بازاریابی دیجیتال انجام می شود.
مارکتینگ Marketing ( بازاریابی ) عبارت از برنامه و ایده ای است که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفته می شود این اقدامات سبب اطلاع مشتری از خصوصیات محصولات و خدمات می شود. هر استراتژی بازاریابی می تواند با یک بازار هدف ارتباط برقرار کند و مزایا و ویژگی های یک محصول را نمایان کند. استراتژی های بازاریابی همچنین می تواند یک ارزش کلی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود باشد.
لحظهایی هر چند کوتاه برای نگاه به یک روز کاری خود صرف کنید. اگر شما مانند بسیاری از بازاریابان دیگر هستید، احتمالا یک بخش مهمی از زمان خود را در شبکههای اجتماعی صرف میکنید - نوشتن به روز رسانی وضعیت، ایجاد آگهی، پاسخ دادن به نوشته ها و غیره.