چک کردن ایمیل صحیح

اولین نیاز  شما در ایمیل مارکتینگ داشتن کاربران معتبر است، اگر شما از روش Opt-out (تایید دو مرحله ایی ایمیل ( جهت تایید ایمیل ها خود استفاده نموده اید ادامه ی این مقاله را نخوانید چراکه ایمیل های شما 100% معتبر است و نیاز به چک کردن صحت آنها ندارید.

اسپم

هرزنامه تجاری، ناخواسته، پیش بینی نشده، پیام های بی ربط که به صورت گروهی ارسال می شود را اسپم می گویند یا ایمیلی است که خواهان آن نیستید. اسپم پیامی است که تلاش برای فروش چیزه به خصوصی دارد .

هفت نکته برای بالابردن دلیوری ایمیل ها

ایمیل مارکتینگ از انواع بازاریابی هایی است که بیشترین بازگشت سرمایه را دارد و از جمله ابزار هایی است که به این زودی ها از دور خارج نمی شود. میران موفقیت در این نوع بازاریابی بستگی دارد به اینکه ایمیل لیست شما عاری از ایمیل های غلط و ایمیل های بدون استفاده باشد. قابلیت دیدن نتایج ارسال ها می تواند به شما کمک کند که تقاضای مشتری ها را بفهمید و براساس آن برنامه ریزی کنید.

قالب ایمیل

طراحی قالب ایمیل

یکی از مهمترین مسائل در ایمیل مارکتینگ پس از محتوا قالب و طراح ایمیل شما می باشید. در پنل ایمیل مارکتینگ بانواز ادیتوری جهت ایجاد قالب ایمیل وجود دارد.

ساختن ایمیل لیست

ساختن لیستی دقیق از ایمیل ها یکی از مهم ترین نکاتی است که شما به عنوان ایمیل مارکتر باید در نظر داشته باشید و به عنوان یک پیش شرط ایمیل مارکتینگ در نظر بگیرید. لیست ایمیل های شما باید به طور واقعی بدست آمده باشد بدین معنا که ایمیل های شما باید با رضایت مشترکان بدست آمده باشد و شما باید سندی دیجیتالی یا حقیقی برای اثبات این موضوع از مشترکان داشته باشید. در این مقاله قصد داریم نکاتی جالب برای درست کردن یک لیست از ایمیل ها بیان کنیم.