عامل موفقیت 16 کارافرین را بخوانید

هر کس تعریف متفاوت از موفقیت و دستاوردهای خود دارد. برای کارآفرینان، موفقیت می تواند هر چیزی را از ایجاد پول و ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار تا داشتن وقت آزاد بیشتر با عزیزان داشته باشد. اخبار روزانه کسب و کار 16 کارآفرین در مورد تعریف شخصی خود از موفقیت خواسته است و آن ها این گونه بیان کرده اند.

نکاتی برای ایجاد طرح بازاریابی کسب و کار بزرگ

صاحبان کسب و کار هوشمند کوچک اهمیت یک طرح کسب و کار را می دانند که دوره ی شرکت شما را برای موفقیت نشان می دهد. یک بخش مهم از آن برنامه استراتژی بازاریابی شما است. از آنجا که این استراتژی در طرح کسب و کار بزرگتر دفن شده است ممکن است بازاریابی توجهی را که سزاوار آن است نگذارد.

ایمیل مارکتینگ میل چیمپ

میلیون ها نفر از مردم و کسب و کار در سراسر جهان از MailChimp میل چیمپ استفاده می کنند که در حدود سال 2001 بوده است. این شرکت به عنوان یک پروژه جانبی که توسط مشاغل مختلف تأمین توسعه وب آغاز شد.

غلبه بر ترس های ما: شروع به بازاریابی ایمیل

برای بسیاری از ما، انجام کاری جدید ترسناک است. ممکن است ما از ناشناخته ها، ترس از شکست و یا اینکه از اینکه نمی دانیم چگونه می توانیم کاری را انجام دهیم، ترس داشته باشیم. صرف نظر از منبع، همانطور که ترس ما را تسخیر می کنیم بسیاری از ما هرگز چیز جدیدی را امتحان نخواهیم کرد.

بهترین ابزارهای بازاریابی پست الکترونیک برای فروش آنلاین

در هر روز، بیشتر صندوق نامه های ایمیلی ما پر از خبرنامه های الکترونیکی خودکار است که اکثراً به عنوان خوانده نشده و یا لغو تکمیل هستند. اما هر از گاهی یک خبرنامه دریافت می کنیم که خیلی خوب است و نه تنها آن را می خوانیم بلکه روی آن هم کلیک می کنیم آن را به اشتراک می گذاریم و به دوستانمان توصیه می کنیم.