استفاده از یادگیری ماشین برای بهینه سازی ایمیل مارکتینگ
چگونگی یادگیری ماشین به نوآوری بازاریابی ایمیل و پاسخ برای نتایج بهینه بیان می شود. "یادگیری ماشین" از داستان علمی تخیلی و به برنامه های کاربردی زندگی واقعی منتقل شده است
چگونگی یادگیری ماشین به نوآوری بازاریابی ایمیل و پاسخ برای نتایج بهینه بیان می شود. "یادگیری ماشین" از داستان علمی تخیلی و به برنامه های کاربردی زندگی واقعی منتقل شده است
هنگامی که ویدیو یا ویدیوهای شما ایجاد می شوند ویدیوهای شما نام تجاری را بسیار آسان می کند و آنها را از طیف گسترده ای از سیستم عامل ها مانند یوتیوب توزیع می کنند.
مبارزات تجربی مؤثر، مشارکت مداوم بین مشتری و برند را ایجاد می کند و رسانه های اجتماعی عامل مهمی در تقویت وفاداری مصرف کننده در درازمدت هستند اگر یک چیز برای ما وجود داشته باشد ماجراهای Millennials است که مردم دیگر نمی خواهند محتوای را به صورت مخفی ببینند
هیچکس تا به حال نتوانسته است به عنوان یک بازاریاب ایمیل شناخته شود آنها دارای زمینه های مختلف یا مهارت های مختلف هستند. برای مثال، ابتدا یک توسعه دهنده بودند و پس از آن وضعیت تغییر کرده و در نهایت به بازاریابی ایمیل (ایمیل مارکتینگ) راه پیدا کردند.
هرچند که به نظر می رسد، بازاریابان آنلاین این توصیه ها را ارائه می دهند: شما باید یک لیست ایجاد کنید"! چرا؟ زیرا شما به بازاریابی ایمیل، کنترل کامل دارید. شما نه تنها لیست خود را دارید بلکه مجبور نیستید به الگوریتم های موتور جستجوی گوگل برای ترافیک وب سایت یا مدل تبلیغاتی Pay-to-Play فیس بوک تکیه کنید. اگر می خواهید کسب و کار خود را رشد و پرورش دهید، بازاریابی ایمیل صحیح است.