صاحبان کسب و کار کوچک: استفاده از این نکات سبب افزایش ترافیک وب سایت از رسانه های اجتماعی می شود

در طول دهه گذشته، بسیاری از بازاریابان کسب و کار کوچک به فیس بوک " رویکرد داشته اند آنها برای رسیدن به اهداف خود تشویق به گفتگو، به اشتراک گذاشتن مطالب جذاب و بهینه سازی صفحه فیس بوک خود نموده اند متاسفانه، اغلب نتیجه ای که انتظار می رود کاملاً با واقعیت مطابقت ندارد.


فیس بوک به طور متوسط 1.71  میلیارد کاربر فعال در ماه دارد با این حال، صاحبان کسب و کار ها در تلاش برای تبدیل کاربران فیس بوک برای ترافیک آلی به وب سایت خود هستند.
کسب و کار app  پلت فرم GetApp را اخیراً کشف کرده اند آنها500  تا از صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط را مورد بررسی قرار دادند کمتر از 30 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که فیس بوک در حد متوسط تا به شدت در ترافیک آلی به سایت های خود موثر بوده است در مقابل، 20.1٪ امتیاز آن را کمی موثر دانستند و بیش از 25٪ گفتند که موثر نیست.
اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و با تمرکز بر فیس بوک در تلاش بازاریابی خود هستید ممکن است زمان از بین برود در اینجا چند راه برای استفاده از یک استراتژی کوچک و بودجه کوچک برای افزایش ترافیک وب سایت شما آورده می شود.

1. با یک تشویق از ترافیک وب سایت خود مطمئن شوید

برخی از کسب کارهیا انجام یک کار بزرگ ایجاد یک سرگرم کننده است آنها حتی مطالب ارزشمند را از سراسر وب به اشتراک می گذارند.
همه آن ها برای ساخت مخاطبان خود در فیس بوک عالی است اما ساخت یک صفحه فیس بوک و قرار دادن  URL خود در نوار کناری و تماشای کلیک در رول نیست اطمینان حاصل کنید که به طور مرتب محتوا در وب سایت خود را به اشتراک بگذارید و با یک خلاصه جذاب، کاربران را وادار یه کلیک نمایید.
اگر شما در حال حاضر این کار را انجام می دهید برای نگه داشتن آن راهنمایی های بیشتر را بخوانید

2. استفاده از یک استراتژیک ارتقاء با پرداخت کم

هر چند ترافیک آلی رایگان است و این عالی است این فوق العاده است زمانی که مردم مطالب خود در نگاه انتخاب کنند اما چه بهتر ترافیک از مخاطبان بیشتر مربوط به انتخاب شما است برای به دست آوردن نتایج با بودجه واقعاً کوچک در فیس بوک آسان می شود.

3. فیس بوک را باز کنید و مشترکین دنبال کنید.

زمانی که شما به مطالب سایت خود از فیس بوک لینک می دهید و به اشتراک می گذارید مطمئن شوید که فرصت برجسته اشتراک وجود دارد.
شما همچنین می توانید یک دکمه مشترک شدن در صفحه فیس بوک خود اضافه کنید هنگامی که شما وارد صفحه فیس بوک شدید اضافه کردن یک دکمه گزینه درست در زیر تصویر هدر خود را ببینید.

4. به LinkedIn نگاه کنید

اگر کسب و کار شما B2B است، فیس بوک احتمالاً بهترین جا برای تمرکز بر ایمیل مارکتینگ اولیه نیست LinkedIn گرایش بهترین مکان برای کسب و کار B2B برای ساختن و تولید مخاطب است.
ارتباط به طور انحصاری برای B2B است با این حال شما می توانید یک صفحه مشارکت ایجاد و ایجاد یک مخاطب برای شرکت B2C شما نیز هست شما همچنین می توانید برای ترویج تفکر رهبری شخصی خود از پست های طولانی ارتباط استفاده کنید با استفاده از پلت فرم، اعتبار ایجاد و به کسب و کار خود منتقل کنید. محتوای بزرگ منجر به بازدید از پروفایل های بیشتر می شود و شما می توانید پروفایل خود برای هدایت بازدید کنندگان به کسب و کار وب سایت خود بسازید.