الهام الگو برای قسمت موضوع ایمیل

چه چیزی تعهد خوانندگانتان را تضمین می کند؟ چه چیزی آنها را وادار به عمل به پیامتان می کند؟ هر کسی با کمی الهام می تواند این کار را انجام دهد. در این قسمت در مورد انواع مختلف الگو های جذاب برای قسمت موضوع ایمیل و کسانی که گرفتار آن می شوند صحبت می کنیم.  

 

این یک کار در حال انجام است: من باز هم به این صفحه سر خواهم زد و و دائم لیست را به روز رسانی خواهم کرد، لطفاً برای الگوهای بیشتر در بخش نظرات پیشنهاد دهید.

الگوی اول: پایان باز نقطه دار

یکی از روش های برانگیختن حس کنجکاوی ایجاد یک پایان باز است. پایان باز شیوه ای است که باعث می شود شما به شدت بخواهید بدانید که: "بعدش چه می شود؟" ما در هر سریال تلویزیونی خوبی می توانیم استفاده از این روش را ببینیم.

یکی از شکل های پایان باز به راحتی قابل تشخیص است، از طریق سه نقطه ی انتهای آن. این قسمت موضوع ایمیل است که ختم می شود به ...

مثال ها:

Secret Escapes Team (شرکت مسافرتی) – در دومین روز کریسمس...

Banana Republic (گروه موسیقی) – کفش ها مرد را نمی سازند، ولی...

HMV (شرکت سرگرمی) – آقای گری حالا شما را می بینند... (تبلیغ فیلم 50 shades of Grey)

Ann Taylor (برند لباس) – در میان صندل ها و چکمه ها، وجود دارد یک...

نشان دادن نقطه ی ضعف در دانش فرد

بخشی از مخاطبان شما ممکن است فکر کنند که خودشان همه چیز را می دانند یا درباره ی هر چیزی که باید بدانند خوانده اند. اما شما می دانید که اشتباه می کنند. اشاره کنید که یک نقطه ی ضعف در دانششان وجود دارد تا آن ها را کنجکاو و علاقه مند کنید.

مثال ها:

Chico’s (برند لباس) – نگاه دزدکی: مجموعه ی تعطیلات 2015

Betty Crocker (آشپز) – 6 نوع غذا که نمی دانستید می توانید همین الآن درست کنید

Quora (سایت سؤال و جواب) – روانشناسان چه چیز هایی می دانند که بیشتر مردم نمی دانند؟

Zendesk (شرکت نرم افزاری) – بفرمایید، یک نگاه بیندازید

B2B Marketing Summit (یک روش بازاریابی) – این جمعه ی شما را خواهد ساخت

Ian Brodie (خواننده) – نصیحتی بهتر از نصیحت وودی آلن؟

هدیه ی اسرار آمیز

چه چیزی درون آن خواهد بود؟ احتمالاً چیز جالبی است که من ممکن است آن را بخواهم، اما چه چیزی میتواند باشد؟

مثال ها:

Blue Apron (شرکت توزیع کننده ی مواد غذایی) – یک هدیه ی ویژه داخل آن است!

Michaels (فروشگاه زنجیره ای هنری) – برای گرفتن یک کوپن ویژه + تبلیغ این هفته این را باز کنید!

Neiman Marcus (برند لباس) – یک عذر خواهی از طرف مدیرعاملمان و یک هدیه برای شما

Swarovski (برند جواهرات) – یک هدیه برای شما / ایده های درخشان برای خرید هدیه هایی از 39 یورو

Lands’ End (برند لباس) – هنوز هدیه تان را باز نکرده اید؟ این داخل است!

Grammarly (شرکت آموزش زبان انگلیسی) – حراج اسرارآمیز: چه قدر پول ذخیره خواهید کرد؟

چیزهای فوری

باید همین حالا دست به کار شوند، حداقل با کمی عجله

مثال ها:

CNET Insider (شبکه ی تلویزیونی اینترنتی) – تیک تاک! وقت پیدا کردن هدیه های لحظه ی آخری رسیده است.

انحصاری بودن

این برای هر کسی نیست، شاید حتی برای شما هم نباشد.

مثال ها:

Conversion Rate Experts (بازاریاب اینترنتی) – فقط در صورتی این رابخوانید که فروشتان بیش از یک میلیون است

حراج کوتاه مدت

یک فوریت قدیمی. حراج کوتاه مدت پیشنهادی است که کم مانده قبل از این که شما بفهمید وجود دارد تمام شود.

مثال ها:

NM Last Call (برند لباس) – عجله کنید! 55% تخفیف اضافه برای کت ها و لباس های خزدار>> 4 بعد از ظهر تمام می شود

Selfridges (برند لباس) – آخرین فرصت! عجله کنید، تخفیف 20% در Selfridges امروز تمام می شود

Southwest Click ‘N Save (وبسایت فروش بلیط هواپیما) – عجله کنید! نرخ های پایین به زودی تمام می شوند. همین حالا رزرو کنید.

Lands’ End (برند لباس) – سریع باشید! حراج کوتاه مدت نیمه شب تمام می شود.

دوقلوی معاملاتی

در کل آمار باز شدن ایمیل های معاملاتی بهتر است. با قرار دادن پیام های معاملاتی کاری کنید که ایمیلتان معاملاتی تر به نظر برسد.

مثال ها:

J.Crew Factory (برند لباس) – ما برایتان یک جا رزرو کرده ایم

من دوباره به این صفحه سر می زنم و آن را بروز رسانی می کنم، اگر پیشنهادی دارید حتماً در قسمت نظرات زیر آنرا قرار دهید.