چگونه می توانیم کمپین بازاریابی ایمیل خود را طراحی کنیم؟

بازاریابی ایمیل شگفت انگیز است. در سال 2017، 54٪ کل سیاره آدرس ایمیل داشتند. این بدان معنی است که افراد بیشتری با آدرس ایمیل وجود دارد تا افرادی که دارای حساب فیس بوک هستند.


و در حالی که فیس بوک یک راه خوب برای رسیدن به مخاطبان خود و افزایش فروش شماست بازاریابان دیجیتال باهوش از آن به عنوان وسیله ای برای گرفتن آدرس ایمیل افراد استفاده می کنند. آنها می دانند که بازاریابی ایمیل موثرتر از رسانه های اجتماعی است و 44 درصد از کاربران ایمیل خود را برای یک قرارداد از شرکتی که می شناسند بررسی می کنند در حالی که تنها 4 درصد به فیس بوک می روند.
اگر کسی در فهرست ایمیل شما باشد دلیل آن این است که آنها تصمیم گرفتند در آنجا باشند. این به این معنی است که همه چیز را باید انجام دهید تا آنها را در آنجا نگه دارید و محصول خود را به آنها بفروشید.
چگونه می خواهی این کار را انجام دهی؟ با یک کمپین بازاریابی ایمیل کاملا طراحی شده که حاوی تمام اجزای مناسب است از کپی درجه یک به تصاویر جذاب.

تهیه خط موضوع

تقریبا 50٪ از مشترکین شما یک ایمیل را باز می کنند زیرا خط موضوع به آنها باز می گردد.
Buzzfeed می داند زمانی که به ساخت یک کمپین بازاریابی ایمیل (ایمیل مارکتینگ)می آید خط موضوع بسیار مهم است. خطوط موضوعی آنها همیشه درخشان هستند و سردبیر خبرنامه سابق خود، دون Oshinksy توصیه می کند زمانی که او می گوید که شما باید "خط موضوع خود را روشن کنید. هیچ کس نباید یک ایمیل باز کند و نمی داند چه خبر است. "
بازاریابان ایمیل با خط موضوع مبارزه می کنند زیرا حدود 40 تا 50 کاراکتر دارند تا آن بر روی خواننده تاثیر داشته باشند. این خیلی زیاد نیست و به این معنی است که شما باید چندین کار را در یک فضای محدود انجام دهید:
به مردم بگویید که چه میخواهند
شخصی باشید - نام آنها را ذکر کنید
طنازی کردن - کنجکاو را تحریک کنید
اگر این ایمیل را باز کنید، مزایایی دریافت خواهید کرد
از کلمات اسپم، مانند "رایگان" یا "نقدی" اجتناب کنید
یک احساس اضطراب ایجاد کنید
آیا شما باید یک شعبده باز باشید تا این کار را انجام دهید؟ اصلا.

ارسال کپی بسیار عالی

هیچ کس نمی خواهد ایمیل های خسته کننده بخواند. آنها می خواهند مطلع یا حداقل سرگرم شوند.
تمرکز نکنید بر فروش چیزی در هر ایمیلی که در طول کمپین خود ارسال میکنید. در واقع، فروش به غریبه ها در اینترنت دشوار است مگر اینکه ابتدا یک ارتباط قوی با آنها ایجاد کنید تا آنها به شما اعتماد کنند.
ایجاد ارتباط با ارسال ایمیل هایی که غنی از ارزش و نکات و ترفندها هستند. ارتباط انسان با خوانندگان خود با ارتباط یک داستان شخصی از شما. آنها را با سوالات آشنا کنید.

بخش لیست ایمیل خود

تقسیم بندی موثر می کند لیست ایمیل های تقسیم شده تقریبا 60٪ بیشتر کلیک می شود و میزان باز شدن را با 14.64٪ افزایش می دهد. اگر لیست ایمیل خود را جدا نکنید اساسا از همان ایمیل برای همه مشتریان خود که سلیقه ها، منافع و اولویت های مختلفی دارند ارسال کنید. با گذشت زمان، برخی از مشترکین احساس می کنند که از ایمیل های شما هیچ سودی دریافت نمی کنند و یا آنها را متوقف می کنند و یا لغو اشتراک می کنند.
شاید ساده ترین راه برای تقسیم لیست شما با یک نظرسنجی یا مسابقه باشد. به یاد داشته باشید که لیست شما نیاز به انگیزه دارد - پس از همه، همه مشترکین شما زمان برای پر کردن یک نظرسنجی یا لیست دلخواه دل خود را ندارند.
نظرسنجی در مورد آنچه مشتریان می خواهند بینش گسترده ای را به شما می دهد اما همچنین اجازه می دهد تا فهرست خود را با توجه به خواسته ها و نیازهای مختلف تقسیم کنید. سپس، شما می توانید مبارزات بازاریابی ایمیل خود را طراحی کنید به طوری که شما ارسال ایمیل با هدف بهتر به خوشه سمت راست از مشتریان داشته باشید.
وردپرس دارای یک پلاگین نظرسنجی است که ممکن است مفید باشد.
راه دیگری برای تقسیم لیست شما با توجه به خرید گذشته است. اگر یک مشتری محصول X را خریداری کرد مطمئن شوید که آنها یک محصول مشابه را ترجیح می دهند - در مقایسه با یک محصول تصادفی که علاقه ای به آنها ندارد. این تجربه خرید را، به هر کدام تقسیم می کند و آن را شخصی تر می کند - دقیقا همان چیزی است که مشتریان می خواهند.

استفاده از رنگ

این یک ترفند است که برخی از بازاریابان ایمیل فراموش می کنند اما مهم نیست که همه بازاریابان از رنگ در ایمیل خود استفاده کنند. این همه بستگی دارد به طرز تفکر شما.
به عنوان مثال، یک خبرنامه غذای ارگانیک از متن سبز بهره مند می شود که به ایمیل وضوح و طراوت می دهد. این باعث ارتباط بهتر با مخاطب هدف می شود.
رنگ می تواند یک جنبه بسیار مهمی از خبرنامه ایمیل شما باشد و این می تواند به شما کمک کند تا ایستادگی کنید و ارتباط عاطفی با مشترکین خود ایجاد کنید.
برای یک لحظه در مورد کریسمس فکر کنید یک ایمیل جشن چه رنگی باید داشته باشد تا بتواند آن را برجسته کند و چشم شما را بگیرد؟ قرمز و سبز کار می کنند.
پس از آن، روانشناسی در پشت رنگ وجود دارد و اکثر مصرف کنندگان گفته اند که رنگ بیش از هر چیز بر تصمیم گیری آنها تأثیر می گذارد.
چه رنگی استفاده می کنید بستگی دارد به اهداف شما:
سرخ:
جلب توجه می کند
احساس اضطراب (خطر) ایجاد می کند که ممکن است از دست برود
رنگ زرد:
باعث احساس خوب (درخشان، گرمی، شادی) ما می شود
از آن برای ترویج تعطیلات و معاملات استفاده کنید
نارنجی:
انرژی (بوسه آفتابی، پرتقال)
ترویج غذا
سبز:
کمپین میوه ها و سبزیجات
آبی:
احساس اعتماد به نفس را افزایش می دهد
محصولات آب و تمیزکننده
سیاه:
حرفه ای
جذاب
ظریف و زیبا

یک دکمه فراخوان (Call-to-Action) ایجاد کنید

ایمیل با یک دکمه فراخوان 371٪ کلیک را افزایش و 1617٪ فروش افزایش می دهد آنها بخش مهمی از ایمیل شما هستند.
CTA بخشی است که به مشترکان خود بگویید دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید آنها را انجام دهید آیا می خواهید آنها را به خرید محصول خود دعوت کنید؟ آنها را با CTA خود بگویید آیا می خواهید آنها را به مسابقه دعوت کنید؟ ازآنها در CTA بپرسید.
برای آن یک دکمه بگذارید تا قابل کلیک به نظر برسد در ایمیل های متن سنگین، عناصر بصری برجسته می شوند به جای قرار دادن لینک در متن و امید به دریافت کلیک،  CTA ایجاد کنید که قابل کلیک و برای پیدا کردن آسان باشد شما می توانید از سایت هایی مانند Design Wizard برای ایجاد یک دکمه بدون نیاز به یک طراح گرافیک استفاده کنید.
 CTAرا به صورت بصری ساده نگه دارید اما متن را نیز ساده نگه دارید به مردم فقط یک انتخاب بدهید:
از قالب Premade استفاده کنید
تصاویر به خوبی با ارزش است ما در یک دنیای بصری فزاینده زندگی می کنیم و اگر هنوز به محتوای بصری ایمیل های خود تمرکز نکرده اید ممکن است زمان شروع به کار باشد.
در سال 2017، بیش از 35٪ از بازاریابان بصری گفته اند بازاریابی تصویری در حال حاضر مهم تر از هر محتوای دیگر است یک سال پیش در سال 2016، بیش از نیمی از بازاریابان B2B، دارایی های بصری را اولویت بندی کردند.
هنگامی که از یک قالب پیش ساخته استفاده می کنید تبلیغات کمپین بازاریابی ایمیل بسیار آسان تر است قالب های پیش ساخته مخصوصاً برای مبتدیانی که هرگز از تصاویر خود در ایمیل های خود استفاده نکرده اند بسیار محبوب هستند آنها یک بنیان بسیار خوبی را ارائه می دهند هر چند من پیشنهاد می کنم که شما هر کدام از قالب هایی که استفاده می کنید را تنظیم کنید تا صدای شما به وضوح روشن شود.
ابزارهای موجود وجود دارد که به شما کمک می کند تا قالب های آماده بازاریابی ایمیل را که برای شما هیچ وقت هزینه ای ندارند ارائه دهید برای شما هیچ مشکلی وجود ندارد.
قالب ها از بلوک های محتوا ساخته می شوند که شما به راحتی می توانید آنها را حذف یا تکرار کنید یا تغییر دهید.

از تصاویر استفاده کنید

هیچ نیازی نیست که با تصاویر بجنگیم فقط یک عکس می تواند هزار کلمه را بگوید
چیز بزرگ در مورد تصاویر در ایمیل ها این است که شما نیازی به اتلاف وقت و پول خودتان ندارید در عوض، شما می توانید یک عکس از یک سایت آنلاین دانلود کنید برای مثال Pik Wizard، تصاویر زیادی را ارائه می دهد در حقیقت، تعدادی از سایت هایی هستند که عکس های رایگان را ارائه می دهند.
این بستگی به پیام و نام تجاری شما دارد، اما شما همیشه نباید به دنبال تصاویر با کیفیت بالا باشید. بسیاری از بازاریابان ایمیل از الگوهای رفتاری استفاده می کنند اما طنز آمیز و جذاب هستند. و گاهی اوقات این همه مهم است.
نتیجه
اینها نکاتی درباره چگونگی طراحی ایمیل کمپین بازاریابی ایمیل در سال 2018 می باشند. نتایج فوری را انتظار نداشته باشید. دقیق، تلاش های طراحی خود را تنظیم کنید و آماده باشید تا تغییرات را انجام شود و فروش شروع به بالا رفتن نمایند.

بیشتر بخوانیدکپ: طراحی ایمیل برای جیمیل17 نکته ی حرفه ای در ایمیل مارکتینگواژه نامه ایمیل مارکتینگارسال ایمیل انبوهارسال ایمیل هدفمندایمیل مارکتینگ برای کسب کارهای کوچک | ارسال ایمیل گروهی