نحوه ارسال بازاریابی ایمیل برای دریافت پاسخ کاربر ایمیل مارکتینگ

ارسال یک ایمیل فروش یکی از رایج ترین روش هایی است که بازاریابان برای تبلیغ هر محصول یا خدمات استفاده می کنند. استفاده از ایمیل برای فروش بسیار متنوع است: شما می توانید با فرم و محتوا بازی کنید تا جذاب و جذاب تر از آن باشد شامل برخی نظرسنجی ها یا نظرسنجی هایی برای مطالعه افکار عمومی در مورد نحوه بهبود محصول یا خدمات خاصی که ارائه می دهید. در اینجا چیزی وجود دارد: گرایش رو به رشد افرادی که به چنین ایمیل هایی پاسخ نمی دهند وجود دارد دلایل مختلفی برای پاسخ دادن به ایمیل های بازاریابی وجود ندارد: افراد به محصول علاقه مند نیستند یا ممکن است این ایمیل ها هرزنامه را در نظر بگیرند و یا به سادگی به آن اهمیتی ندهند.


ممکن است گاهی اوقات به نظر بی ادعا و توهین آمیز باشد اما برای بازاریابان، این چیزی است که به طور معمول تبدیل شده است. آنها می گویند که پاسخ دادن به ایمیل نیز پیامی ارسال می کند که خواستار بهبود بیشتر قالب ایمیل، تغییر در محتوا یا ایجاد یک کل ایده جدید می شود. پس از همه، شما نمی خواهید مشتریان بالقوه خود را با اطلاعات زیادی درباره محصول یا سرویس ارائه دهید.
این ممکن است به کل تجارت شما هزینه وارد کند
اما یک دقیقه صبر کنید: اگر ایمیل های مشتریان بالقوه هنوز یکی از مؤثرترین استراتژی های بازاریابی است اما اغلب مردم به دلیل آنها تحریک می شوند چگونه می توانید آن را در یک راه موثر تر انجام دهید؟

1. شخصی سازی کنید

مطمئناً شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ با تمرکز بر محتوا این روزها بسیار مهم است برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه، به نظر می رسد که آنها همه را دیده اند.
شخصی سازی در تبلیغات و بازاریابی باعث ایجاد فضای منحصر به فرد برای هر فردی می شود که یک ایمیل بازاریابی دریافت می کند.
در عصر جهانی شدن و دسترسی به کل، مردم شروع به احساس هویت خود کرده اند به همین دلیل است که شخصی سازی محتوای شما و تنظیم آن به منافع و نیازهای هر فرد خاص می تواند ایمیل های بازاریابی شما را موفق تر کند.
در اینجا یک نمونه خوب از شخصی سازی است یک فروشگاه غذای سالم آنلاین، برای تکمیل پرسشنامه برای تعریف آنچه که کاربر باید بداند برای بهبود سلامت آنها، ارائه می دهد.
بیش از حد شخصی سازی کنید
با این حال، دریغ نکنید هنگام کار با شخصی کردن محتوای ایمیل های بازاریابی، مطمئن شوید که با نتایج دلخواه مطابقت دارد گاهی اوقات شخصی سازی یک ایمیل بازاریابی شامل گام های ساده می شود، مانند:
سؤال های مناسب: یک وبسایت متخصص عروسی با نام Paper Style مشکلی در ارتباط با افرادی که ایمیل های خود را نادیده گرفته اند بنابراین، برای افزایش فروش، آنها شخصی سازی کرده اند یعنی از سوالات درست (روش تحلیل رفتار مشتریان) استفاده می کنند.
آنها به سادگی خواسته مشتریان خود را در مورد آنچه آنها در حال برنامه ریزی برای: عروسی خود و یا عروسی دوست خود هستند بیان می کنند سپس یک ایمیل حاوی پیشنهادات و خدمات مورد نیاز خود به مناسبت برای آنها آماده کند.
در نتیجه، وب سایت افزایش 244 درصدی در نرخ بازشدن، 161 درصد افزایش در کلیک و افزایش 330 درصدی درآمد در هر پست است سوالاتی را مطرح کنید که مطابق با منافع شما و منافع مخاطبان مورد نظر شما باشد.
با توجه به محل و زمان: Bustedtees  یک شرکت که فروش تی شرت های سفارشی داشت اشتباه رایج ارسال ایمیل به تمام مشتریان بالقوه و موجود صرف نظر از زمان و مکان داشت محل و زمان مورد استفاده آنها به طور پیش فرض در لس آنجلس بود و این ایمیل تنها مخاطبان آمریکایی آن بود.
این شرکت به زودی متوجه شد که این موثر نبود زیرا مشتریانش از سایر نقاط جهان ایمیل او را در شبانه روز دریافت کردند و از دست دادند و به همین دلیل نرخ بازخورد ایمیل کم است.
مشترکین خود را تقسیم کنید و تقسیم آنها به مکان ها و مناطق مختلف به Bustedtees کمک می کند درآمد ایمیل را 8٪ افزایش دهد. آنها تایمر را برای ارسال ایمیل با توجه به هر منطقه خاص تنظیم کرده اند تا مشتریانشان بتوانند در یک زمان مناسب ایمیل دریافت کنند.
استفاده از ایمیل های تحرک رفتاری: زمانی که شما یک ایمیل از فیس بوک دریافت کرده اید که هیچ فعالیتی نداشته و یا برای مدت یک هفته به حساب کاربری شما ارسال ندارد این نمونه ای کامل از بازاریابی ایمیل فعال شده است آنچه که آنها انجام دادند این است که در مدت یک هفته در فیسبوک فعالیت ندارند و در مورد آن اطلاع می دهند به این ترتیب از خدمات خود را یادآوری می کنند.
ایمیل های شروع نمونه ای کامل از شخصی سازی متعادل هستند چنین ایمیل هایی بسیار موثر هستند زیرا باعث افزایش حداقل 71٪ در نرخ بازشدن و تقریبا 102٪ افزایش نرخ بهره می شوند با تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان خود، شما می توانید یک ایده بهتر از آنچه که نیاز دارید را دریافت کنید.

2. از قالب های شخصی خود استفاده کنید

میلیون ها وب سایت با قالب های ایمیل بازاریابی وجود دارد اما تنها هدف خوب که در خدمت آنهاست نمونه ای از مبارزات بازاریابی ایمیل موثر یا غیر موثر است. علاوه بر این، آنها همیشه موثر نیستند.
با توجه به تجربه Upwork، قالب های ایمیل کار آمد بهتر است زمانی باشد که شما نیاز به تبلیغ یک محصول فیزیکی دارید. در این مورد، شما می توانید از یک تیتر و گرافیک فانتزی استفاده کنید با توجه به پاسخ ها، ایمیل های نوشته شده شخصا بهتر کار می کنند زیرا در این مورد مشتریان شما احساس می کنند که توجه شما به طور کامل به هر یک از آنها پرداخت می شود.
برای نوشتن ایمیل های مؤثر شخصی که پاسخ می دهند می توانید از برخی نکات زیر استفاده کنید:
تبریک به مشتریان خود: به نظر می رسد یک چیز واضح است اما به نوعی مردم در مورد آن فراموش کرده اند این فقط یک روش مودبانه برای جلب توجه مشتریان به ایمیل شما است.
مشتریان خود را با نام ببرید: یکی از دلایلی که مردم در مورد ایمیل هایی که نامشان در آن هستند بیشتر توجه می کنند زیرا نام یک شناسه منحصر به فرد هر فرد است و استفاده از آن بلافاصله به این شخص احترام می گذارد همچنین، با استفاده از نام فرد در ایمیل، بلافاصله آن را به یک مکالمه شخصی تبدیل می کند به این ترتیب نشان می دهد که شما توجه کامل به این فرد خاص را به خود جلب می کنید.
شخصا از هر کدام از مشتریان تشکر کنید: در پایان ایمیل، شما باید از هر یک از مشتریان خود برای توجه خود تشکر کنید ممکن است به نظر می رسد دشوار است زیرا شما ممکن است نیاز به ارسال ایمیل به صدها نفر، اما این طور نیست.
دیوید جونز، متخصص بازاریابی در A-writer، می گوید: "من فکر می کنم همه ی کسب و کار ها فرآیند ارسال ایمیل های شخصی را نگران می کنند زیرا به نظر می رسد یک کار بسیار وقت گیر است"، بسیاری از برنامه های پستی که می توانند با نیازهای شما تنظیم شوند و ایمیل های خود را به پیام های شخصی تر تبدیل کنند.

3. مشتریان خود را گیج نکنید

همانطور که قبلا ذکر شد یکی از دلایلی که به ایمیل های شما پاسخ نمی دهند این است که مردم آن را به عنوان هرزنامه علامت می زنند یک وبسایت به نام TechnologyAdvice یک نظرسنجی را انجام داد که در طی آن بیش از 1300 بزرگسال از ایالات متحده با ما تماس گرفتند که چرا آنها به ایمیل های بازاریابی پاسخ نمی دهند و نتایج بسیار قطعی است:
بیش از 40٪ از مشترکین ایمیل ها را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند زیرا اغلب به آنها ایمیل فرستاده می شوند هنگامی که ایمیل ها حاوی محتوای مشابه یا مشابهی می باشند حتی بیشتر خسته کننده می شود و باعث می شود که مشتریان حتی بیشتر از آنها خسته شوند و باعث زدن "دکمه Unsubscribe" می شوند.
چگونه می توانیم آن را تعمیر کنم؟ سعی کنید آن را کوتاه و منطقی بسازید میانگین ایمیل هایی که می توانید به مشترکین خود ارسال کنید حدود 6 تا 8 ایمیل در هر ماه است اما برای مشخص کردن آن به طور خاص برای شرکت شما، به اشتراک بگذارید تا مشترکان خود تصمیم بگیرند که اغلب چگونه می خواهند ایمیل های بازاریابی را از شما دریافت کنند این به شما کمک می کند تا نیازهای هر مشترکتان را دریابید.

4. کار بر روی محتوای اصلی

ما در جهانی زندگی می کنیم که ایجاد محتوای اصلی بسیار سخت است سرقت ادبی در همه جا است و سرقت ادبی در بازاریابی استثناء نیست شرکت ها سرقت تصاویر برای استفاده از آنها در کمپین بازاریابی خود بدون حتی اعتبار نویسندگان استفاده می کنند و خدماتی مانند Tumblr و Instagram که مردم تصاویر شخصی خود را به اشتراک می گذارند محتوای دزدی آسان تر شده است.
چیزی که امروز مشتریان می توانند به راحتی محتوای اصلی را از محتوای سرقت شده تمایز دهند هیچ چیز در این دنیا وجود ندارد که مشتری مدرن آن را ندیده گیرد و مردم به خوبی از نحوه کار اسناد و مدارک آگاه هستند.
اگر شما اعلام کنید که همه محصولات و خدمات شما اصلی هستند و در ایمیل های بازاریابی شما چیز دیگری باشد همه چیز را که می گویید تضعیف می شود و اعتبار شما را تضعیف می کند اگر شما موفق به سرقت ادبی شوید زیرا شما موفقیت ایمیل های بازاریابی خود را دچار تردید می کنید و اشتباه بزرگی می کنید.
به یاد داشته باشید که آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد یک چیز بسیار خاص است که باید به صورت خود تبلیغ شود بنابراین اگر شما یک بار شکست بخورید دفعه بعد از اشتباهات خود یاد بگیرید.