نقش ایمیل مارکتینک در استراتژی پس از خرید

اکنون مانند همیشه زمان تقویت استراتژی بازاریابی شما است. از آنجا که تعداد زیادی کانال و سیستم عامل جدید در بازار ایمیل مارکتین همانند قارچ ایجاد شده اند بازاریاب ها باید رویکردی همه فن آوری را برای پیشبرد تعامل معنی دار با آینده نگران کننده انجام دهند تا نرخ تبدیل بهتری را داشته باشند.


این بدان معناست که بازاریابان بدون در نظر گرفتن بستری که مشتری در آن با نام تجاری درگیر می شود باید یک تجربه مشتری شخصی و سازگار ایجاد کنند.
ایمیل مارکتینگ بیشترین وزن را در رویکرد بازاریابی omnichannel دارد زیرا می تواند زندگی دیجیتالی مشتری شما را برطرف کند و می تواند بالاترین ROI را در بین سایر کانالهای ارتباط دیجیتال هدایت کند.

1. ارتباطات یک به یک

سر و صدای خود را کاهش داده و مستقیماً با مشتریان خود صحبت کنید. هنگامی که یک کاربر در لیست ایمیل شما ثبت نام کرد اجازه همکاری با آنها را بدهید. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مشترکان و تعامل گذشته آنها با نام تجاری شما، می توانید لیست های تقسیم شده برای ارسال ایمیل های ارزشمند و مرتبط تر ایجاد کنید. با کمک هوش مصنوعی می توانید لیست های ایمیل های خود را بیش از حد شخصی کنید. هنگامی که ایمیل ها با دقت متناسب با ترجیحات مشترک شما تنظیم می شوند به احتمال زیاد تعامل بیشتری دارید و بنابراین، تبدیل های بالاتری دارید.
این ایمیل را توسط مجری رسانه اجتماعی بررسی کنید. آنها یک ایمیل شخصی با متن ساده از بنیانگذار و مدیر عامل خود ارسال کردند که به خواننده این احساس را می دهد که نامه الکترونیکی صرفاً برای آنها تهیه شده است

2. ارتباطات کنترل شده

ایمیل یک کانال بازاریابی مبتنی بر اجازه است. در حالیکه هیچ کنترلی بر افرادی که صفحه رسانه های اجتماعی شما را دنبال کرده یا دوست دارند ندارند اما صاحب لیست ایمیل شما هستید. با استفاده از ایمیل و کانالهای اجتماعی، حتماً باید قوانین و مقررات مربوط به هر منطقه و کانال را رعایت کنید. با این حال، بر خلاف رسانه های اجتماعی، هیچ تغییر الگوریتمی مکرر در بازاریابی ایمیل وجود ندارد.

3. هدف گذاری مبتنی بر رفتار

همه ما با وسوسه ای که همراه با خرید آنلاین است آشنا هستیم. بگویید که شما یک مقاله از لباس خریداری کرده اید و با چند مورد دیگر که می توانید برای تهیه یک لباس کامل خریداری کنید سرو می شود. شما می توانید ایمیل های مبتنی بر رفتار ارسال کنید که بعد از انجام کار مشترک، از این طریق اشتراکی ایجاد شود - از جمله خرید یک محصول یا بارگیری یک منبع. تعامل با مشتری بر اساس اقدامات آنها در وب سایت شما به شما امکان می دهد ارتباطاتی را که می شناسید و مصرف کنندگان خود را درک کنید برقرار کنید. اعتماد به نفس بخش مهمی از ارتباطات پس از خرید omnichannel است.

4. تجربه بهبود یافته

بهترین شیوه های بازاریابی از طریق ایمیل همیشه در حال تغییر است و فناوری همیشه مطابق با ترجیحات کاربر برای حفظ ارتباط است. در نظر بگیرید که چگونه می توانید با استفاده از فناوری در ایمیل های خود، تجربه کاربر را در ایمیل خود جذاب تر و سرگرم کننده تر کنید. عناصر بصری احساس میکروسایت های قابل ارسال را به ایمیل می دهد و تجربه مشترک دلپذیر را تضمین می کند. به یاد داشته باشید برای اینکه به مشتریان و چشم اندازهای خود نشان دهید که فارغ از کانال، انسجام ایجاد می کنید بین همه کانال های خود ارتباط ایجاد کنید.

5. پاداش مشتری

برنامه های ارجاع همچنین می توانند به جذب مشتریان جدید کمک کرده و آنها را به خرید از شما ترغیب کنند. از مشتریان خود بخاطر خرید با یک پیشنهاد منحصر به فرد تشکر می کنیم.