ایمیل مرده نیست؛ شما فقط آن را اشتباه انجام می دهید

ایمیل مرده است یا حداقل چیزی است که عناوین ادعا می کنند. مطمئناً رسیدن به "صندوق ورودی صفر" ممکن است امروز مورد توجه همه قرار بگیرد اما برند ها هنوز نباید یک قدرت تبلیغاتی ایمیل را به خوبی اجرا شده حساب کنند.


چرا ایمیل هنوز هم کار می کند

از زمان تبدیل شدن ایمیل به عنوان یک کانال بازاریابی، بازاریابان درباره زنده بودن کمپین های ایمیل مارکتینگ بحث کرده اند. و درست است که ایمیل دیگر نرخ بازشدن بسیار ناپسند قبلاً را ندارد. اما مصرف کنندگان هنوز هم به طور متوسط روزانه 20 بار ایمیل خود را باز می کنند. به همین دلیل است که بازاریاب های مدرن مؤثر می توانند نقاط اتصال از فعالیتهای ایمیل خود را به ROI وصل کنند.
در حقیقت، گسترش تلفن های هوشمند باعث شده تا ایمیل از هر زمان دیگری کارآمدتر شود. طبق یک مطالعه اخیر، حدود سه از هر پنج مصرف کننده ایمیل خود را در حال بررسی دارد. 75٪ از شرکت کنندگان در این مطالعه گفتند که آنها اغلب برای بررسی ایمیل از تلفنهای هوشمند خود استفاده می کنند.
مهم نیست که چه چیزی بفروشید اکثر مشتریان واجد شرایط شما روزهای خود را صرف چسبیدن به تلفن های هوشمند خود می کنند جایی که برنامه های ایمیل آنها فقط یک صفحه نمایش در صفحه اصلی خود هستند. ارسال محتوای با کیفیت بالا به طور مستقیم به صندوقهای ورودی یکی از ساده ترین راه ها برای دستیابی به آنها است - شما فقط باید یک پیام با ارزش و کافی را ارائه دهید که آنها برای باز کردن آن هیجان زده هستند.
مشکل در اینجا نهفته است. توجه به تعداد زیادی ایمیل که به اطراف پرواز می کنند مردم فقط از روی مارک هایی که به آنها اعتماد دارند باز و عمل می کنند. اگر مشتری به نام تجاری شما اعتماد ندارند به پیام شما اهمیتی نمی دهند آنها بهترین سناریو را خواهند داشت - به راحتی ایمیل شما را بدون فکر دوم حذف می کنند. بدتر از همه، شما یک تأثیر نام تجاری منفی را رها می کنید. آنها از پیام های مداوم و نامربوط شما اذیت می شوند. آنها مارک شما را به دوستان و شاید حتی در رسانه های اجتماعی زباله می نامند. و این خوب نیست.
اگر آن را به روشی ناهنجار بازی کنید ایمیل می تواند یک بازی پر مخاطره باشد. نامه الکترونیکی واسطه ای برای بازاریابی است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد اما فقط به کسانی که خود را به طور مؤثر در دید مشتری خود قرار می دهند ارائه می دهد.

با ارسال ایمیل به افراد در واقع به آنها اهمیت می دهید

درست مانند هر استراتژی عالی برای بازاریابی، کمپین های ایمیل هوشمند با در نظر گرفتن خریدار شروع می شوند. چشم انداز شما در مرحله آگاهی نیاز به پیام متفاوتی از خریدار شما در مرحله توجه دارد. بهینه سازی پیام خود برای مرحله صحیح سفر خریدار، عملکرد معیارهای کلیدی (مانند نرخ باز و کلیک) را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد و ضمن اطمینان از اینکه به تیم فروش شما هدایایی داده می شود که در واقع آماده صحبت هستند. به طور خاص ایمیل های شما متناسب با مکانی که چشم انداز در چرخه فروش شما باشد - آگاهی، توجه یا تصمیم گیری - هر چه فعالیتهای ایمیل قطره ای شما بهتر انجام شود مناسب هستند.
برای اجرای یک کمپین خودکار ایمیل قطره ای که مقیاس خوبی دارد و تیم فروش شما را برای موفقیت تنظیم می کند بهترین روش های زیر را در نظر بگیرید:

1. فعاليت فروش اولويت دارد

نکته سرمایه گذاری در یک کمپین ایمیل ایجاد درآمد است. این یک ابزار فروش است. این را از ابتدا به خاطر داشته باشید.
هنگامی که شما آماده نوشتن هستید با انتخاب کدام قسمت از سیاحت خریدار را هدف قرار می دهید. آیا شما در حال صحبت با آینده حل مشکل آنها هستید؟ آیا آنها شروع به بررسی راه حل های احتمالی برای آن مشکل می کنند؟ آیا آنها آماده تصمیم گیری هستند؟
با پاسخ به این سوال، KPI ها و شماره های معیار را برای ترسیم دوره تنظیم کنید. و به این فکر کنید که چه لحنی سریعتر اعتماد خریداران را ایجاد خواهد کرد. آیا باید مارک تجاری شما یک ویبره معمولی و دوستانه به دست بیاورد یا اینکه باید به عنوان یک متخصص آگاه در زمینه هدایت به شما اعتماد کند؟

2. مخاطبان خاص هایپر بهتر جواب می دهند

کمپین قطره ای ایمیل بستگی به طبقه بندی کردن موفق انها دارد
کمپین های قطره ای ایمیل برای موفقیت به تقسیم هوشمند بستگی دارد. وقت بگذارید تا قبل از وقت با اعضای مخاطبان مورد نظر خود آشنا شوید. نگرانی های آنها چیست؟ نقاط درد آنها چیست؟ آنها چه نقش هایی را در سازمان خود بازی می کنند و چه راه حل هایی را جستجو می کنند؟

3. اتوماسیون باید سنگین کار کند

به جای استخدام کارآموز برای پیگیری اینکه ایمیل هنگام ارسال به چه صورت است از راه حل اتوماسیون بازاریابی خود برای ارائه محتوای تازه در فواصل منظم (اما نه مزاحم) استفاده کنید. اتوماسیون نحوه اندازه گیری شماست.
افراد در مرحله آگاهی به هزاران ایمیل احتیاج ندارند بنابراین ارتباطات خود را برای دستیابی به محرک محدود کنید. وقتی شخصی پیوندی را کلیک کرد یا نامه الکترونیکی را باز کرد آن را به عنوان دعوت نامه ای برای ادامه حرکت در نظر بگیرید. همزمان با انتخاب فعالیت آینده نگر، سرعت ارتباطات را تسریع کنید.
بگذارید روبات ها کار خود را انجام دهند. وقت خود را صرف تولید محتوای جذاب کنید که اعضای مخاطبان شما واقعاً بخواهند از آن استفاده کنند. اگر درست کار می کنید آنها باید منتظر ایمیل های شما باشند. اگر نمی خواهید نرخ تبدیل خود را مختل کنید این به محتوای مناسب و باکیفیت زیادی نیاز دارد.
آیا شما برای تولید پیش فروش های آماده تلاش می کنید؟ به نظر شما چه چیزی بهتر بود؟ تلاش بیشتر برای تهیه ایمیل های ارزشمند و پر از محتوا که در چشم انداز اهمیت می یابد و می تواند استراتژی بازاریابی باشد که از دست رفته است.

در ادامه بخوانید: بهترین زمان ارسال ایمیل بازاریابی