چگونه ایمیل مارکتینگ خود را توسعه دهیم؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ایمیل مارکتینگ را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی جامع خود انتخاب کرده اید در حال حاضر در مسیری خوب قرار دارید.


طبق آمار Statista در سال 2017 در حدود 3.7 میلیارد کاربر ایمیل الکترونیکی وجود داشته است و پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2021 به 4.1 میلیارد نفر برسد. نکته این است که بازاریابی از طریق پست الکترونیکی یک کانال بازاریابی است که یک ضرورت برای یک تجارت مدرن است. یک نظرسنجی مشهور نشان می دهد که متوسط ROI برای ایمیل 122٪ است که در مقایسه با هر کانال بازاریابی دیگری مانند رسانه های اجتماعی ، کاوش هزینه دار و غیره 4برابر بیشتر است.
برای ایجاد یک پایگاه ایمیل مارکتینگ که در عین حال پیشرفته و کارآمد باشد به ناچار به ویژگی هایی که در مورد آنها صحبت خواهیم کرد نیاز دارید. بنابراین ، تصمیم شما مبنی بر اینکه کدام ارائه دهنده را انتخاب می کند عمدتاً بستگی به ویژگیهایی دارد که آنها ارائه می دهند و چقدر حاضر به پرداخت هزینه برای آنها هستید (بهتر است هزینه اضافه نکنید).
اما چه ویژگی هایی واقعاً نیاز دارید؟
در اینجا ویژگی های یک ارائه دهنده ایمیل مارکتینگ وجود دارد که زندگی شما را به عنوان یک بازاریاب ایمیل آسان تر می کند و به شما کمک می کند تا ایمیل مارکتینگ خود را به یک سطح کاملاً جدید تبدیل کنید:

اتوماسیون

اولین و احتمالاً مهمترین ویژگی، گروهی از زمان و تلاش شما - اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل است. متأسفانه ، بخش کمی از ارائه دهندگان آن را دارند و حتی بخش کوچکی از ارائه دهندگان آن را بدون هزینه اضافی، آن را در برنامه استاندارد قرار می دهند.
چرا باید از اتوماسیون ایمیل مارکتینگ استفاده کنید؟ تصور کنید که می توانید هر کمپینی، تبریک ، تولد و نامه برای تعطیلات را تنظیم کنید تا در یک زمان دقیق، برای یک فرد دقیق ارسال شود.
اگر می توانستید بر اساس منطق شخصی خود باعث ایجاد محرک ها شوید و سیستم را به ارسال ایمیل بر روی محرک های از پیش تعریف شده درست کنید دقیقاً مثل اینکه می توانید بر روی عملکرد هر یک از مشترکین در زمان واقعی نظارت داشته باشید. اتوماسیون ایمیل مارکتینگ فقط می تواند این کار را انجام دهد.
این فقط یک گردش کار کوتاه است اما شما می توانید گردش کار را با صدها راه اندازی، قوانین، اقدامات و خیلی بیشتر ایجاد کنید.
به غیر از بسیار روش ها، اتوماسیون نیز می تواند به طور مستقیم بر فروش شما تأثیر بگذارد. بر اساس گفته های Inboxarmy، ایمیل های خوش آمد گویی به طور متوسط نرخ بازشدن 4 برابر بیشتر است و در مقایسه با یک کمپین بازاریابی استاندارد ایمیل 5 برابر بیشتر از میزان کلیک است.
و این تنها یکی از نمونه هایی از کارآیی ایمیل های شخصی است.
بدیهی است، شما نمی توانید با هر شخص مشترک خود تماس بگیرید اسامی آنها، تاریخ تولد و سایر اطلاعات اضافی را به خاطر بسپارید.
اما این اطلاعات، هنگامی که به درستی در اتوماسیون استفاده می شود فروش شما را بهبود می بخشد بنابراین نباید فرصت استفاده از آن را از دست بدهید.
به همین دلیل اکثر شرکت های بزرگ در حال تلاش برای پیاده سازی تماس های شخصی ممکن هستند.
فقط نگاهی به ایمیل های خوش آمد گویی، ایمیل های تولد و کلیه ایمیل های داشته باشید
همانطور که احتمالاً تاکنون می فهمید این ایمیل ها بصورت خودکار ارسال می شوند دست ساز نیستند. به همین دلیل استفاده از اتوماسیون به طور کلی ایده خوبی است - برای یادآوری به مردم که چرا هنوز مشتری / کاربر / مشترک شما هستند.

تقسیم بندی

این ویژگی به نوعی مربوط به اتوماسیون است زیرا آنها معمولاً در ایمیل مارکتینگ برای بهترین نتایج مانند بانی و کلاید کار می کنند. هنگامی که هر دو مورد استفاده قرار می گیرند آنها ایمیل مارکتینگ شما را به یک سطح کاملاً جدید منتقل می کنند.
گرچه تقسیم بندی به عنوان یک ویژگی مستقل یک ابزار بسیار مفید نیز است. در واقع ، آن به عنوان یکی از مهمترین ویژگیها در بازاریابی ایمیلی از سال 2017 انتخاب شده است و بازاریابان متوجه افزایش 760٪ در درآمد ایمیل از کمپین های تقسیم شده شده اند.
با تقسیم لیست مشترکان خود در گروه ها (بخش ها)، می توانید کمپین های بسیار شخصی ارسال کنید که منجر به پیوند تنگاتنگی با مشتریان می شود. همچنین، در گروه های کوچکتر مردم، پیگیری و تصمیم گیری درست آسان تر است.
ایجاد بخش ها بسیار آسان است.
اگر به نظر می رسد که یک تصمیم در تقسیم بندی بد است آن باعث کاهش خسارت متوازی می شود. این بدتر است اگر کمپین ارسال شده برای هزاران نفر یک اشتباه داشته باشد از زمانی که یک کمپین با یک اشتباه فقط به تعداد کمی از مردم ارسال می شود.

اعلان های وب پوش

اعلانات Web-Push پیام اعلانی کمی است که در سمت راست پایین صفحه نمایش داده می شود.
اینها را به خاطر بیآورید؟ اگر روی "مجاز" کلیک کنید به عنوان مشترک Push در نظر گرفته می شوید.
اعلان نمایش داده می شود حتی اگر فرد در حال حاضر از مرورگر استفاده نمی کند.
اما آیا به اعلانهای Web-Push نیاز دارید؟ اول از همه، آنها در برخی سایت های ایمیل مارکتینگ کاملاً رایگان هستند. بعلاوه ، اعلانهای Web-Push گاهی حتی بهتر از ایمیل مارکتینگ کار می کنند. دسته ای از آمار برای کمک به تصمیم گیری وجود دارد.
اطلاعیه های Web-Push دارای میزان بازدهی 90٪ هستند در حالی که کمپین های ایمیل بسیار خوب به طور متوسط به میزان بازشدن 30 تا 40٪ می رسند.
نرخ کلیک 7 برابر بیشتر از کمپین های ایمیل مارکتین گاست.
بیش از نیمی از کاربران (55٪ تا 60٪) موافق دریافت اعلان های Web-Push هستند.
بیش از نیمی (52٪) با اعلان های Web-Push (جستجوی اطلاعات مربوطه) به طور فعال در تعامل هستند.
زمان واکنش سریع ، 40٪ از افراد در طی یک ساعت از دریافت آنها در تعامل هستند.
بنابراین واقعاً این ویژگی است که شما نمی دانید می تواند تلاشهای ایمیل مارکتینگ شما را تعریف کند. بنابراین Pushing دریافت کنید زیرا این امر کاملاً رایگان است!

API

بیشتر ارائه دهندگان ایمیل مارکتینگ ابزارهای متنوعی را ارائه می دهند که برای اکثر افراد کافی است. اما هر ارائه دهنده API ندارد. یک API، در اصل ، یک جعبه ماسه ای برای کاربران قدرت است - افرادی که مهارت های برنامه نویسی دارند و مایلند کمی متفاوت از سایر افراد از سیستم استفاده کنند. به عنوان مثال، مشتری می تواند با استفاده از مهارت های برنامه نویسی و API، درخواست های خاصی را از سایت شما مستقیماً به سایت ارسال ایمیل ارسال کند.
سپس درخواست یا رد یا برآورده می شود. این به طور خودکار انجام می شود در واقع مشتری وجود دارد که با وب سایت های خود با ابزارهای بسیار ویژه ، یکپارچه سازی مستقل را ایجاد می کند. و ما کاملاً این نوع رفتار کاربر را تشویق می کنیم.

پشتیبانی مشتری

ممکن است استدلال کنید که پشتیبانی از مشتری به اندازه برخی از ویژگیهای ذکر شده در بالا اهمیتی ندارد.
حتی ممکن است فکر کنید که پشتیبانی مشتری فقط تا زمانی که سیستم قطع است مهم است.
این جایی است که شما اشتباه می کنید این بسیار مفید برای پشتیبانی زنده است که معمولاً کمتر از یک دقیقه پاسخ می دهد.
مهم نیست که آیا این یک سوال در مورد یک ویژگی یا قیمت گذاری است اگر یک مسئله فنی یا یک درخواست ساده برای راهنمایی باشد. همیشه خوب است که کسی به شما اعتماد کند. به همین دلیل است که پشتیبانی زنده بسیار مفید است.
همچنین، این یک راه عالی برای ارائه پیشنهادات و ایده های ما است ما همیشه آنها را در نظر می گیریم. مسئله این است که ما معتقدیم بازخورد کاربر بهترین کاتالیزور برای رشد و موفقیت کلی است بنابراین دریغ نکنید که به ما چه فکر می کنید. بنابراین برای ایمیل مارکتینگ خود به یک سطح کاملا جدید، حتی می توانید به تغییر دهنده ارائه دهنده پست الکترونیکی ایمیل خود کمک کنید.
در پایان، تمام ویژگیهایی که ذکر شد به همان اندازه مهم هستند فقط مطمئن شوید که از آنها استفاده کنید. در صورت انجام این کار، ما می توانیم تضمین ارسال شما را ارائه دهیم که در واقع تاثیر مثبتی بر بازاریابی کلی ایمیل شما خواهد داشت. و این همان چیزی است که هدف نهایی هر ایمیل مارکتینگ درست است؟