افزایش کلیک ایمیل ممکن است با توجه به توانایی بازاریابی شما نباشد

موفقیت کمپین های ایمیل شما بستگی به سرعت باز کردن ایمیل دارد. اگر هیچکس ایمیل شما را باز نمی کند نمی توانید از بازاریابی ایمیل کسب و کار جدیدی ایجاد کنید.

بنابراین، نرخ باز شدن ایمیل خوب چیست؟ ما تعداد نرخ های باز با صنعت، دستگاه، زمان ارسال و غیره را به اشتراک می گذاریم - همه با تحقیق از 50 آمار ایمیل مارکتینگ پشتیبانی می شود تا به شما در افزایش نرخ باز ایمیل کمک کند. با مطالعه موردی منحصر به فرد، ما به شما نشان می دهیم که ما به طور متوسط 40٪ نرخ باز شدن ایمیل را برای هر ایمیلی که ما ارسال می کنیم (بر اساس بیش از 99،000 ایمیل فرستاده شده) به دست می آوریم. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه یک نرخ باز شدن ایمیل 94٪ ایجاد کردیم!

چگونه موفقیت کمپین های ایمیل خود را اندازه گیری می کنید؟

شانس این است که موفقیت شمار افرادی را که ایمیل را باز می کنند (نرخ باز کردن ایمیل) و تعداد افرادی که بر روی یک لینک کلیک می کنند (میزان کلیک) را اندازه گیری کنید.
این روش برای اندازه گیری آن استفاده می شود.
و در حالی که هیچ چیز اشتباه در آن وجود ندارد چیزی که نادیده گرفته می شود این است که نرخ کلیک به طور کامل بر نرخ بازشدن است چرا که اگر افراد ایمیل شما را باز کنند هیچ شکی نیست که آنها بتوانند روی آن کلیک کنند!
بنابراین، برای به دست آوردن نرخ بهتر کلیک، شما نیاز به افرادی برای باز کردن ایمیل خود دارید.
بنابراین، چگونه مردم بیشتری را برای باز کردن ایمیل خود بگیرید؟
در مورد نحوه افزایش نرخ های بازشدن ایمیل، بسیاری از نظرات در وب وجود دارد اما من فقط به داده های واقعی در پشت نرخ موفقیت ایمیل علاقه مند هستم.
علم و اطلاعات ارائه شده به شما در این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا افراد بیشتری را بخوانید تا کمپین های بازاریابی ایمیل خود را بخوانند و به افزایش نرخ های بازشدن ایمیل کمک کنید که به طور کلی عملکرد کلی استراتژی ایمیل مارکتینگ شما را تحت تاثیر قرار می دهد.
بازاریابان ایمیل یک افزایش حجم کلیک ایمیل را گزارش می دهند آیا این به این دلیل است که بازاریابان هم اکنون خوب هستند؟ متاسفانه خیلی زیاد نیست رایج ترین نمونه رفتار کاربر بود که در آن تمام لینک ها در یک ایمیل روی آن کلیک شده است. اغلب این ها به اهداف خاص کسب و کار در یک دامنه شرکتی در یک پایگاه داده مشتری محدود می شوند. اما، کلیک کردن بر روی هر پیوند تنها در یک ایمیل، مانند مشتری معمولی یا رفتار چشم انداز صدق نمی کند، آیا این کار را می کند؟ این روش بازرسی لینک، قابل مشاهده است زیرا آن با رفتار انسانی انتظار می رود متفاوت است. این نوع فعالیت را شناسایی و نادیده می گیرند اما روش های این نوع تشخیص ضد تروجان متفاوت است. علاوه بر این، تمام روشها به آسانی قابل شناسایی و رد کردن گزارش نیستند.
موضوع اصلی این است که فیلترهای ایمیل بازرسی لینک ها هستند تا کاربران نهایی را از دانلود نرم افزارهای مخرب جلوگیری کنند. این به نظر می رسد که هر لینک توسط یک گیرنده کلیک باشد در واقع، با یک فیلتر ایمیل بررسی شده است. چندین سال است که شرکتهای فناوری بازاری از این رفتار فیلتر شناخته شده اند. این روش شناسایی ضد تروجان در بازار افزایش می یابد و باعث نگرانی می شود.
در این وبلاگ، من توضیح می دهم که چگونه بازرسی لینک ها کار می کند و شما برای بهبود قابلیت تحویل ایمیل چه می توانید انجام دهید.

فیلتر ضد تروجان در ایمیل

برای فیلتر ضد تروجان و یا ارائه دهنده خدمات امنیتی، این یک مسابقه تسلیحاتی علیه بازیگران بد است که سعی در عرضه نرم افزارهای مخرب برای پایان دادن به کاربران دارند. سرویس امنیتی ایمیل Barracuda اولین فروشنده امنیتی ایمیل بود که بازرسی پیوند را به عنوان متدولوژی ضد تروجان توسعه داد اما سایر ارائه دهندگان شروع به استفاده از بازرسی لینک ها برای حفاظت از کاربران خود کرده اند.
روشهای بازرسی پیوند ممکن است شامل موارد زیر باشد ولی آنها محدود نیستند:
کلیک بر روی یک، چند و یا تمام لینک ها در یک ایمیل
لینک ها ممکن است در زمان تحویل و یا در زمان بعد کلیک شوند
کلیک ممکن است رخ دهد قبل از دریافت برگشت ایمیل سرور یک پاسخ تحویل تایید
کلیک ممکن است یا ممکن نیست نتیجه بازدید در یک وب سایت باشد
برخی از ارائه دهندگان بازنویسی لینک ها داخل یک ایمیل بازبینی می کنند تا هر بار که کلیک می شود لینک را بررسی کنند
برخی از ارائه دهندگان همه پیوندهای هدایت شده را بررسی می کنند؛ پیگیری هدف قرار داده شده توسط همه ایمیل ها
برخی از ارائه دهندگان همه پیوندهای هدایت شده را بررسی می کنند پیگیری توسط همه ایمیل ها هدف قرار داده می شود
ارائه دهندگان خدمات و شرکت های اتوماسیون بازاریابی
فیلتر ترافیک کلیک می تواند از همان آدرس های آی پی به عنوان تراکنش های قانونی کلیک شود که غیرفعال کردن آن از گزارش فعالیت است
بعضی از فیلترها به جای کسب و کار یا فضای IP شرکتی برای پیگیری هویت در پشت بازرسی لینک از فضاهای IP های مسکونی بازرسی می کنند.
فیلتر به دنبال پنهان کردن فعالیت بازرسی پیوند است بنابراین سعی خواهد کرد تا انسان را به عنوان ممکن نگاه کند. این کار برای جلوگیری از عملکرد بد در تغییر بار بالقوه پیوند پس از بازرسی است اما قبل از کلیک روی لینک از گیرنده در نظر گرفته شده است. این رفتار چیزی است که برای اتوماسیون بازاریابی و ارائه دهندگان خدمات ایمیل دشوار می شود تا فعالیت بازرسی پیوند را از گزارش دادن محروم کند.

آنچه شما می توانید برای بهبود قابلیت تحویل ایمیل خود انجام دهید

برای بعضی از ارائه دهندگان، بررسی پیوند به عنوان یک روش فیلترسازی افزایش یافته برای پیامی که در مراحل دیگر فرآیند فیلتر کردن چند سطحی مورد استفاده قرار گرفته است که مشکوک به نظر می رسد. برای Barracuda سیزده لایه مختلف از فیلتر ایمیل وجود دارد. بازرسی لینک بخشی از سطح بالایی از فیلتر است. این فیلتر اگر جنبه های دیگر پیام یا فرستنده مشکوک ظاهر شود فعال می شود.
در اینجا چند مورد برای بررسی در پلت فرم تعامل شما وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که قابلیت تحویل شما حداکثر می شود:
اطمینان حاصل کنید که مکانیزم تأیید اعتبار ایمیل شما، مانند SPF و DKIM، در محل و معتبر است
مکانیسم شهرت ایمیل مشتریان را بررسی نمایید مانند روش های کسب و کار و مدیریت پایگاه داده که ممکن است شهرت ضعیف را به وجود آورند
درک میزان بخش در شرکت های خاص مشتری ممکن است هدف قرار گیرد زیرا فرستادن به تعداد زیادی از گیرندگان در همان شرکت می تواند بازرسی لینک
محتوا را برای HTML ناقص بررسی کنید
بررسی آدرس خاصی که فعالیت فیلتر کردن ضد تروجان را نشان می دهد برای ایجاد یک جریان سفارشی برای نادیده گرفتن فعالیت در گزارش مشتری.
یکی از خطرات نادیده گرفتن فعالیت پیوند از بازبینیهای لینک ضد تروجان این است که الگوها احتمالا در طول زمان تغییر خواهند کرد. قوانین سخت افزاری برای فعالیت های فیلتر کردن ممکن است کاملا موثر باشد. سیالیت و تکامل سریع این روش فیلتر کردن می تواند راه حلهای سخت افزاری را در پلت فرم اتوماسیون ایمیل مارکتینگ دشوار کند. این موضوع به طور کامل حل نشده است - تحقیقات بیشتری لازم است. علاوه بر این، فرصت های مشارکت با ارائه دهندگان فیلتر کمک می کند تا گزارش های نادرست به دلیل بازرسی لینک های ضد بدافزار را کاهش دهد.

در ادامه بخوانید: 17 نکته ی حرفه ای در ایمیل مارکتینگ