معیارهایی برای استاندارد کردن ایمیل مارکتینگ

ایمیل امروز بیشتر از هر زمان دیگری کارایی دارد. گارتنر گزارش می دهد که تا پایان سال 2018، درآمد تجارت دیجیتال حدود 500 میلیارد دلار خواهد بود که مربوط به بازاریابی ایمیل است.

و اگر شما در حال مدیریت کمپین های بازاریابی ایمیل هستید CMO شما می خواهد بداند:
از نظر درآمد چه تأثیری داشت؟
آیا می توانید اثبات کنید که بازده سرمایه گذاری را به دست آورده اید؟
چگونه فروش و فرصت ها را تحت تاثیر قرار داده اید؟
این معیارهایی هستند که CMO و بقیه تیم بازاریابی اهمیت می دهند و انتظار می رود که در هر یک از این کمپین های راه اندازی، این معیارها را گزارش دهید.
خوشبختانه، ما 4 روش برتر در Metrics ایمیل ایجاد کرده ایم تا بتوانیم بیشترین بهره را از ابتکارات ایمیل مارکتینگ خود داشته باشیم.

1. چه چیزی را باید اندازه گیری و پیگیری کنید

هیچ مخفی نیست که CMO واقعاً در مورد نرخ باز شدن یا میزان کلیک از کمپین های ایمیل دقت ندارد. بنابراین، در اینجا یک لیست از معیارهای ایمیل وجود دارد که به شما و کمپین های شما کمک می کند:
نمره اشتغال: یک روش استاندارد برای اندازه گیری تعامل ایمیل های شما در طول زمان و فقط به عنوان یک رویداد جداگانه نیست.
اختصاص دادن اولویت لمسی (FT): این پاسخ به یک سوال تجاری ساده است: "کدامیک از کمپین ها نام های سودآور جدید (ره) را در پایگاه داده ایجاد کرده اند؟"
تخصیص چند لمسی: این پاسخ به یک سوال کسب و کار پیچیده است: "کدام مبارزات در طول زمان از طریق چرخه فروش به نفع افراد تاثیر گذار است؟"
این معیارها از ارزیابی تلاشهای بازاریابی شما حدس می زنند و به شما کمک می کنند که بودجه و منابع مورد نیاز خود را به عنوان بخش اصلی برنامه بازاریابی استراتژیک در نظر بگیرید.

2. تست و کنترل

شما آماده هستید تا سریعاً ابتکارات بازاریابی ایمیل خود را راه اندازی کنید. این فوق العاده است اما قبل از پریدن، یک نفس بکشید! به همین دلیل است تست اثربخشی این ابتکارات مهم است. برای مثال، شما می توانید دو تا سه پیام جداگانه ایجاد کنید و آنها را در یک گروه کنترل به خوبی کنترل کنید و در انجام این کار، شما می توانید تفاوت های ظریف پیام خود و همچنین مخاطبان مورد نظر خود را درک کنید.
راهنمایی های تاکتیکی:
آزمایش تماس های تکراری
کپی، صدا و طول کار
تست در خطوط موضوع مختلف
از جمله تصاویر، تماس های مختلف به اعمال و غیره
با گروه کنترل کوچکتر، شما قادر به بررسی معیارهای خاصی خواهید بود تا ببینید چه چیزی کار نمی کند و چه چیزی با مخاطبان شما تداخل می کند.

3. دقیق تنظیم

ضروری است که از نظر سنجی های ایمیل برای تاکتیکی و استراتژیک استفاده شود. اگر برخی از معیارها نشاندهنده کمبود کارایی باشد شما همیشه نباید تمام کمپین را نابود کنید. در صورت امکان، به عنوان تحت پوشش در «تست و کنترل»، می توانید چندین ترفند را در اینجا و آنجا با کمپین های بازاریابی ایمیل خود ایجاد کنید تا مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهید.
شما شگفت زده خواهید شد که تعدادی از اندازه گیری های تنظیم دقیق ، که با افزایش اندک انجام می شود ممکن است باعث تقویت مورد نظر شما شوند.

4. طرح موفقیت برای آینده

معیارهای ایمیل درباره بهبود ROI است. همانطور که پوشش داده می شود شما می خواهید نه تنها در مورد آنچه که کار می کند بینش داشته باشید بلکه آنچه که بهتر کار می کند را بشناسید. اطمینان حاصل کنید که برنامه های بازاریابی ایمیل خود را اندازه گیری کنید و سپس بینش های مربوط به اندازه گیری های قبلی در چرخه برنامه ریزی فعلی را نیز اعمال کنید.