راههایی برای تقویت بازاریابی ایمیل و افزایش نرخ کلیک

آیا نگران هستید که استراتژی بازاریابی ایمیل شما کار نمی کند؟ آمار کلیک (CTR) ایمیل شما کم است احتمالا درست است.

بیایید با آن روبرو شویم اگر مشترکین روی پیوندهای شما کلیک نکنند این بدان معنی است که منجر به فروش کمتر می شود که درآمد شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل ضروری است که مشترکان بیشتری بخواهند روی آن کلیک کنند. در پایان این راهنمایی، شما می توانید برخی نکات و استراتژی هایی را که به شما در ایجاد کمپین های بازاریابی بهتر ایمیل کمک می کند را افزایش می دهد که باعث افزایش نرخ کلیک شما می شود بنابراین می توانید راهنمایی بیشتری کسب کنید و کسب و کار بیشتری کسب کنید.

نرخ یک ایمیل با کلیک خوب؟

اولین قدم این است که برای تعیین میانگین ایمیل کلیک کنید.
استانداردهای بازاریابی ایمیل به طور گسترده ای متفاوت است. به عنوان مثال، Paceco می گوید یک نرخ ایمیل مارکتینگ با کلیک بر روی بیش از 10٪ خوب است اگر چه بسیاری از ایمیل ها در هر نقطه نزدیک به آن تعداد نیست.
Delivra به طور میانگین 75.7٪ از کلیه ایمیل ها را در همه بخش ها به اشتراک می گذارد. در داخل آن، ایمیلهای قانونی دارای کمترین CTR برابر با 1.04٪ هستند، در حالی که ایمیلهای ورزشی دارای CTR 7.49٪ هستند.
معیارهای Mailchimp در سال 2017 بر روی نرخهای بازپرداخت ایمیل توسط صنایع نشان می دهد نرخ های کلیک از 1.25٪ در صنعت رستوران به 5.13٪ در بخش سرگرمی است.
آمار در نرخ کنونی کلیک ایمیل خود را در داشبورد ارائه دهنده سرویس ایمیل خود مشاهده کنید و ببینید که چگونه آن ها را با متوسط صنعت مقایسه می شوند. اگر شما پایین تر هستید هدف خود را برای هدف بالاتر قرار داهید. اگر آنها بالاتر هستند، نکات در این راهنما کمک خواهد کرد که آنها را حتی بیشتر بهبود بخشد.
چگونه می توان نرخ های بالاتر باز شدن ایمیل را ایجاد کرد
اگر مردم ایمیل های شما را باز نمی کنند یا هرگز کلیک نمی کنند. به همین دلیل است که شما باید نرخ بازشدن ایمیل خود را قبل از اینکه بتوانید میزان کلیک خود را از طریق ایمیل افزایش دهید، بهبود دهید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد.

1. از گزینه Opt-In بپرسید

گام اول این است که مطمئن شوید مردم واقعاً در جستجوی ایمیل شما هستند. این که آیا شما گزینه opt-in یا double را انتخاب می کنید نقطه اشتراک مشترکین باید به طور داوطلبانه آدرس ایمیل خود را به شما بدهند.
با استفاده از OptinMonster، شما می توانید به راحتی فرم های optin را برای جذب مشترکین مورد علاقه خود قرار دهید. راهنمای نهایی خود را برای بازاریابی ایمیل برای دستورالعمل های گام به گام ببینید. اگر شما لیست ایمیل خود را در حال حاضر تنظیم کرده اید می توانید این راهنما را برای ایجاد اولین کمپین OptinMonster خود برای دنبال کردن لیست خود به سرعت دنبال کنید.
اگر شما یک لیست ایمیل را خریداری کرده و ایمیل هایی را برای کاربرانی که انتخاب نکرده اید ارسال کنید زمانی که ایمیل شما وارد می شود ممکن است آن را باز نکنند و ممکن است آن را به عنوان هرزنامه علامت بزنید. بیش از حد بسیاری از گزارش های اسپم به شهرت فرستنده شما صدمه می زند و ایمیل های آینده تحت تأثیر قرار می گیرند بنابراین شما قطعا می خواهید از این کار جلوگیری کنید.
در مقابل، افرادی که انتخاب کرده اند احتمالا ایمیل شما را باز می کنند و اگر از انتخاب دوگانه استفاده کرده اید آنها قبلا فرصتی برای تأیید علاقه خود به اطلاعات خود داشتند و باعث شد که ایمیل به احتمال زیاد بیشتر شود.

2. خط موضوع ایمیل در باز شدن تاثر دارد

آیا می دانستید که، با توجه به لمس، 34 درصد از دریافت کنندگان می گویند خط موضوع مهم ترین عامل در باز شدن ایمیل است؟ در حقیقت، 69 درصد از مردم قبل از باز کردن آن ایمیل فقط به خاطر خط موضوع به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند
خط موضوع همچنین روی نرخ کلیک، تبدیل و مهمتر از آن، لغو اشتراک را تحت تاثیر قرار می دهد. (ما یک دقیقه بعد به آخرین آن خواهیم رسید.)
به همین دلیل مهم است که آن را درست کنید. شما می توانید این را با:
نوشتن خطوط موضوعی ایمیل که افراد را کنجکاو می کند بنابراین می خواهند ایمیل را برای کسب اطلاعات بیشتر باز کنند.
سوال پرسیدن.
از جمله شکلک ها و نمادها، که ایمیل های شما را در صندوق پستی برجسته می کنند و جذاب تر می شوند.
کوتاه نگه داشتن آن، زیرا بسیاری از ایمیل ها که باز می شود در دستگاه های تلفن همراه است.
ما گفتیم درباره لغو اشتراک صحبت می کنیم. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید: اگر مردم ایمیل خود را بر اساس خط موضوعی باز کرده و از طریق آنچه که پیدا کنند نا امید شوند دکمه لغو اشتراک را فشار می دهند و حتی ممکن است ایمیل شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند. این چیزی است که می خواهید از آن اجتناب کنید.

3. یک فرستنده قابل اعتماد باشید

این آمار از لتوموس نیز نشان می دهد که 42 درصد از افراد هنگام ارسال تصمیم در مورد باز کردن یک ایمیل، نام فرستنده را بررسی می کنند. افرادی که ایمیل های زیادی دریافت می کنند اگر مطمئن نیستند که از چه کسی ایمیل دریافت می کنند ممکن است آن را باز نکنند.
چند راه وجود دارد که می توانید مطمئن شوید که قابل تشخیص است. اگر نام تجاری شما شناخته شده است می توانید از نام تجاری به عنوان نام فرستنده خود استفاده کنید. یا می توانید یک رویکرد شخصی کمی داشته باشید و نام فرستنده را با نام شرکت ترکیب کنید.

4. از پیش نمایش متن استفاده کنید

لیتموس می گوید که 24 درصد از مردم قبل از تصمیم به باز کردن یک ایمیل به متن پیش نمایش نگاه می کنند. متن پیش نمایش یک عکس فوری از ایمیل شما را فراهم می کند و اغلب از محتوا گرفته می شود.
در برخی از نرم افزارهای بازاریابی ایمیل شما می توانید این متن را ویرایش کنید که ایده خوبی است اگر نمی خواهید دریافت کنندگان دستورالعمل هایی برای نمایش تصاویر و یا خواندن ایمیل را در اینترنت داشته باشند. این اتفاق می افتد و این فضایی است که شما می توانید از آن برای جلب مشترکان برای باز کردن استفاده کنید بنابراین می توانید نرخ کلیک ایمیل خود را افزایش دهید. این مکان خوبی است برای:
وارد کردن یک خط موضوع دوم
خلاصه ایمیل
یک تماس به عمل اضافه کنید گاهی اوقات این باعث می شود افراد ایمیل شما را باز کرده و مستقیم به لینک یا دکمه ای که می خواهید کلیک کنید.
مشتریان ایمیل اپل و Gmail، که توسط اکثر گیرنده های ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند متن پیش نمایش را پشتیبانی می کنند بنابراین این فرصت را رد نکنید تا بتوانید نرخ بازاریابی ایمیل خود را افزایش دهید.
نحوه بهبود ایمیل کلیک کنید
با فرض افرادی که ایمیل های شما را باز می کنند به منظور بهینه سازی، چندین حوزه وجود دارد تا بتوانند بر روی یکی از لینک های ایمیل شما کلیک کنند. بیایید نگاه کنیم به آنهایی که اکنون هستند.

5. به قالب بندی ایمیل نگاه کنید

گرفتن فرمت درست باعث می شود که افراد کل ایمیل شما را خوانده یا ناخوانده ان را رها کنند. ما نمی توانیم به شما بگوئیم چه اتفاقی می افتد اگر آنها آن را نخواند.
در اینجا برخی از زمینه های قالب بندی برای اصلاح وجود دارد:
ایمیل خود را با موبایل به اشتراک بگذارید. مردم بیشتر از دستگاه های دسکتاپ ایمیل در دستگاه های تلفن همراه می خواند بنابراین این ضروری است. ایمیل Unoptimized سریع رها خواهد شد.
از پنهان کردن اطلاعات کلیدی در تصاویر اجتناب کنید. این نه تنها برای دسترسی به ایمیل بد است اما اگر تصاویر به طور پیش فرض مسدود شوند همانطور که با بسیاری از مشتریان ایمیل اتفاق می افتد گیرندگان اطلاعات مهمی را از دست خواهند داد که می تواند به آنها کمک کند تصمیم بگیرند کلیک کنند.
اطمینان حاصل کنید که عرض ایمیل درست است ایمیل هایی که بیش از حد گسترده و یا بیش از حد باریک هستند تصور بدی را بدست آورده و افراد را از خواندن و کلیک کردن متوقف می کند. با استفاده از یک طراحی ایمیل پاسخگو، این را حل کنید. این امکان را برای تمام اندازه صفحه نمایش فراهم می کند.
ایجاد ایمیل های قابل اسکن اگر ایمیل طولانی است آن را فقط به عنوان یک پست وبلاگ، با زیرمجموعه برای خوانایی بهتر تجزیه کنید.

6. محتوای ایمیل را بهبود بخشد

هنگامی که مشترکین ایمیل شما را باز می کنند این محتوا است که آنها را به خواندن نگه می دارد و آنها را به لینک های شما هدایت می کند. چندین کار را می توانید انجام دهید تا محتوای شما را موثرتر کند:
ایمیل های تعاملی را ایجاد کنید که با توجه به گزارش سالنامه 2017 لیتموس، روند رو به رشد است. GIF های متحرک، ریز عکس ها و فیلم ها می توانند توجه خوانندگان را جلب کنند.
استفاده از تصاویر از آنجا که انسان ها به محرک های بصری پاسخ می دهند ایمیل با تصاویر عموما دارای نرخ کلیک بالاتر است.
درخواست بازخورد اگر شما نظرسنجی یا نظرسنجی کوتاه را انجام می دهید مردم تقریبا همیشه شرکت می کنند به ویژه اگر یک پیشنهاد وجود دارد که می خواهید در انتهای دیگر قرار دهید.
شما همچنین می توانید:
از اعداد استفاده کنید اگر از داده های خود در ایمیل خود استفاده می کنید اغلب افراد از طریق آن برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق آن کلیک می کنند.
شامل پاداش یا انگیزه مشترک
دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی را وارد کنید اشتراک های اجتماعی نیز بر روی کلیک هستند بنابراین با داشتن دکمه های کلیک شانس خود را افزایش می دهد.

7. شخصی سازی

آیا همه ایمیل های شما را برای همه در لیست خود ارسال می کنید؟ اگر انجام دهید، وقت آن است که متوقف شوید به این دلیل است که همه به همه چیز علاقمند نیستند بنابراین اگر میخواهید مردم روی ان کلیک کنند بهتر است اطلاعات مربوط به آنها را ارسال کنید. این بدان معنی است که مخاطبان شما را به اشتراک بگذارند.
گزینه های علاقه مندی قرار دهید هنگامی که مردم یکی از گزینه ها را انتخاب می کنند این شرکت قبلا چیزی در مورد اینکه چه اطلاعاتی را احتمالا آنها علاقه دارند و آنچه که برای ارسال پیشنهاد می دهد را می دانید. در خصوصی سازی بیشتر احتمال دارد که مردم بخواهند اقدام کنند.
شخصی سازی نیز مهم است و ثابت شده است که به افزایش نرخ بازاریابی ایمیل کمک می کند. ما فقط در مورد استفاده از نام افراد در خطوط موضوع و بدن ایمیل صحبت نمی کنیم بلکه در مورد استفاده از داده هایی که در مورد مشترکان خود داریم را برای تطبیق تجربه بازاریابی ایمیل صحبت می کنیم.
با OptinMonster، شما می توانید داده های شما را در مشترکین خود را به هر optin با استفاده از برچسب های هوشمند ترکیب کنید. هر گونه اطلاعاتی که در لیست ایمیل یا CRM خود ذخیره کرده اید مانند نام، سن، محل و غیره - شما می توانید از کامپوننت لیست ایمیل های خود استفاده کنید.
همچنین میتوانید بازاریابی ایمیل را براساس اقداماتی که مردم در سایت شما انجام میدهند تغییر دهید با استفاده از هدفگذاری روی صفحه برای ارائه پیشنهادات مربوط به صفحه ای که در آن هستند.
با در دسترس بودن اطلاعات بیشتر و بیشتر، شخصی سازی، تقسیم بندی و هدفگیری میکرو در ارتقاء نرخ کلیک برای بازاریابی ایمیل شما مهم خواهد بود.

8. زمان درست را در نظر بگیرید

زمان بندی یکی دیگر از عوامل مهم در گرفتن ایمیل شما است. اگر ایمیل خود را وارد کنید زمانی که مردم زمان لازم را نداشته باشند را وارد کنید ممکن است هرگز به آن دسترسی نداشته باشند.
باور کنید یا نه، تحقیقات از سفینه فضایی نشان می دهد که افراد با احتمال بیشتری بر روی ایمیل خود بین 8 و نیمه شب، بدون توجه به جایی که در جهان هستند کلیک می کنند.
فرکانس نیز برای نرخ کلیک ایمیل بسیار مهم است. اگر تعداد بسیار کم ارسال کنید و مردم فراموش کنند که شما هستید بنابراین هیچ انگیزه ای برای باز کردن و کلیک وجود ندارد. ارسال بیش از حد شما ممکن است در جعبه هرزنامه به پایان برسد.

9. ساخت اعتماد

یکی از عواملی که بر روی کلیک افراد تاثیر می گذارد این است که آیا سرویس دهنده اینترنت آنها اعتماد شما را فراهم می کند؟ اگر نمیخواهید به عنوان هرزنامه یا ناخواسته علامتگذاری شوید باید امتیاز فرستنده بر روی فیلتر کردن ایمیل تأثیر بگذارد.
شهرت فرستنده شما همچنین به تعامل کاربر متکی است. به عبارت دیگر، بیشتر مردم بر روی ایمیل شما کلیک می کنند شهرت فرستنده تحویل ایمیل را افزایش می دهد.
هنگامی که ایمیل در اینباکس است فاکتورهایی وجود دارند مانند:
استفاده از یک آدرس ایمیل واقعی که نام فردی است به جای یک "عمومی" یا "بدون پاسخ".
شامل یک عکس فرستنده و امضای ایمیل از یک شخص واقعی باشد.
لینک های رسانه های اجتماعی در پایین ایمیل؛ این نشان می دهد که شما فراتر از ایمیل وجود دارید و ثابت شده است که باعث افزایش نرخ کلیک ایمیل تا 158٪ می شود.

10. قرار دادن CTA

قرار دادن CTA نیز مهم است. به عنوان مثال، Donuts های دیجیتال متوجه شدند که قرار دادن CTA در سمت راست ایمیل نرخ بازاریابی ایمیل را افزایش داد.

11. تست همه چیز

تنها راه بدست آوردن آنچه که عمل می کند اصلاح آن چیزی نیست که تست می شود. بنابراین موضوع ایمیل، پیش نمایش متن، شخصی سازی، پیام، طرح، تماس به عمل و زمان مهم است. و اگر شما می توانید از هر چیز دیگری برای آزمایش فکر کنید آن را نیز آزمایش کنید!

12. کمپین ها را دوباره ارسال کنید

اگر مردم نخستین بار ایمیل خود را باز نکردند دوباره آن را ارسال کنید. این فرصتی دیگر برای آنها فراهم می کند. نگران نباشید با یک خط موضوع متفاوت آزمایش کنید به علاوه قطعا می خواهید آن را در یک زمان متفاوت از زمان ارسال کنید. این می تواند چندین بازشدن و کلیک را فراهم کند.

13. لیست خود را تمیز کنید

لیست ایمیل دارای نرخ طبیعی است که توسط GetResponse بر اساس 25-30٪ هر سال برآورد می شود. این افراد از افرادی که لغو اشتراک و یا شکایت در مورد ایمیل شما هستند تشکیل شده است. همچنین شامل افرادی می شوند که ایمیل های شما را نمی بینند زیرا آنها در پوشه هرزنامه قرار می گیرند.
چند گزینه برای حل این عبارتند:
داشتن یک گزینه برای افراد برای دریافت ایمیل های کمتری، همچنین به عنوان گزینه "opt-down" شناخته می شود.
از برخی نکات ذکر شده در بالا، مانند تقسیم و شخصی سازی استفاده کنید.
اگر هیچ کدام از این نکات کار نکند پس از آن مشترکین ناخواسته را از فهرست خود حذف کنید. ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیل به شما این امکان را می دهند که به راحتی بر اساس فعالیت یا رتبه بندی مشترکین خود را جدا کرده و بردارید. این بدان معنی است که کسانی که باقی می مانند با احتمال بیشتری برای باز کردن و کلیک بر روی آن، میزان کلیک برای ایمیل شما را افزایش می دهند.
عیب یابی و حل کردن نرخ بازاریابی ایمیل شما واقعا می تواند موثر باشد. یک کسب و کار با خواندن راهنمایی ها و عمل به ان ها میزان باز شدن ایمیل خود را تا 842٪ افزایش داد و منجر به فروش بیشتر شد.
اکنون که می دانید چگونه نرخ کلیک روی ایمیل خود را افزایش دهید از راهنمای ما برای هدایت ایمیل برای کمک به برخی مشتریان خود استفاده کنید.