9 راه برای کاهش هزینه های کسب و کار کوچک شما

ما می دانیم داشتن کسب و کار خود می تواند هزینه ای باشد. بین هزینه های واضحتری از اجاره یک فضای اداری، استخدام کارمندان و خرید مواد، هزینه هایی نیز وجود دارد که در طول راه فراموش می شوند مانند بیمه، تبلیغات و هر مجوز یا مجوزی که ممکن است لازم باشد.

اما مهم است که هزینه ها را در مناطق مناسب کاهش دهیم. پس چگونه این هزینه ها را بدون هیچ گونه پنی کاهش می دهید؟ در این پست ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه هزینه های کسب و کار کوچک خود را بدون بریدن گوشه ها کاهش دهید.

1. یک بودجه را تنظیم کنید

در حالی که ممكن است وسوسه شوید تا زمانهای خاصی از سال، مانند تعطیلات، بیش از حد هزینه كنید پیش بینی كردن بودجه پیش از آن، زمانی كه این وسوسه ها بوجود می آیند به شما كمك می كنند. اطمینان حاصل کنید که بودجه خود را به طور منظم، هر سه ماه یک بار یا سالانه بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که درآمد شما مثبت است. اگر شما نیستید ممکن است زمان اختصاص بودجه خود را دوباره ارزیابی کنید.

2. مقایسه قیمت ها

هنگامی که به دنبال استخدام یک مشاور، خرید یک قطعه از تجهیزات و یا حتی فقط سفارش لوازم اداری هستید همیشه مطمئن شوید که قیمت بین رقبا را مقایسه می کنید ممکن است فکر کنید که قیمت شما برای خدمات یا محصول شما معقول است اما به طور مرتب دوبار چک کردن کلیه فاکتورهای شما می تواند به شما کمک کند که صرفه جویی کنید اگر یک شرکت پیشنهاد تخفیف یا پیشنهاد محدود مدت تخفیف دارد ذخیره کنید. تماس تلفنی و برخی از جستجوهای سریع گوگل اغلب به شما کمک می کند.

3. مذاکره کنید

اگر قیمت آنلاین بهتر را برای همان خدمات دریافت می کنید از قدرت مذاکره به نفع خود استفاده کنید. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات اینترنتی به طور خاص برای مذاکره با نرخ بهتر باز خواهند بود اگر شما اجازه دهید آنها بدانند که شما از میزان پرداخت صورتحساب فعلی خود ناراضی نیستید. بسیاری از ارائه دهندگان بیمه همچنین تضمین کمترین نرخ را ارائه می دهند و یا با رقبای داخلی بدون هیچ زحمتی مواجه خواهند شد.
اطمینان حاصل کنید که هنگام فراخوانی درخواستهای قابل دستیابی - از درخواست تخفیف مشتری وفادار یا خدمات اضافی برای هزینه فعلی خود اطمینان حاصل کنید. اگر احساس خجالت می کنید که مذاکره خودتان را انجام دهید وقت خود را به عنوان یک صاحب کسب و کار مشغول نکنید همیشه می توانید از یک سرویس برای مذاکره برای نرخ خود استفاده کنید.

4. خرید مورد استفاده

به غیر از موارد خاصی که برای کسب و کار کوچک شما ممکن است نیاز باشد شما همیشه می توانید برای خرید تجهیزات دست دوم مانند چاپگرهای اندازه صنعتی، صندلی ها و کابینت های فایل استفاده کنید. این موارد از سبک دستگاه های الکترونیکی و تلفن های رومیزی خارج نمی شوند بنابراین در هنگام خرید، دیگر گزینه های ارزان تر را می بینید. اطمینان حاصل کنید که تمام محصولاتی که شما خریداری کرده اید با هر گونه مقرراتی که ممکن است در صنعت خود داشته باشید سازگار است. این خرید به محیط زیست کمک می کند و ضایعات را کاهش می دهد و به کسب و کار شما کمک می کند تا سبز شوید.

5. استخدام برنامه نویس آزاد

اگر یک پروژه کوتاه مدت یا موقت به اتمام میرسد اما بودجه برای استخدام یک کارمند تمام وقت ندارید یک برنامه نویس آزاد گزینه ای عالی برای در نظر گرفتن است. طراح آزاد را می توان برای هر بازاریابی، نوشتن و یا طراحی گرافیک مورد نیاز کسب و کار کوچک شما در نظر گرفت. بیش از حد به پیمانکاران اعتماد نکنید زیرا اغلب آنها با نیازهای شرکت های دیگر مشغول می شوند و ممکن است به همان اندازه که نیاز ندارید اختصاص دهید.

6. دادوستد با شبکه ارتباطی/ اجتماع

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، مبادله یک مهارت عالی برای توسعه است. دیگر صاحبان کسب و کار محلی در موقعیتی مشابه قرار دارند هرچند که تلاش می کنند هزینه های هر زمان را کاهش دهند و به ابزار مذاکره باز گردند. تبادل یک راه عالی برای ایجاد یک رابطه متقابل و حرفه ای بین دو کسب و کار است که می تواند به همه چیز از جمله تعمیرات فیزیکی تا کمک های تبلیغاتی دیجیتال گسترش یابد.

7. به حداکثر رساندن تخفیف های خود

هنگامی که فصل مالیات می آید می تواند استرس زیادی برای یک مالک کوچک کسب و کار ایجاد کند. در کنار یک برنامه شلوغ، تلاش برای ضبط تمام کسورات شما ممکن است احساس غیر ضروری داشته باشد اما اطمینان حاصل کردن از تمام نوشتن هایتان به شما کمک خواهد کرد که پولتان را درازمدت ذخیره کنید. شما نیز باید مشاوره مالیاتی حرفه ای را دنبال کنید.

8. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

تبلیغات می تواند هزینه ای بزرگ برای صاحب کسب و کار کوچک باشد بنابراین مطمئن شوید که تمام بازاریابی رسانه های اجتماعی بدون پرداخت هزینه پهنای باند را انجام دهید. رسانه های اجتماعی فرصتی عالی برای به اشتراک گذاری کسب و کار شما به صورت رایگان یا ارزان با استفاده از Instagram، توییتر، فیس بوک و Pinterest ارائه می کنند. اطمینان حاصل کنید که تعداد زیادی از هشتگ ها را به پست های خود اضافه کنید تا بتوانید بیشترین دید را مشاهده کنید عکس های جذاب محصولات یا خدمات خود را نمایش داده و اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارید تا مشتریان بالقوه بتوانند از آنها مطلع شوند. رسانه های اجتماعی یک ابزار قدرتمند برای کاهش هزینه های کسب و کار کوچک شما هستند.

9. استفاده از ایمیل مارکتینگ رایگان

برخی از سایت ها برای تعداد محدودی کاربر اجازه ارسال ایمیل مارکتینگ رایگان دارند شما می توانید برای معرفی محصولات نزد مشتریان خود از ایمیل استفاده نمایید برای مثال شما با سایت آونگ ایمیل https://avangemail.com/ برای 1200 نفر از کاربران خود برایگان می توانید ایمیل ارسال کنید
با توجه به اقداماتی که برای کاهش هزینه ها برای کسب و کار شما انجام می شود می توانید بودجه خود برای سایر هزینه های ضروری تر آزاد کنید. به دنبال این نکات به راحتی قابل اجرا، کمک خواهد کرد که شما صرفه جویی در وقت و پول خود نمایید.