بازاریابی ایمیل برای سازمان ها

ایمیل مارکتینگ برای سازمان ها

چشم انداز بازاریابی دیجیتال در حال تغییر است اما یک کانال که به طور مداوم انجام می شود بازاریابی ایمیل است.

اگر آژانس شما در حال حاضر بازاریابی ایمیل را به عنوان یک سرویس ارائه می دهد یا اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه آژانس شما برای ارائه بازاریابی ایمیل باشد در جای مناسب قرار می گیرید. بازاریابی ایمیل بارها و بارها ثابت کرده است که این یکی از بالاترین منابع تولید درآمد برای هر دو سازمان و شرکای آنها است. این به این دلیل است که پیام های مؤثر، جذاب و هدایت کننده ای را برای مشتریان موجود و بالقوه ارسال می کنند. جفت کردن کمپین های بازاریابی ایمیل با تبلیغات پرداخت شده و کانال های رسانه های اجتماعی به مشتریان شما کمک خواهد کرد که "بیشتر برای جیغ زدن خود" دریافت کنند. تمام مراحل بازاریابی شما باید در نهایت به بازاریابی ایمیل اشاره داشته باشد.

چگونه برای بازاریابی ایمیل فروش داشته باشید

بازاریابی ایمیل با سایر محصولات دیجیتال مانند تبلیغات برنامه، تلویزیون متصل شده یا حتی بازاریابی جستجوی آلی متفاوت است. به جای ایجاد یک محصول جدید یا "نمایش آگهی" هر جا و هر زمان، بیشتر تلاش های خود را به پیام، تبلیغ یا موضوع ایمیل خود اعمال می کنید. برای صاحبان کسب و کار، این یک ابزار آسان برای استفاده از راهنمایی و یا تیم مدیریت مناسب است. برای آژانس ها، این باز می شود تا به انواع محصولات بازاریابی ایمیل و بسته های که آنها می توانند بفروشند.

مرحله 1 - پیدا کردن ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ دارای بخشهای زیادی است. برخی از آژانس ها خدمات بازاریابی پست الکترونیکی کامل شامل دستیابی به مشترکین، ایجاد محتوا، طراحی قالب، لیست سازی، برنامه ریزی و مدیریت کمپین ها را ارائه می دهند. نگهداری پایگاه داده را فراموش نکنید! آگاهی از اینکه آژانس شما مایل به اداره کامل خدمات می باشد یا به سادگی یک گام برای ایجاد و فروش خدمات بازاریابی ایمیل شما است. برخی از نکات مهم را برای یادآوری هنگام ارزیابی مصرف کننده هدف خود قرار دهید.
اگر شما خدمات کسب و کار مبتنی بر تجارت الکترونیک را ارائه می دهید یک پلت فرم بازاریابی ایمیل که از طرح بندی های موبایل پشتیبانی می کند دارای قابلیت های اتوماسیون است و گزینه های کمپرسور و ترمز را بهینه می کند. با تقریبا 50٪ از تعطیلات خرید در دستگاه تلفن همراه و مشتریان به طور متوسط امروز، نیاز به تجربه شخصی، ضروری است که ارائه دهنده شما این قابلیت ها داشته باشد.
شرکت های پزشکی معمولا از بازاریابی پست الکترونیک به طور یکسان استفاده نمی کنند بنابراین لازم است که شما یک ارائه کننده را انتخاب کنید که دارای ویژگی هایی است که یک پزشک، زیبایی شناس، دندانپزشک یا متخصص دندانپزشکی استفاده می کند. این ویژگی ها شامل ایمیل یادآوری انتصاب، ایمیل های هدایت شده با تاریخ، ایمیل های تکراری، ادغام CMS و موارد دیگر خواهد بود.
سیاستمداران، شرکت های خبری و سازمان های آموزشی از قابلیت های تست A / B، گزینه های تقسیم بندی لیست پویا و سایر انواع کمپین های خودکار بهره مند می شوند.
رستوران ها، کافه ها و دیگر شرکت های خدمات مواد غذایی، موفقیت در ارسال کمپین سالگرد و تولد را پیدا می کنند. هنگام جستجو برای ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیل خود، مطمئن شوید که این نوع کمپین ها و همچنین سایر گزینه های اتوماسیون ایمیل در دسترس هستند.
اگر بازار هدف شما شامل کسب و کارهای مبتنی بر سرویس باشد با ارائه دهنده ای که کمپین های ماشه ای و قطره ای را ارائه می دهد مدیریت تماس و ویژگی های ارسال رسانه های اجتماعی به مشتریان شما کمک خواهد کرد.

مرحله 2 - یک پلت فرم بازاریابی پست الکترونیک را انتخاب کنید

برای حمایت از نیازهای مشتریان خود و در بودجه آژانس خود، ضروری است که شما در مورد سیستم های بازاریابی ایمیل امکان پذیر باشید. هر نرم افزار ممکن است گزینه های منحصر به فرد شما را ارائه دهداما شما ممکن است قابلیت استفاده و قیمت را تعیین کنید تصمیم شرکت شما را هدایت می کند. هنگام ارزیابی شرکا، اطمینان حاصل کنید که از طریق پلت فرم و جزئیات گزینه های بازاریابی ایمیل خود را در برچسب سفید خود بخواهید.
یکی از شریکهایی که باید در نظر بگیرد، ایمیل مارکتینگ اونگ است که یک پلت فرم مقرون به صرفه است که سطوح مختلفی از راه حل های سفارشی را ارائه می دهد که آژانس شما می تواند سفارشی کند. از نرم افزار قوی ما به سرویس های مدیریت کامل، می توانید یک راه حل مناسب برای مشتریان و نیازهای آژانس خود ایجاد کنید.

مرحله 3 - ساخت بسته های بازاریابی ایمیل و محصولات خود

بسته ها و محصولاتی که ارائه می دهید ممکن است بسته به نیاز مشتریان و نوع کسب و کار شما متفاوت باشد اما گزینه های متعددی وجود دارد که قطعا باید در ماتریس محصول خود داشته باشید. هر یک از گزینه های زیر اثبات شده است که برای مشتریان ما موفقیت آمیز و سودمند است و درآمد سالانه شما را افزایش می دهد.

ایجاد الگو

این که آیا از طراحان گرافیک ما برای ایجاد و انتشار قالب های سفارشی برای شما استفاده می کنیم و یا تیم خود را سازماندهی می کنید قالب های ایمیل برای هر دو طرف سودمند است. ایجاد یک قالب منحصر به فرد، نام تجاری مشتری شما را ایجاد می کند و درآمد شما را افزایش می دهد. قالب ها همچنین می توانند به عنوان یک ابزار نگهداری یا ارتقاء استفاده شوند. ابزار ایجاد کننده قالب ما همچنین اجازه می دهد آژانس ها برای بستن مناطق خاص یا مناطق هر الگو برای محافظت از عناصر علامت تجاری مهم، که ویرایشگر را از حرکت دادن یا حذف یک بخش محدود می کند و کنترل نام تجاری را حفظ می کند.

ایجاد محتوا

با ارائه خدمات کپی رایت متخصصین، مشتریان خود را ایجاد و ارسال تبلیغ یا خبرنامه را کامل کنید. از متخصصین محتوا خود استفاده کنید یا از copywriters بازاریابی ایمیل ما برای توسعه کپی و جذب و تبدیل استفاده کنید. ارائه این سرویس به مشتریان، باعث افزایش کلیک آنها خواهد شد و "زمان انتظار" را بین هر پیام ایمیل کاهش می دهد.

ارسال کمپین و گزارش دادن

برای مشتریان خود برای ایجاد و توسعه دارایی ها برای هر خبرنامه ایمیل کار کنید اما پیاده سازی و انتشار خبرنامه خود را در داخل انجام دهید. ارائه خدمات جزئی به مدیریت کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که هر یک از پیام های مشتری خود را در زمان ارسال، ایجاد اعتماد به نفس برای مشتریان خود و به طور بالقوه درآمد شما را افزایش می دهد. در هر ماه ارائه جلسات مشاوره و یا ایجاد گزارش های تجزیه و تحلیل خود، سرویس دیگری است که می توانید ارائه دهید تا درک نتایج هر پیام ایمیل، اعتماد به نفس و میزان حفظ آژانس خود را برای مشتریان خود افزایش دهید.

مدیریت خودکار کمپین

ارزش و قدرت کمپین های خودکار را به مشتری خود نشان دهید و اینکه چگونه تیم شما می تواند به شما کمک کند تا از طریق مدیریت خودکار به دست آورید. اگرچه پلتفرم های ایمیل مانند آونگ به راحتی تغییر می کنند کمک متخصص به طراحی و راه اندازی کمپین های A / B، کمپانی های قطره ای، کمپرسورهای ماشه و ایمیل های تکراری می تواند بسیار سودآور باشد. هر مشتری / کسب و کار ممکن است متفاوت باشد اما شما می توانید مهارت های خود را به طرق مختلف از جمله طراحی قالب، پیکربندی کمپین، copywriting، مدیریت ایمیل و به روز رسانی و گزارش تجزیه و تحلیل ارائه دهید.

مدیریت کامل کمپین

آیتم هایی که در بسته های ایمیل مارکتینگ کامل شما شامل می شود -
توسعه استراتژی
ایجاد الگو
بخش بندی و مدیریت تماس را فهرست کنید
طراحی لوگو و آرم
به روز رسانی صفحه فرود
ایجاد محتوا و بازیابی دارایی
پیکربندی و ارسال کمپین
راه اندازی کمپین خودکار (کمپین های قطره ای، کمپین های ماشه، کمپین های هدایت تاریخ)
راه اندازی تست A / B ، ارسال و گزارش دادن کمپین
ادغام رسانه های اجتماعی، ایجاد محتوا و ارسال.
طراحی و پیاده سازی فرم HTML
سفارشی کردن و فعال کردن فرم های اشتراک، پایه سرپرست مشتری شما را افزایش می دهد و کتاب کسب و کار سازمان شما را افزایش می دهد.
فقط ESP پلت فرم
این خدمات ایمیل و انواع مختلف بسته ممکن است با نیازهای مشتری شما منطبق نباشد اما این به این معنی نیست که شما از گزینه های بازاریابی ایمیل استفاده نمی کنید. به جای سفارشی کردن محصولاتی که شما به مشتریان خود ارائه می دهید در نظر بگیرید که یک راه حل برای برند خود ارائه دهید. نام تجاری پلت فرم ایمیل خود را بدون سرمایه گذاری در توسعه و نگهداری ایجاد کنید. چندین گزینه در بازار وجود دارد اما ممکن است متوجه شوید که پلت فرم اونگ چیزی است که آژانس شما نیاز دارد. مزایای همکاری با ارائه دهنده خدمات بازاریابی الکترونیکی آونگ:
سرمایه گذاری کم هزینه برای ارائه خدمات ایمیل به مشتریان شما.
هزینه های نگهداری و به روز رسانی نرم افزار به طور منظم
راهنمایی کارشناس برای کمک به پیکربندی و فروش خدمات بازاریابی ایمیل شما
سطح قابل برنامه ریزی از نام تجاری
دسترسی به پایگاه داده ما از قالب ها و ابزارها (مدیریت تماس، کمپین های خودکار، ادغام و غیره) و نرم افزار کشیدن و رها کردن
نرم افزار مقیاس پذیر و سطوح انعطاف پذیر
سیستم های صدور صورت حساب یکپارچه و پشتیبانی برای استفاده شما در دسترس است
گزارشگری و تجزیه و تحلیل جهانی و غیره

مرحله 4 - قیمت بسته های بازاریابی ایمیل رقابتی شما

هنگامی که تصمیم گرفته اید که به خدمات آژانس اضافه کنید شروع به توضیح اینکه چه مدل قیمت گذاری یا مقیاس مورد نظر شما در آن قرار دارد. چندین روش قیمت گذاری محبوب وجود دارد اما ما پیشنهاد می کنیم همان سیستم ای را که در حال حاضر برای محصولات آژانس دیگر استفاده می کنید دنبال کنید. برای تعیین قیمت این عوامل را در نظر بگیرید.
نرخ ساعتی شما باید مانند هزینه مشاوره قیمت گذاری شود. نرخ استاندارد خود را برای پروژه های یک بار و یا برای تعمیر و نگهداری عمومی مانند مدیریت تماس، تمیز کردن لیست، برای راه اندازی، و طراحی قالب شارژ کنید.
اگر قیمت ها را برای سطوح مختلف بسته بندی از پیش تعیین کنید مطمئن شوید که در هزینه یا هزینه ماهانه معقول است
بسته های کامل خدمات ممکن است در قیمت، بسته به صنعت فروش آنلاین دارد اما شما می توانید قیمت فروش خود را با مقایسه قیمت از سایر ارائه دهندگان خدمات الکترونیکی و استفاده از آن در برابر زمان خود سرمایه گذاری کنید.

مرحله 5 - ابزارهای فروش خود را ایجاد کنید

به عنوان یک آژانس در مقیاس کامل، شما ممکن است در حال حاضر یک طرح بازاریابی داشته باشیداما مهم است که به یاد داشته باشید که بازاریابی ایمیل نیازمند یک استراتژی تبلیغاتی متفاوت در مقایسه با خدماتی مانند کمپین های برنامه نویسی یا نوشتن مطالب است. به عنوان یک ابزار محرک نگهداری، در هنگام ارتقاء خدمات خود، باید آموزش پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که شامل جزئیات در مورد ارزش بازاریابی ایمیل، اطلاعات در مورد نحوه حرکت به پلت فرم و بهترین راهنمایی برای بهبود و تعامل مشتری و فروش شما باشد. هنگامی که آژانس خدمات جدید خود را تبلیغ می کنید
طراحی یک صفحه فرود دقیق در زمینه بازاریابی ایمیل، ویژگی ها و ارزش همکاری با شرکت ما را دارد.
پیکربندی و ارسال یک ایمیل ماهانه یا سه ماهه به پایه مشتری موجود خود که مزایای بازاریابی ایمیل را توصیف می کند. اطمینان حاصل کنید که هر ایمیل یا بخشی که در مورد ایمیل مارکتینگ به صفحه اصلی جدید شما صحبت می کند پیوند دهید.
شروع کمپین برای ثبت نام جدید وب سایت و یا چشم انداز شخصی که شما ملاقات کردید. هر ایمیل در این کمپین باید افراد را به صفحه ثبت نام بازاریابی ایمیل شما هدایت کند. برای افزایش تعامل در ایمیل خود ما توصیه می کنیم ارسال حقایق جدید، آمار، تبلیغات و یا مطالعات موردی برای نشان دادن ارزش در بازاریابی ایمیل داشته باشید.
یک بار در هفته اطلاعات مربوط به شبکه های رسانه های اجتماعی درباره خدمات بازاریابی ایمیل خود را ارسال کنید. این پست ها نباید دقیق یا طولانی باشند اما آنها باید "قلاب" را ارائه دهند که کاربران شما را به وب سایت شما هدایت می کند.
هنگامی که ابزارهای تبلیغاتی و ایمیل خود را پیکربندی کرده و طراحی کرده اید کارکنان خود را آموزش دهید. اطمینان حاصل کنید که کل تیم ارزش بازاریابی ایمیل را می داند و در هنگام گفتگو با مشتریان خود امتیاز های "صحبت" بالا را می داند.
ایمیل مارکتینگ نتایج می دهد." بارها و بارها ثابت شده است که بازاریابی ایمیل با ارزش برای کسب و کارهایی مثل شما است. بر طبق آمار، یک رهبر در مطالعات رسانه ای و تبلیغاتی، برآورد 255 میلیون کاربر ایمیل پیش بینی شده تا سال 2020 وجود دارد. علاوه بر این، انتظار می رود که بازاریابی ایمیل یکی از کانال های بازاریابی بالا در ایالات متحده با توجه به تبدیل بالا و کلیک شود - میزان امتیازدهی در شرایط عمومی، شما می توانید در مقابل بسیاری از مشتریان دریافت کنید و از کاربران انتظار داشته باشید که با کلیک کردن و در وب سایت شما خرید کنند.
"سرمایه گذاری شما نسبتاً کم است. هزینه ی راه اندازی برای بازاریابی ایمیل (همانطور که انتظار می رود - مشابه سرویس های آژانس دیگر) وجود دارد اما بر خلاف سایر کانال های تبلیغاتی، شما مجبور نیستید" پرداخت کنید ".  ایمیل مارکتینگ منحصر به فرد است به این معنا که هزینه های ماهیانه شما / سرمایه گذاری تکراری فقط برای استفاده از سیستم ایمیل ما است. هزینه های اضافی برای هر محصول، به عنوان مثال، اگر شما به یک بسته بالاتر ارتقا دهید می توانید فقط هزینه تفاوت را بپردازید.
"بازاریابی ایمیل اثبات شده است که ROI بالا است." مطالعات در طول چند سال اخیر نشان داده است که بازده متوسط از سرمایه گذاری در هر $ 1 38 $ است. این بدان معنی است که اگر شما 10 دلار در هزینه های بازاریابی هزینه می کنید به احتمال زیاد 380 دلار در عوض دریافت خواهید کرد. گزارش های اخیر از شرکت های آمار و در مطالعات کاربر خود ما، ROI متوسط به 44 دلار در هر $ 1 افزایش یافته است. شرکت های کوچک، شرکت های چند مکان و سازمان ها به طور یکسان می توانند به این نتیجه برسند که این 4،400٪ ROI قابل توجه است و دلیل خوبی برای بازاریابی ایمیل است.
یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی پست الکترونیک را انتخاب کنید
عوامل متعددی که هنگام انتخاب ارائه دهنده بازاریابی ایمیل خود، از جمله قابلیت استفاده، قابلیت اطمینان، امنیت، ویژگی ها و قابلیت تحویل به دست می آیند. نهایی کردن راه حل سازمان شما نباید یک تصمیم شتابزده باشد. در حالیکه سیستم عامل های تحقیقاتی خود را در زمینه تست انجام می دهید از شما خواسته می شود که بازاریابی ایمیل آونگ را نیز بررسی کنید. بازاریابی پست الکترونیک منحصر به فرد ما برای راه حل های سازمان ها، به منظور مقیاس، به دنبال بهترین شیوه ها است که در مورد قابلیت استفاده و امنیت می باشد. علاوه بر این، هنگامی که شما با آونگ ایمیل شروع می کنید شما با یک مدیر حساب اختصاصی کار می کنید.

گزینه های بازاریابی پست الکترونیکی آونگ

ما در اینجا برای کمک به برند شما و ایجاد آژانس خود هستیم. پلت فرم سفارشی ما برای کسب و کار شما قابل تنظیم است و از طرف کاربر راحت است. با آونگ طراحی پلت فرم ESP خود را فراتر از تغییر رنگ و آرم است. ما به شما در پیکربندی و طراحی جلویی و پشت صحنه پلتفرم خود کمک خواهیم کرد و گزینه های منحصر به فردی را در نمایش مارک، ثبت نام کاربر، کتابخانه قالب، گزینه های کمپین خودکار، ویژگی های سفارشی و موارد دیگر به شما ارائه می دهیم. مزایای دیگر در نظر گرفتن زمانی که با تیم ما همکاری می کنید:
پلت فرم ایمیل شما 100٪ قابل تنظیم است از فونت به رنگ و نام تجاری. اگر تغییری در طراحی نام تجاری شما وجود داشته باشد بلافاصله آن را بروز کنید - لازم نیست منتظر توسعه دهندگان نرم افزار باشید تا این تغییر را انجام دهید.
به روز رسانی های منظم و ویژگی های جدید گنجانده شده است. هنگامی که پلت فرم ایمیل با برچسب سفارشی سازی ایمیل خود را با آونگ شروع می کنید، زمانی که آخرین ویژگی های ما یا به روز رسانی های امنیتی را منتشر می کنیم، مجبور نیستید هزینه های یا هزینه های اضافی را نگران کنید. ما شما را از طریق تغییرات و هدایت هر بروزرسانی در برنامه خود هدایت خواهیم کرد.
شما دسترسی اداری به کل پلت فرم دارید به شما امکان کنترل کامل و توانایی تحلیلی جهانی را می دهد. به عنوان مدیر به پلت فرم شما، شما همچنین قادر به کنترل سطح حساب، کاربران و قابلیت های آن هستید.
با استفاده از پلت فرم شما قادر خواهید بود که یک کتابخانه قالب سفارشی و رایگان ایجاد کنید.