بهترین زمان ارسال ایمیل بازاریابی

بهترین زمان ارسال ایمیل برای ایمیل مارکتینگ

در چه نقطه ای، مشتریان شما بیشترین بازده ایمیل را دارند؟


ایمیل مارکتینگ یکی از راه های قدرتمند، موثر و هیجان انگیز برای حفظ مشتریان خود در سایت شما است. استفاده های احتمالی تقریبا بی پایان است، تنها با تخیل و ایده های شما محدود می شود.
در هر نقطه از سفر مشتری، بازاریابی ایمیل به شما امکان می دهد که آنها را دوباره با شرکت خود درگیر کنید در این مقاله، من در مورد بهترین زمان برای ارسال سه نوع مختلف ایمیل صحبت می کنم:
ایمیل برای سبد های خرید رها شده
ایمیل پس از خرید ایمیل
ایمیل ها " ما شما را فراموش کردیم "

1. کارت تخفیف

رها کردن سبد خرید می تواند برای خریداران و خرده فروشان خسته کننده باشد.
برای شما، یک سبد رها شده به معنای این است که مشتری تا آخرین مرحله را رفته ولی پرداخت نکرده است .
برای یک خریدار، به این معنی است که آنها شانس خود را برای لذت بردن از محصول شما و آنچه که در ابتدا به آنها علاقه مند بودند تجربه کنند.
بهترین زمان برای ارسال یک ایمیل برای یادآوری آنها از خرید چیست؟ دو نقطه مهم زمانی وجود دارد:
a بلافاصله. این ایمیل باید به محض رها شدن سبد در سایت شما ثبت شود. مهم این است که این ایمیل را نداشته باشید. در اینجا، شما همه چیز در مورد کمک به مشتری است. شاید آنها مشکلات فنی داشته باشند شاید آنها قصد داشتند پول پرداخت کنند، اما حیرت زده شدند. شما اینجا هستید که آنها را از محصولات خود به یاد می آورید و مسائل احتمالی آنها را مطرح می کنید.
ب 24-48 ساعت بعد. این ایمیل باید یک ضرورت فوری با انگیزه ایجاد کند. ارائه تخفیفی که فقط برای روز معتبر است و یا اجازه دهید مشتریان خود بدانند سبد خرید خود را فردا ادامه دهند.
شایان ذکر است که بالاتر از ارزش کالا، دیگر باید مشتریان شما خود تصمیم بگیرید.
این ترکیب ایمیل ها یک مورد قانع کننده برای مشتریان شما برای بازگشت به سایت شما و تکمیل خرید آنهاست.

2. بعد از خرید

این نوع ایمیل اغلب نادیده گرفته می شود اما این نیز یکی از موثر ترین است. فروش چیزی برای کسی که قبلا از شما خریداری کرده است، ده برابر آسانتر از گرفتن یک مشتری جدید برای خرید چیزی از شما است.
چه زمانی ایمیل باید پس از خرید ارسال کنید؟
مانند چرخهای رها شده، دو فرصت کامل وجود دارد.
a بلافاصله. مردم می خواهند یک ایمیل تأیید سفارش را به آسانی بدانند تا از پولی که به شما دادند اطلاع پیدا کنند آنها یک معامله واقعی دارند. این مکان مناسب برای رفع نگرانی های احتمالی، ارائه پیوندهایی به ردیابی، سفارش جزئیات و همچنین در یک بخش بسیار ظریف از فروش متقابل است.
ایمیل تأیید سفارش 70.9٪ از زمان باز می شود - بیش از 4 برابر بیشتر از ایمیل های بازاریابی سنتی –
ب پس از تحویل کالا. این از شرکت تا شرکت متفاوت است اما پس از اینکه مشتری محصول خود را دریافت کرده است زمان مناسب برای ارسال یک ایمیل بازاریابی دیگر است. برای بررسی نحوه عملکرد آنها با محصول، با آنها تماس بگیرید و دوباره می توانید در یک پیشنهاد فروش متقابل یا یک پیشنهاد شخصی بر مبنای خرید خود قرار دهید.

3. ما شما را فراموش کردیم

نگهداری مشتری آسان تر، ارزان تر و سودمند تر از کسب مشتری است. اما چه مدت باید صبر کنید تا یک ایمیل به آنها ارسال کنید؟
به طور متوسط؟ 120-180 روز
اما حقیقت این است، مثل هر جنبه دیگری از بازاریابی، شخصی سازی دوست شما است.
فکر کنید که چه چیزی فروش می دهید آیا چرخه مصرف یا خرید دارد؟ به عنوان مثال، اگر مشتریان شما هر دو هفته یک بار خریداری می کنند اما یک ماه رفته اند و به سایت شما نرسیده اند، وقت آن است که مجددا با آنها همکاری کنید.
بیشتر شما می توانید این نوع ایمیل را بر اساس نوع مشتری ارسال کنید.