4 استراتژی های بازاریابی برای موسسات مالی

استراتژی های بازاریابی برای موسسات مالی

با ظهور بسیاری از شرکت های جدید FinTech، موسسات مالی باید انرژی خود را در استراتژی های نوین (و قدیمی) بازاریابی متمرکز کنند.

در حالیکه این 4 رویکرد در بازاریابی پیشگام نیستند اکنون لازم است که در یک بازار شلوغ رقابتی و معتبر باقی بمانند:

قوانین را دنبال کنند

براساس یک مطالعه Deloitte 2018، تطابق قانونی یکی از مهمترین معیارهای صنعت بانکی در سال جاری است. این به این معناست که موسسات جهانی باید با مقررات حفاظت کلی اطلاعات اتحادیه اروپا (GDPR) موافقت کنند که رضایت مشتری را ضبط کرده است. شرکت ها و سازمان هایی که با استانداردهای GDPR جدید موافق نیستند با خطر جریمه های بزرگ مواجه می شوند. در حالی که اولویت بندی موارد انطباق مطلقاً جدای از موفقیت هر شرکت است هزینه هایی که با نقض مقررات جدید اتحادیه اروپا مواجه می شوند مالیاتی برای شرکت هایی هستند که معمولاً احساس می کنند که بالاتر از قانون هستند.
یکی دیگر از راه های بازاریابی ایمیل، مسئله آشکار انطباق با ممانعت در حال ظهور FinTech و RegTech مربوط به مسائل مربوط به انطباق است. به عنوان مثال، برخی از سازمان ها از برنامه ها برای خودکار سازی فرایندهای مربوط به محتوای بازاریابی استفاده می کنند. با افزودن مقررات جدید، انطباق باید بخش مرکزی برنامه های تجاری موسسات مالی باشد.

اتخاذ یک رویکرد مبتنی بر داده ها

بازاریابان موسسات مالی به یک رویکرد متمرکز به داده تبدیل شده اند تا کاربران را تشریح و رفتار آنها را در سطح بسیار عمیق تر درک کنند. بینشی های به دست آمده برای ریزه کاری کردن یا شخصی سازی کردن پیشنهادات مالی، آموزش و حتی نتایج جستجو برای هر مشتری استفاده می شود. داده هایی که برای بازاریابان ایمیل FinTech مفید هستند شامل اولویت کانال ارتباطی، موقعیت جغرافیایی، رفتار پرداخت قبض و رویدادهای زندگی است که با استفاده از بینش رسانه های اجتماعی به دست می آید.

انگشت خود را روی پالس طراحی نگه دارید

همانطور که سبک های لباس نیز تغییر می کنند کنوانسیون های غالب طراحی گرافیک نیز به کار می روند. مشتریان به دنبال شناختن موسسات مالی در برش طراحی هستند که در سال 2005 گیر افتاده اند. با استفاده از طرح های شیک در وب سایت و همچنین در تبلیغات و ایمیل مارکتینگ، نه تنها به شرکت عامل می تواند کمک کند بلکه تقویت اعتبار این شرکت است.

یک معلم باشید

اعتماد همیشه یک مسئله بزرگ برای مصرف کننده است مخصوصا بین مصرف کنندگان بانک هایشان. آموزش مشتریان از طریق محتوای مفید می تواند به موسسات مالی کمک کند تا اعتبار درون عمودی خود را حفظ کنند. به عنوان مثال، چیس یک پایگاه دانش در سایت خود دارد تا نگرانی های مشتری در مورد امنیت را مورد توجه قرار دهد و آنها را در مورد موضوع آموزش دهد.
مؤسسات مالی سنتی می توانند این استراتژی ها را به کار گیرند تا در صنایع متاثر از فناوری باقی بمانند.