ایمیل های ترنس اکشن - شخصی سازی در بازاریابی ایمیل

ایمیل های ترنس اکشن

ما می خواهیم راه حل جدیدی برای ایمیل های ترنس اکشن ارائه دهیم. روشی که تمام ایمیل های خوش آمدید، تایید سفارش و مکاتبات دیگر یک عملکرد آموزنده و اختصاصی و همچنین یک تابعی از فروش را انجام دهد.

ایمیل ترنس اکشن یک روش ارتباطی با مشتری است که در آن پیامهای خودکار و در زمان واقعی توسط ایمیل از طریق ایمیل ارسال می شوند پس از اقدام خاصی در یک برنامه یا وب سایت انجام شده است. گاهی اوقات به عنوان "ایمیل های فعال شده" یا "ایمیل های خودکار" اشاره می شود ایمیل های ترنس اکشن معمولا شامل اطلاعات شخصی شده است که مستقیما مربوط به اقداماتی است که توسط کاربر انجام می شود. مثالهایی از ایمیلهای معاملاتی شامل بازنشانی گذرواژه، رسیدهای خرید، اعلان حمل و نقل و اعلانهای قانونی است. این ایمیل ها اغلب شامل اطلاعات ارزشمندی هستند که برای تجربه مشتری مهم هستند. هنگامی که به درستی اجرا می شود، ایمیل های ترنس اکشن می توانند نرخ های ارتباطی بسیار بالای کاربر را داشته باشند.

ایمیل ترنس اکشن چیست؟

تمام ایمیل هایی که به طور خودکار توسط سیستم شما تولید می شوند و به هر فعالیت بازدید کننده ای در سایت شما پاسخ می دهند ایمیل های ترنس اکشن نامیده می شود. این ایمیل ها به افرادی فرستاده می شود که کاری انجام داده یا انجام نداده اند یا کسی تصمیم گرفته است کاری انجام دهد. تأییدیه اشتراک، رسید های خرید، اخبار رسانه های اجتماعی، فقط بخش کوچکی از محبوب ترین ایمیل های ترنس اکشن است.
چگونه ایمیل های ترنس اکشن از ایمیل های انبوه متفاوت است؟
بسیاری از شرکت ها از ایمیل های ترنس اکشن و همچنین ارسال ایمیل های انبوه برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند. تفاوت در چیست؟ ایمیل های بازاریابی بیشتر به فروش می رسند و یک پیام به تعداد زیادی از گیرندگان ارسال می شود اما ایمیل های ترنس اکشن بخشی از سرویس شما هستند و یک ایمیل سفارشی برای هر فرستنده ارسال می شود. متأسفانه این دلیل این است که چرا ایمیلهای ترنس اکشن مهم مطرح نمی شوند. مکاتبات بازاریابی به طور کامل طراحی شده، فرمت شده و سفارشی شده است اما ایمیل های ترنس اکشن نه تنها خسته کننده و بد قالب بندی می شوند بلکه نیز به سرعت فراموش می شوند. برای آوردن این ایمیل ها به خط مقدم نیاز به سرویس های خاصی می باشد که برخی ارسال کننده های ایمیل آن سرویس را دارند.

چرا ایمیل های ترنس اکشن ارسال کنید؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد یکی از اهداف اصلی ارسال ایمیل های ترنس اکشن، این است که بلافاصله اطلاعات مهم و ارزشمندی را به مشتریان در لحظات تجربه کلیدی مشتری ارتباط دهند. بخش عمده ای از تجربه مشتری با ارتباطات شروع می شود.
تیم های ارتباطات بازاریابی و محصول زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد سفر مشتری می کنند تا مهم ترین لحظات ارتباطات مشتری را درک کنند تا روابط مثبت را برقرار کنند.
مثالهای زیر از ایمیلهای ترنس اکشن شناخته شده است که تاثیر قابل توجهی بر روابط مشتری دارند:
ایجاد حساب و ایمیل فعال سازی
پیغام های خوش آمدید و در حال ارسال
دعوت نامه ها و اشتراک ها
هشدارهای امنیتی و حساب
رمز عبور بازنشانی و احراز هویت دو عامل
رسید های خرید و اطلاعیه های حمل و نقل
اطلاعیه های قانونی
این ایمیلهای معاملاتی اطلاعات ضروری را به مشتریان ارائه می دهند و به آنها کمک می کند تا وبسایت ها، برنامه های کاربردی یا محصولات نرم افزاری به عنوان یک سرویس (SaaS) مدیریت کنند.

چه وقتی شخص نیاز به ایمیلهای ترنس اکشن دارد؟

ما برخی فعالیت ها را ذکر می کنیم که پس از آن می توانند ایمیل های ترنس اکشن ارسال کنند اگر چه چنین مکاتبات را در بسیاری از موارد می توان تغییر داد که عبارتند از:
ایمیل های خوش آمدید پس از ثبت نام.
تکرار تاییدیه اشتراک.
تایید سفارش.
سبد خرید را بررسی نکند.
توقف تماشا.
رسید خرید.
اعلان های ارسالی.
دعوت نامه ها برای بازخورد ترک.
ایمیل لغو اشتراک.
تشکر از توجه شما.
اظهارات حساب.
بازیابی رمز عبور.
به روز رسانی پروفایل شخصی.
دعوت نامه ها برای ورود به سیستم از طریق رسانه های اجتماعی.
به روز رسانی رسانه های اجتماعی.
… و خیلی های دیگر.
ما به طور گسترده ای به ایمیل هایی عمل می کنیم که ما آنها را به سختی متوجه می شویم که یک اشتباه بزرگ برای یک فروشنده است.

چرا ایمیل های ترنس اکشن بسیار مهم هستند؟

ایمیل های ترنس اکشن یا ایمیل های زمان واقعی اغلب باز و جمع آوری بسیاری از کلیک ها، و سطح پاسخ معمولا بالاتر از پیام های بازاریابی است به عنوان اولین ارسال شده پاسخ به انتخاب مشتریان خاص فرستاده می شود. بر اساس نظرسنجی ایمیل مارکتینگ که توسط شرکت تحقیقاتی MarketingSherpa انجام شده، ایمیل های خوش آمدگویی در بیشتر از 63٪ باز می شود - 54٪ موارد، یادداشت ها با تشکر از شما دیگر پیام های ترنس اکشن مانند صورتحساب ها و رسید ها 48٪ باز می شوند بنابراین، با ایمیل های ترنس اکشن باید به طور جدی یا حتی جدی تر از تبلیغات عمومی رفتار شوند.
با این حال، بسیاری از ایمیل های معاملاتی توسط Sales نوشته نشده و کنترل نشده اند بنابراین، طراحی و سبک آنها می تواند به طور قابل توجهی بهبود یافته باشد تا شامل هویت و ارزش های شرکت، طراحی عالی و پیام سفارشی شود.
این یکی از کمترین فرصت های بازاریابی است. به عنوان یک بازاریاب، شما می فهمید که یک ایمیل کسب و کار باید دارای ویژگی های زیر باشد: به خوبی طراحی شده و بسیار سفارشی شده و هویت سازمانی مانند لوگو یا عناصر دیگر نام تجاری خود را حمل کند. فقط با ترکیب برخی از طراحی ها، خوانندگان را در یک سبک جدید می بینید.
چه چیزی باعث می شود که ایمیل های ترنس اکشن حجم فروش بیشتری داشته باشند؟
هدف از ایمیل های ترنس اکشن، ارائه اطلاعات دقیق است. با این حال، اکثر بازاریابان فقط اطلاعات اولیه را شامل می شوند. با این حال، این ایمیل ها همچنین می توانند به شما پیام تبلیغاتی را ارائه دهند مثلا:
تبلیغ برند خود را ارتقا دهید.
فروش بیشتر و بیشتر، زمانی که نسخه های به روز شده محصول خود را ارائه می دهید.
فروش محصولات چندگانه، هنگامی که شما محصولات مکمل ارائه می دهید.
پیشنهادات خود را برای تبلیغ محصولات خود ارائه دهید.
درباره تنظیمات بپرسید اطلاعات اضافی را ارائه دهید.
در مورد بازخوردها، محصولات و خدمات خود بپرسید.
ارتباط با تیم فروش خود و غیره را ارتقاء دهید.
با این حال، همیشه باید به یاد داشته باشید که این ایمیل ها عمدتاً ایمیل های ترنس اکشن هستند. بیشتر فضا باید به اطلاعات اختصاص داده شود و فقط 20٪ به فروش می رسد.