نحوه ایجاد و مدیریت یک کمپین موفق بازاریابی ایمیل

مدیریت یک کمپین ایمیل موفق

ایمیل بزرگترین کانال تبلیغاتی و بازاریابی برای بسیاری از شرکت ها است. این روش قدرتمندترین تکنیک بازاریابی آنلاین است که به شما امکان می دهد با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید و کسب و کار خود را با یک روش بسیار ساده و کارآمد ترویج دهید. ارائه پیشنهادات شخصی برای افرادی که به لیست ایمیل شما مشترک شده اند به شما در زمینه رقابت شما کمک می کند.


بازاریابی ایمیل گران قیمت نیست - در واقع، آن را حتی موجب صرفه جویی در کاغذ و پست است! کمی تجزیه و تحلیل آن حتی هیجان انگیز تر است. توانایی نظارت باز، کلیک و سایر تعاملات با کمپین ایمیل مارکتینگ شما به شما قدرت ویژه می دهد - شما می توانید محتوای، طراحی و پیام مرکزی خود را در مسیر دلخواه هدایت کنید. به طور خلاصه، شما می توانید افراد بیشتری را تبدیل به فروش کنید.
بیایید یک حدس گسترده بگیریم - در میان صدها ایمیل که مشتریان شما هر روز دریافت می کنند می خواهید ایمیل خوانده و یا حداقل باز شود. این سخت است - پس مطمئن شوید که به سختی بر روی خط موضوع، بدن ایمیل و Call-to-Action کار کنید.
وقتی به همه چیز درباره قوانین ضد هرزنامه فکر می کنید همه چیز پیچیده تر می شود. بسیاری از جنبه های قابلیت تحویل وجود دارد که بر روی شهرت و جایگاه صندوق پستی شما تأثیر می گذارد.
قبل از اینکه شروع به ساختن هر کمپین کنید اطمینان حاصل کنید که یک هدف روشن را ایجاد کنید. آیا بازدیدکننده بیشتر وب سایت است؟ تلاش جدید؟ یا فروش؟ هدف هر چه باشد محتوای ایمیل، ساختار و طراحی شما باید بر روی بدست اوردن انها باشد.
صرفنظر از چالش ها، در صورت استفاده بهینه از ایمیل، اساساً ایمن ترین و ارزان ترین کانال بازاریابی است. احساس نکنید - ما هفت راهنمایی ساده را برای کمک به ایجاد و اجرای کمپین های بازاریابی ایمیل خود آماده کرده ایم. از آنها به عنوان یک راهنمای یا چک لیست استفاده کنید که به شما در موفقیت ایمیل مارکتینگ منجر خواهد شد!

مرحله 1: مختصر باشد

هنگامی که به محتوای ایمیل می آیید همه چیز در مورد ایجاد یک پیام واضح است. بر انتخاب یک تمرکز مرکزی و CTA که می خواهید تأکید کنید و شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که متن در CTA اقداماتی را که خواننده می خواهید انجام دهد مشخص می کند - مشتری باید بداند چه چیزی پس از کلیک روی آن انتظار دارد. متن غیر ضروری یا گیج کننده یا زبان فنی که خواننده را از پیام اصلی خود منحرف می کند را حذف کنید.

مرحله 2: ایجاد یک طراحی زیبا

طراحی جذاب می تواند مدت طولانی مشتری را نگه دارد. تصاویر کمک می کنند اما مطمئن شوید که برای درک پیام ضروری نیست زیرا بسیاری از گیرنده ها در مرورگرهای ایمیل خود گرافیک را نمی بینند.

مرحله 3: دوبار چک کردن و تست

کمپین شما باید در همه مرورگرهای ایمیل خوب باشد بنابراین مطمئن شوید که دوبار و سه بار بررسی کنید که آیا تمام پیوندها و دکمه های ایمیل شما کار می کنند و به مکان های مناسب هدایت می شوند. قبل از "ارسال" 100٪ اطمینان در مورد هر جنبه ای از کمپین ایمیل خود داشته باشید. ممکن است فرستادن یک کمپین آزمایشی به همکاران خود برای اضافه کردن اطمینان به کار خود مفید باشد.

مرحله 4: اشتباه نکنید

نمایش دادن مبارزات انتخاباتی شما به شخص دیگری ممکن است هنگامی مفید باشد که خطاهای گرامری را مشخص کند. حتی اگر انسان به اشتباهات خود بپردازد داشتن چندین اشتباه املایی در مبارزات ایمیل می تواند یک تصور غلط و غیر حرفه ای را ترک کند. پس از ارسال یک کمپین، متوجه شوید که چه کاری باید انجام دهید.

مرحله 5: یک صفحه فرود (Landing Page) قوی ایجاد کنید

طراحی یک Landing Page قدرتمند با CTA واضح و جذاب داشته باشید. به خاطر داشته باشید - صفحه فرود پایان سود است بنابراین پیام آن باید از پیام ایمیل قوی تر باشد. کمپین موفق شما بر اساس تعداد افرادی است که گام بعدی شما را می خواهند. پس مطمئن شوید که این مرحله در روش شفاف و جذاب نشان داده شده است.

مرحله 6: بهینه سازی برای موبایل

اگر می خواهید کمپین بازاریابی ایمیل شما موفق شود بهینه سازی آن برای دستگاه های تلفن همراه دیگر نیازی به داشتن آن نیست بلکه ضروری است. اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های ایمیل و صفحات فرود شما بر روی تلفن های هوشمند و تبلت خوب است.

گام 7: دکمه های به اشتراک گذاری را قرار دهید

دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی را به کمپین های بازاریابی ایمیل خود اضافه کنید تا خوانندگان بتوانند محتوای شما را گسترش دهند و مواجهه بیشتری با نام تجاری شما ایجاد کنند. توجه داشته باشید - هنگامی که با رسانه های اجتماعی یکپارچه شده، کمپین های ایمیل مخاطبان بسیار گسترده ای را در بر می گیرند منجر به ROI بالاتری می شوند.
نکته:
پس چگونه یک کمپین بازاریابی ایمیل برجسته ایجاد کنیم؟ اول، نرم افزار بازاریابی حرفه ای ایمیل را انتخاب کنید که کار با آن آسان و سرگرم کننده است. سپس آنچه در مورد کسب و کار شما منحصر به فرد است را در نظر داشته باشید و پیام های بازاریابی اصلی خود را در ذهن داشته باشید و هفت گام ساده را دنبال کنید.
توجه: بانواز یک شرکت بازاریابی دیجیتال است که ایجاد محتوا و بالاخره خدمات بازاریابی بر خط را ارائه می دهد. تیم آنها از متخصصانی تشکیل شده است که توانسته است در توسعه ایمیل مارکتینگ، سایت آونگ ایمیل را برای شما مشتریان عزیز راه اندازی نماید توجه داشته باشید که شما در صورتی که دارای سایت معتبر باشید ماهانه می توانید تا 1200 ایمیل به مشتریان خود ایمیل رایگان ارسال نمایید.