بازاریابی محتوا: ستون فقرات هر کمپین بازاریابی موفق

بازاریابی محتوا

من مطمئن هستم که از خودتان می پرسید: "چگونه یک بازاریابی محتوا تعریف می شود چه کاری انجام می دهد چه کسی آن را دارد و چگونه از آن استفاده کنم؟" خوب، یک کلمه وجود دارد که کاملاً شامل بازاریابی محتوا است ... هر حدس می تواند باشد.

 

 

این ستون فقرات است!

گوگل یک ستون فقرات را به عنوان حمایت اصلی سیستم یا سازمان تعریف می کند.
هنگامی که به بازاریابی می رسد - همه چیز، و منظور من چیزی است که توسط محتوا پشتیبانی می شود. این فرم استراتژیک بازاریابی بر روی ایجاد و توزیع محتوای با ارزش، مرتبط و سازگار تأکید می کند.
برای تعریف بهتر بازاریابی محتوا، می توانید آن را با استفاده از محصولات یا خدمات خود مقایسه کنید. هنگام ایجاد محتوای فروش، شما به معنای واقعی کلمه تلاش می کنید مردم را متقاعد کنید که نام تجاری شما بهترین است و محصولات و خدمات شما برای آنها مناسب است!
اما بازاریابی محتوای واقعی در مورد ارائه مطالب واقعاً مرتبط و مفید برای چشم انداز و مشتریان فعلی است که به آنها کمک می کند تا مسائل خود را حل کنند.
هدف شما باید ایجاد محتوا باشد که یک مکالمه ایجاد کند که در نهایت فروش را در مسیر جاده قرار دهد.
برای تعریف بازاریابی محتوا، شما می توانید آن را به عنوان محتوایی که به نقاط درد و رفع نقص های مشتری احتمالی شما مربوط می شود یا درک مشکلاتی که ممکن است در آنها رخ دهد و این در باره "چرا" یا ارزشهای شما بحث می کند.

چگونه و چرا

شما ممکن است فکر کنید "اکنون که می توانم بازاریابی محتوا را تعریف کنم چگونه می توانم آن را به نفع شرکت خود تعریف کنم؟"
آیا می توانید به یک فرد تنها فکر کنید که دوست ندارد یک داستان خوب را بشنود؟
نه! من مطمئن هستم که نمی توانید. به همین دلیل است که داستان ها ابزار جهانی هستند که در هر منطقه از زندگی، به ویژه بازاریابی استفاده می شود.

پس چرا داستان؟

ما، انسان ها، موجودات عاطفی هستیم به این معنا که ما چیزها را احساس می کنیم. داستان گویی به شما اجازه می دهد که با پایه مشتری خود ارتباط برقرار کنید و رشد کنید با جذاب کردن آنها به صورت احساسی، به این ترتیب اطلاعات را برای هضم آسان تر می کنید.
در یک روایت ساخته شده می توانید با یک پیام واحد، شادی، امیدواری و ضرورت را برگردانید.
و با رشد سریع همه چیزهای دیجیتال، ضروری است که شما درک کنید چگونه می توانید داستان شرکت خود، محصولات خود و خدمات خود را در سیستم عامل های مختلف آنلاین ترجمه کنید.
رابرت مک کی می گوید: "گفتن قوی ترین داستان راه برای قرار دادن ایده ها در جهان امروز است." این ایده به عنوان واقعیت، زمان به زمان دوباره ثابت شده است فقط در مورد قدرت روایت در اخبار، بازاریابی و در همه اطراف خود درست فکر کنید.
در حال حاضر، داستان سرایی دیجیتال نیاز به چشم انداز متفاوت و یک مجموعه تجدید نظر از بهترین شیوه ها به دلیل تمام "سر و صدا" موجود در رسانه های آنلاین دارد.
شما ممکن است از خودتان سوال کنید "چه سر و صدا؟" خب، تصور کنید که شما از صفحه فیس بوک خود پیمایش می کنید - چه چیزی را می بینید؟
در حال حاضر پاسخ شما به این سوال شما را در یکی از دو دسته قرار می دهد: کورکورانه یا آگهی بیش از حد.
هنگامی که شما فیس بوک خود را مشاهده می کنید آگاهی کورکورانه اتفاق می افتد و عمدا یا ناخواسته آگهی ها را متوجه نمی شوید. شما ممکن است متوجه شوید که آنها وجود دارد اما به هر حال، شما به طور غیر مستقیم بر آنها پیمایش می کنید.
بیش از حد وجود دارد هنگامی که همه آگهی های موجود را مشاهده می کنید و احساس اضطراب از حضور بیش از حد آگهی دارید باعث می شود بیش از حد غذا بخورید.
دانستن اینکه چگونه به درستی بازاریابی محتوا را تعریف کنیم بسیار ضروری است.
پس چگونه همه ی داستان هایی که هر روز به صورت آنلاین در اینترنت می گذارید چگونه در کنار یکدیگر ایستاده اند؟ این راهنمایی های حرفه ای را دنبال کنید.

هر داستان یک داستان خوب نیست

اطمینان حاصل کنید که داستان شما چیزی است که بزرگتر از خودتان است. نگران نباشید شما باید فاصله را برای مخاطبان هدف خود قرار دهید. بدانید که نیازهای آنها چه هستند و بگویید چگونه می توانید آن را پر کنید. من مطمئن هستم و مبارزات کلین کاپرنیک نایک بسیار بحث برانگیز را دیدم: "به چیزی اعتقاد داشته باشید حتی اگر به معنای فدا کردن همه چیز است". این یک داستان خوب است اینطور نیست؟

محتوای تبلیغاتی یا آموزشی

بازاریابی محتوا بیش از وثیقه فروش و سایر اطلاعات خاص محصول، ارزش مشتری را ارائه می دهد. هنگامی که شما یک منبع معتبر از اطلاعات وفاداری و اعتماد مصرف کنندگان خود را به دست آورید. کسب و کار شما بیشتر احتمال دارد که توسط افراد مناسب کشف شود. تعیین نوع محتوایی که می خواهید ایجاد کنید به همان اندازه تعیین مخاطبان مورد نظر شما اهمیت دارد.
به یاد داشته باشید هنگامی تعریف بازاریابی محتوا، یادآوری می شود که بازاریابی محتوای خوب سرمایه گذاری است! بنابراین مهم است که شما یک ابزار برای سنجش دستاورد بازاریابی محتوای خود داشته باشید.
آیا می دانید به طور متوسط تنها 41 درصد صاحبان کسب و کار کوچک مطمئن هستند که تلاش های بازاریابی محتوای آنها موثر است؟ این بدان معنی است که 59٪ دیگر از صاحبان کسب و کار کوچک است که واقعا نمی توانند درک کنند که آیا استراتژی آنها موثر است یا خیر.
یکی دیگر از مقدمات مفید این است که به یاد داشته باشید که 82 درصد از مردم که احساس اتصال مثبت به یک کمپانی را دارند از بازاریابی محتوا استفاده می کنند!
لذا با بهینه سازی مناسب می توانید موارد زیر را انتظار داشته باشید:
کلیک بیشتر
نرخ تبدیل بالاتر
بالاترین فروش بالقوه
فرکانس خرید بیشتر
بنابراین، مطمئن شوید که ابزار تحلیلی مناسب برای اندازه گیری تلاش های بازاریابی محتوای خود را با دقت داشته باشید. به این ترتیب شما می توانید میزان موفقیت خود را در مدت زمان کوتاهی تقویت کنید.

چه کسی، چه زمانی و کجا

پس از همه اینها، می توانید حدس بزنید که چه کسی باید از بازاریابی محتوا استفاده کند؟
هر فردی می تواند بازاریاب، صاحب کسب و کار و یا ایجاد کنده محتوا باشد همه باید تعریف بازاریابی محتوا و نحوه استفاده از آن را به نفع برند خود بدانند.
در واقع، بسیاری از سازمان های بزرگ و برجسته از بازاریابی محتوا استفاده می کنند - P & G، مایکروسافت، سیستم های سیسکو و جان دایر همه بخش های این لیست هستند.
و احساس تاسف نکنید زیرا شرکت شما این اندازه نیست! کسب و کارهای کوچک و مغازه های یک نفره، با استفاده از بازاریابی محتوا، موفق نیز می شوند. چرا؟ از آنجا که این کار را می کند.
اطمینان حاصل کنید که محتویات را اغلب و به طور مداوم ایجاد می کنید. فرکانس باید بر اساس آنچه که بیشتر برای کسب و کار شما مناسب است باشد.
مطمئن باشید که از رسانه های مبتنی بر وب استفاده کنید که مخاطبان مورد نظر شما بیشترین مشغله را دارند. این شامل مکان هایی مانند وبلاگ شرکت خود و سایت های رسانه های اجتماعی می شود!

در ادامه بخوانید: اهمیت ویدیو در آینده بازاریابی محتوا چیست؟

برای استفاده از ایمیل مارکتینگ کلیک کنید