3 راه استفاده اجتماعی برای موفقیت بازاریابی تجربی

مبارزات تجربی مؤثر، مشارکت مداوم بین مشتری و برند را ایجاد می کند و رسانه های اجتماعی عامل مهمی در تقویت وفاداری مصرف کننده در درازمدت هستند اگر یک چیز برای ما وجود داشته باشد ماجراهای Millennials است که مردم دیگر نمی خواهند محتوای را به صورت مخفی ببینند

آنها می خواهند لحظه به لحظه محتوای خودشان را ایجاد کنند و از تعاملات صمیمانه با شخصیت های مورد علاقه شان لذت ببرند. خلاصه، آنها تجربیات را می خواهند. اینستاگرام با راه اندازی ویژگی داستانهایش در سال 2016 واکنش نشان داد و راهی برای مردم برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود با یک جایگزین بی نظیر برای داستان محبوب Snapchat ارائه داد. دو شرکت در آن زمان با آن مبارزه کرده اند، اگر چه یک مطالعه 2017 نشان داد که اینستاگرام در حال حاضر بستر مطلوب برای نفوذ کنندگان محبوب است.
از سوی دیگر، شرکت ها منابع را از بودجه های خود را به راهبردهای تجربی هدایت می کنند. روزها مدل هایی از محصولات به یک طبقه در کنفرانس رفته اند در حال حاضر، فعالیت های تجربی به طور ذاتی به رسانه های اجتماعی وابسته است. در حالی که تعامل فردی عالی است دیگر به تنهایی کافی نیست. برای ایجاد یک کمپین تجربی واقعاً موثر، بازاریابان باید یک تجربه نام تجاری همه جانبه را به اشتراک بگذارند.
هدف یک کمپین تجربی این است که مارک ها و مصرف کنندگان را در راه های مؤثرتر و ماندگار تر از ارتباطات یک طرفه تبلیغاتی قدیمی راه بیندازند. اما چگونه می توان تعیین کرد که آیا این ارتباط ها معنی دار هستند یا اینکه آیا آنها در واقع سوزن را به سمت اهداف خود حرکت می دهند؟
یکی از معیارهای کلیدی که ما در NVE تمرکز می کنیم تغییر در احساسات مخاطب پس از یک تجربه است: در حال حاضر افرادی که در مورد این نام تجاری در مورد این نامزد شرکت می کنند چه می گویند؟ آیا آنها بیشتر از محتوای شرکت به اشتراک می گذارند؟ آیا آنها در بلاگ ها و پست های اجتماعی نظر می دهند؟ آیا محصولات برجسته را خریداری کرده اند؟ این اطلاعات به داستان واقعی در مورد تاثیرات تجربی کمک می کند.
هر کمپین متفاوت است اما به طور کلی، کمپین های بازاریابی تجربی باید به سه هدف اصلی دست یابند: تحریک رفتار مصرف کننده، افزایش فروش و تقویت وفاداری برند است.
عمل مشتری چیزی است که شما می خواهید مشتری به عنوان یک نتیجه از تجربه انجام دهد و با اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی یا شرکت در فعالیت های با نام تجاری آینده، اقدام کند.
هدایت بخش فروش بسیار ساده است. بازاریابان باید با نشان دادن اینکه تجربه یک واحدی واگذار شده یا منجر به تولید واجد شرایط شده است باید بازده سرمایه گذاری را ثابت کند. تحقیقات از موسسه بازاریابی رویداد پیش بینی می کند که رویداد مناسب می تواند برای هدایت فروش قوی باشد. این یافته نشان داد که احتمال بیشتری دارند تا 98 درصد از مصرف کنندگان یک محصول یا خدمات را پس از شرکت در یک تجربه مرتبط خریداری کنند.
در نهایت، کمپین های تجربی باید وفاداری نام تجاری را تقویت کنند. این می تواند مسیریابی را سخت تر کند اما فناوری های جدید آن را ممکن می سازد. لیزر بر روی دیدگاه های مصرف کننده و تجزیه و تحلیل متمرکز است تکنولوژی RFID را در بسیاری از پروژه های همکاری با نام تجاری ادغام می کنند. با استفاده از رویکرد تولید شده، تکنولوژی می تواند برای جمع آوری داده های مصرف کننده - مانند رفتار و احساسات تغییر یافته نسبت به نام تجاری - مورد استفاده قرار گیرد و در عین حال باعث افزایش تجربه مهمانان می شود.
خلاصه:
به قدرت بازاریابی تأثیرگذار ضربه بزنید.
یک طرح برای اشتراک گذاری اجتماعی طراحی کنید
یک محتوا برای افرادی که مایل به اشتراک گذاری هستند ایجاد کنید