محبوب ترین نرم افزار بازاریابی ایمیل چیست؟

هیچکس تا به حال نتوانسته است به عنوان یک بازاریاب ایمیل شناخته شود آنها دارای زمینه های مختلف یا مهارت های مختلف هستند. برای مثال، ابتدا یک توسعه دهنده بودند و پس از آن وضعیت تغییر کرده و در نهایت به بازاریابی ایمیل (ایمیل مارکتینگ) راه پیدا کردند.


ما همه مهارت های غالب را داریم و هر سال تقاضا برای این مهارت ها تغییر می کند. سه تغییر بزرگ در بین سال 2015 تا 2017 داشته ایم که بیان می کنیم.
مهارت غالب تر بازاریابی در 49.2٪ است که از سال 2015 تقاضا افزایش یافته است. بعد توسعه است که بیشترین رشد را تا 26.2٪ داشته است سومین رکورد بزرگترین افت در طراحی 15.6٪ بوده است.
این خواسته ها ما را متعجب نمی کند. ما بازاریابان ایمیل هستیم ما نیاز به حداقل دانش بازاریابی داریم. با این حال، ما می بینیم که بزرگترین تفاوت بین توسعه و طراحی است. اطمینان حاصل کنید که توسعه تقاضا در سال 2017 بیشتر است. ریزپردازنده ایمیل و طراحی همراه برای مشتریانی برای دسترسی به ایمیل هایشان اهمیت دارند و بسیار مهم هستند. هنگامی که می توانید ببینید که زمان زیادی در یک کمپین ایمیل صرف شده است بسیار ناراحت کننده است اما فقط در دستگاه یا ایمیل شما به درستی نشان نمی دهد.
من نمی گویم که طراحی کمتر اهمیت دارد اما من می توانم درک کنم که چرا کمترین تمرکز را داشته است مشتریان ایمیل بر روی تصاویر در ایمیل ها و ذخیره آنها، یا ظاهر آنها را در زبانه ارتقاء هستند.
"توسعه ایمیل به طور فزاینده ای به عنوان یک مجموعه متمایز از توسعه وب به رسمیت شناخته شده است. این کار خوبی است، زیرا ارائه برنامه ایمیل بسیار پیچیده تر از برنامه وب است.