اهمیت ویدیو در آینده بازاریابی محتوا چیست؟

هنگامی که ویدیو یا ویدیوهای شما ایجاد می شوند ویدیوهای شما نام تجاری را بسیار آسان می کند و آنها را از طیف گسترده ای از سیستم عامل ها مانند یوتیوب توزیع می کنند.


وب سایت های به اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتیوب به شما این امکان را می دهد که کانال های ویدئویی خود را ایجاد کنید تا بتوانید به همان اندازه که می خواهید فیلم ها را آپلود کنید. ابزارهایی مانند Adobe Spark امکان نام تجاری و ایجاد کانال های حرفه ای را که از جمعیت به نظر می رسد ایجاد می کند و اگر شما ویدیوها و کانال های ویدئویی خود را بهینه سازی کنید احتمال بالابردن تعداد زیادی از افرادی که علاقه مند برای ارائه آن وجود دارد به عنوان بازاریاب ها راه های تازه تر و خلاقانه ای برای جذب مخاطبان پیدا می کنید استفاده از ویدیو در حال تبدیل شدن به یک محدوده کلیدی برای رشد درآمد است.
هنگامی که سعی در گسترش انواع محتوایی که شرکت شما می تواند تولید کند ویدیو بیشتر به عنوان یک مهارت یا دسته بندی در نظر گرفته نمی شود. هزینه ها و مهارت های مورد نیاز برای تولید ویدیو در سال های گذشته به شدت کاهش یافته است و این یک روش بسیار کارآمد برای برقراری ارتباط با نام تجاری خود است.
علاوه بر قدرت تصاویر، فیلم ها همچنین می توانند برای ایجاد یک روایت جذاب که نه تنها مخاطبان را جذب می کند بلکه همچنین به ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان و چشم انداز شما کمک می کند.
مطالعه ای که در سال 2017 انجام شده است نشان می دهد که بیش از 90 درصد از شرکت کنندگان در چهارمین سال متوالی گفتند که ویدیو به عنوان یک نوع محتوای بازاریابی مهمتر است.
جنبه ای که ویدیو را یک مولفه کلیدی در بازاریابی مدرن می داند توانایی آن در بسیاری از روش ها و مکان ها است. محتوای ویدئویی در رسانه های اجتماعی، وب سایت ها، پایان صفحات و ایمیل، برای خدمت به مجموعه ای از اهداف منحصر به فرد استفاده می شود.
تصویر زیر نشان می دهد که سیستم عامل هایی که بیشترین استفاده از آن ها را دارند، مانند وب سایت ها و رسانه های اجتماعی، از جمله پست های وبلاگ است. در واقع، کانال های رسانه های اجتماعی ثابت شده است که بسیار محتاطانه از محتوای ویدئو، تشویق بازاریابان ایمیل مارکتینگ به ادغام ویدئو در استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند.
کارشناسان معتقدند که در سال جاری، 69 درصد از کل ترافیک وب، ویدیو خواهد بود