از اشتباهات در ایمیل اتوماسیون بازاریابی جلوگیری کنید

نسل اول واقعاً با تلفن های همراه رشد کرده است با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سهولت استفاده، مادر بزرگ ها نیز در حال حاضر گوشی های هوشمند دارند

با این حال، او خودش را متقاعد نمی کند که چگونه استفاده از آن را یادگیر بگیرد. با کمک فرزندان سرانجام او به طور کامل قادر به استفاده از گوشی های هوشمند می شود.
برای سالها، مشارکت در نمایشگاهها و صحبت با صاحبان کسب و کار در مورد ایمیل مارکتینگ و رسانه های اجتماعی و با گذشت زمان رفته رفته، ترس آنها فروکش کرده است و انها به اتوماسیون بازاریابی ایمیل گرایش پیدا کرده اند این تکنولوژی به یک نقطه رسیده که هر بازاریاب می تواند با موفقیت از این تکنولوژی استفاده نماید با این حال، برای شکستن موانع ذهنی برای حفظ بازاریابان نیاز به تلاش بیشتری می باشد. در زیر اشتباهاتی که اتوماسیون ایمیل استفاده نمی شود مطرح می شود تا با تلاش بیشتر بتوانید آنها را رفع نمایید.

اشتباه 1: اتوماسیون ایمیل بازاریابی انجام نمی شود

چرا از چیزی که شما می توانید در وقت صرفه جویی، بهره وری خود را افزایش و یک بازاریاب تاثیرگذار بیشتر باشید جلوگیری می کنید؟ اتوماسیون نیز سبب آزاد کردن زمان برای سایر کارهای مهم شما می شود در واقع، یک بازاریاب باید به همان اندازه که ممکن است با اتوماسیون عملی آشنا باشد.
شاید دلیلی که شما از اتوماسیون ایمیل خودکار اجتناب می کنید عدم اطمینان از شروع خوب است ، شروع ساده است بسیاری از بازاریابان ایمیل خوش آمدید را برای مشترکین راه اندازی کرده اند شروع کردن با یک مفهوم که شما در حال حاضر با ان آشنا هستید ضرری ندارد شروع به ارسال ایمیل برای مشتریان خود کنید و آنها را از برند تجاری خود آگاه نمایید.
1. مثلاً بگویید که شما برای یک تیم ورزشی محلی سفارشی پیراهن طراحی کرده اید یک فرم ثبت نام ارائه دهید که تخفیف های کوچک برای عضویت در لیست ارائه دهد.
در اولین ایمیل خوش آمدید خود، از ارائه کد تبلیغی برای تخفیف که در فرم ثبت نام وعده داده اید مطمئن شوید مثلاً برای خرید یک تی شرت از یک کد تبلیغ برای تخفیف استفاده کنید.
2. سه روز پس از آنها شما می توانید با یک کمپین ایمیل توصیفات مشتری را در مورد تی شرت پیگیری کنید.
3. برای ایمیل سوم خود، هفت روز پس از آن چند تا از محبوب ترین تی شرت ها و یا حتی طرح های اخیر خود را به اشتراک بگذارید.
4. معیار یک قالب را در اتوماسیون نرم افزار برای اجرای این استراتژی چک کنید.

اشتباه 2: تنظیم نکردن یک هدف

دانستن دلیل برای هر سفر خودکار ضروری است. دلیل اتوماسیون آنقدر موفق است که هر نقطه لمسی باید خودکار یک گام نزدیک تر به یک تبدیل باشد درک اینکه تبدیل آیا به اشتراک، خرید، یک مطالعه موردی و بدون دانلود، اولین گام در موفقیت با اتوماسیون می باشد. شما کار راه خود را به عقب وجود دارد  این مهم است که چیزهایی از پرسپکتیو مشتری ها و مشترک خود بدانید
در حالی که هدف شما به احتمال زیاد یک فروش بیشتر است باید به دنبال حل مشکل باشید این کار خوبی است که ملاقات در سطح آنها و همه راه هایی خدمات که شما می تواند انجام دهید را توضیح دهید.
بیایید نگاهی به مثال قبلی داشته باشیم اگر آنها در حال بازدید از وب سایت شما باشند آنها به احتمال زیاد نیاز به حمایت از تیم های ورزشی محلی خود دارند و یا یک هدیه برای شخص دیگری دارند آنها  ارائه تخفیف را می بینند و گزارش می دهند.
در صورتی که آنها قصد خریدن یک تی شرت را در زمان دیدن ایمیل شما نداشته باشند، دیدن توصیفات می تواند کمک به کاهش هر گونه اضطراب آنها در خرید یک تی شرت کمک کند.

اشتباه 3: بخش بندی نکردن و حرکت دادن لیستها

بخش بندگی نکردن ارسال ایمیل مشکلاتی دارد که باید به دنبال حل آنها باشید تا یک ارسال ایمیل هدفمند داشته باشید اولین راه حل این اشتباه این است که برای شروع ثبت نام لیست تقسیم بندی خود ارائه دهید این می تواند از طریق داده است که شما جمع آوری و یا به مشترکان جدید اجازه داده اید که تعیین کنند که ایمیل خبرنامه را به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه در اینباکس خود می خواهند.
راه حل بعدی استفاده از تعامل مشترک با بخش کمپین های ایمیل و یا وب سایت شما است اگر یک مشترک به طور مداوم بر روی یک نوع از محصولات یا خدمات کلیک می کند شما می توانید آنها را در یک لیست برای ارائه اطلاعات مورد علاقه قرار دهید

اشتباه 4: ارسال بیش از حد یا اغلب یا نا کافی دارید

مانند هر بازاریابی ایمیل، فرکانس ارسال ایمیل شما مهم است ارسال بیش از حد ایمیل سبب لغو ارسال ایمیل توسط مشترک می شود. در ابتدا دانستن محتوای با کیفیت ایمیل برای ارائه به خوانندگان مهم است
اگر ایمیل شما محتوای با کیفیت ندارد هرگز برای مشترکین خود نفرستید. زیرا ایم باعث سلب اعتماد مشتریان شما می شود و آنها لغو عضویت را می زنند.