چگونه ایمیل مارکتینگ خود را گام به گام موفق نماییم؟

هنگامی که یک ایمیل به خوبی به صندوق شما وارد گردد آن توجه شما را جلب می نماید و بدون هیچ گونه تلاش می دانید که شما می توانید به آن عمل کنید یا نه. مانند چیزی که شما را جذب کرده و نمی تواند در برابر گام بعدی مقاومت نمایید.


این نوع ایمیل های ارسالی ممکن است در چند دقیقه ساخته شده باشد این که چگونه آن طبیعی به نظر می رسد بله، دستیابی به یک پیام متعادل، روشن و قانع کننده طول می کشد و کار اضافی در سمت بازاریاب نیاز دارد اما آن دارای ارزش است و در نتیجه یک ایمیل موثرتر است. اگر شما می خواهید به نتایج قابل اندازه گیری با بازاریابی خود برسید شما نیاز به درمان هر یک از فعالیت های بازاریابی خود را به عنوان یک کمپین بازاریابی دارید.

مراحل برای یک پیام موثر ایمیل مارکتینگ

در حال حاضر چه عناصر اصلی یک ایمیل را موثر می کند؟ فکر می کنم مانند یک راه پله است که با منطق (اگر چه اغلب ناخودآگاه است) مرحله به مرحله باید بالا برویم. البته بیشتر آناتومی یک ایمیل مانند بالا و پایین صفحه موثر است بالا و پایین صفحه می تواند شامل اجتماعی، مزیت ها، لینک های لغو عضویت و غیره باشد اما آنها برای کلیک های اصلی و تبدیل مهم نیستند عناصر نرخ دوم شما ممکن است آنها تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که برخی عناصر در پست الکترونیکی شما بیش از دیگران در اولویت قرار دارند.
ما نمی خواهیم اشخاصی را بدست آوریم که روی بیانیه خصوصی کلیک کنند.
ما در حال گرفتن آنها هستیم که بر روی پاسخ اصلی برای عمل کلیک کنند.
یک ایده درخشان افکار، تحقیق و تعیین هدف داشته باشید
ایده های درخشان تر در اطراف شما شناور هستند اما آنها در نظر گرفته نمی شوند؟
سازماندهی ایده های شما در کمک به شناسایی فرصت با پتانسیل راه طولانی. می رود
یک هیئت مدیره  برای ایده های ایمیل مارکتینگ با ستون برای هر مرحله از فرایند برنامه ریزی داشته باشید

مراحل منطقی

حالا از این عناصر به عنوان گام های راه پله استفاده کنید به منظور رسیدن به بالای پله ها شما نیاز به بالا رفتن یکی یکی از پله ها دارید بنابراین نام و موضوع خط باید برای باز کردن جالب باشد. هدر و تیتر باید آنچه را در ایمیل است برای جلب به توجه توضیح دهد متن و تصاویر باید خواننده را به کلیک بر روی آن بکشاند.
آن باید بیش از یک پیام ثابت باشد آن را به یک پیام اقناعی تبدیل کنید
طبیعت بشر تعریف می کند که ما می خواهیم در تمام زمینه های زندگی سازگار باقی بمانیم کار، اعمال، نظرات، که یک میانبر برای راحتی ساخته شده اند هنگامی که شما آگاهانه بر روی چیزی تصمیم گیری می کنید آن برای تکرار آسان تر می شود
برای ایمیل قانع کننده، باید یک حراج استخراج شود و الگوی تفکر سازگار باید "بله  " باشد پیام باید به عمل منجر شود.
تصاویر بسازید که "بله"  را بگویند
تصاویر همچنین نقش بزرگی برای بله گفتن دارد وعده خدمات منحصر به فرد را بدهید و یک تصویر از سهام را نشان دهید این فقط نمی گوید بله. اطمینان حاصل کنید که تصاویر پیام اصلی شما را تقویت و آنها سازگار نگه می دارند.

مطالب مرتبط