راهنمای عملی برای ساختن یک قیف ایمیل با قابلیت تبدیل بالا

صرف نظر از نوع مشاغل شما یا صنعتی که در آن فعالیت دارید به فروش مداوم نیاز دارید. شما به مشتریانی نیاز دارید که فقط یک بار از شما خرید نمی کنند بلکه برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردید.

به طور خلاصه، شما به این شماره های ارزشمند در کنار خود نیاز دارید. با این حال، فروش بیشتر محصولات یا خدمات شما می تواند پیچیده باشد به خصوص اگر اهداف بزرگی داشته باشید. شما به عنوان یک صاحب مشاغل، در بسیاری از زمینه ها کنترل زیادی دارید. به جز در مورد مشتریانی که می توانند غیرقابل پیش بینی باشند و کار سختی را برای شما رقم بزنند.
تنها راهی که می توانید کنترل کسب و کار خود را بدست آورید تأثیرگذاری بر مصرف کنندگان است. و یکی از موثرترین راه های انجام این کار ساختن یک قیف ایمیل قدرتمند است. با قیف شبیه به این، شما نه تنها منجر به کسب تعداد بیشتری می شوید بلکه ضمن خوشحال کردن مشتریان موجود، آنها را به حراجی هدایت می کنید.

منظور ما از قیف ایمیل چیست؟

برای بسیاری از مشاغل، اصطلاح قیف ایمیل چیز جدیدی نیست. آنها یا به طریقی آن را پیاده سازی کرده اند یا خودشان یکی را پشت سر گذاشته اند. برخی نیز آنرا صدا می کنند ...
بسیاری از اسامی، با همان هدف. قیف ایمیل چیزی نیست جز زنجیره ای خودکار از پیام های ایمیل که به شما کمک می کند تا هدایتان به سمت اقدام مورد نظر سوق پیدا کند.
هر قیف ایمیل همان هدف را دارد: به بهترین وجه ممکن هدایت را پرورش دهید تا بتوانید به راحتی از بالای قیف به انتهای آن منتقل شوید. ایده این است که در هر مرحله از قیف به آنها مقدار کافی بدهید تا قبل از زدن دکمه خرید آنها را ترک نکنند.

3 مزایای واقعی ساخت قیف ایمیل

بیشتر افراد تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد آن نداشته باشند کالا یا خدمات را خریداری نمی کنند. ساخت قیف ایمیل به شما کمک می کند تا چشم انداز شما با پیشنهاد شما و شرکت شما - که می تواند در طولانی مدت فروش را افزایش دهد آشنا شوید. آنها را از طریق یک سیاحت، جایی که لیست مشترکین شما به خریداران واقعی کاهش می یابد.
در اینجا مزایای بارز ساخت قیف ایمیل وجود دارد.

دریافت راهنمایی های جدید

بدست آوردن مشتری جدید نسبت به فروش به مشتری موجود 10 برابر سخت تر است. هنگامی که قیف ایمیل در محل خود دارید به طور مداوم و به طور خودکار سیل های جدیدی را که می توانید بصورت روزانه و بیرون بفروشید تولید می کند.

چشم اندازها را به خریداران تبدیل کنید

بهترین بخش در مورد داشتن قیف ایمیل این است که آن خریدار را برای شما روی اتوپایلوت قرار می دهد. این مانند داشتن یک فروشنده بسیار ماهر است که به صورت شبانه روزی برای شما کار می کند و به شما در تبدیل چشم انداز به مشتری کمک می کند. و همه اینها به روش غیر تهاجمی انجام می شود.

مشتریان را به طرفداران تبدیل کنید

هنگامی که شما به طور مداوم به مشتریان خود خدمت می کنید حتی پس از خرید، آنها به طرفداران غافلگیرانه تبدیل می شوند که از پخش کلمه در مورد محصولات یا خدمات شما دریغ نمی کنند. قیف ایمیل به شما امکان می دهد تا مشتریان خود را خوشحال کرده و آنها را به مدافعان برند تبدیل کنید. که به شما کمک می کند تا در دراز مدت مشاغل بیشتری کسب کنید.

چگونه یک قیف ایمیل واقعاً کار می کند؟

ایمیل مارکتینگ موفقیت آمیز با همه چیز در ارتباط بودن است. هرچه به رویکرد خود اهمیت بیشتری دهید مشترکان شما بهتر جواب خواهند داد. راه اندازی قیف ایمیل به شما امکان می دهد برای هر مرحله محتوای مربوطه را ایجاد و به اشتراک بگذارید.
این نه تنها به شما این امکان را می دهد تا تجربه کاربری با کیفیت تری به مخاطبان خود بدهید. بلکه به شما این امکان را می دهد که حجمی که مطمئن هستید به پایان می رسد ارسال کنید و خریدار را شاد کنید.
قیف ایمیل مناسب شامل 5 مرحله است که هر یک برای موفقیت مهم هستند.

مرحله شماره 1: آگاهی

رشد و گسترش آگاهی در مورد نام تجاری شما جایی است که همه چیز شروع می شود. از آنجا که تا زمانی که مردم در مورد نام تجاری شما و اصول شرکت شما آگاهی نداشته باشند آنها راحت نمی توانند به مرحله بعدی بروند. از آنجا که این در صدر قیف ایمیل شماست باید از صحبت بیش از حد در مورد محصول خودداری کنید. به جای فشار آوردن به آنها برای اقدام، فقط آنها را تحت الشعاع قرار می دهد.
بیشتر اوقات، این مرحله برای آموزش چشم اندازهای شما در مورد صنعت شما و ارائه ارزش واقعی و عملی که اکنون می توانند از آنها استفاده کنید مناسب است. حتی اگر شما ایمیل های سرد ارسال می کنید نمی توانید ایجاد ارزش را نادیده بگیرید.
ایده این است که تخصص خود را به نمایش بگذارید به گونه ای که باعث شود شرکت شما به عنوان یک رهبر فکر در صنعت شما کنار بیاید. که به نوبه خود در ایجاد رابطه قوی با مشتریان آینده نگر شما کمک می کند.
هدف شما باید گسترش آگاهی در مورد برند شما باشد و در عین حال دلیلی برای اعتماد به شما ارائه دهد. هرچه ایمیل های "آگاهی" شما مؤثرتر باشد احتمال انتقال آنها به مرحله بعدی قیف بیشتر خواهد بود.

مرحله شماره 2: ملاحظه

وقتی موفق شده اید با ایمیل های آگاهی، توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید زمان آن رسیده است که محتوایی را برای آنها ارسال کنید که باعث می شود آنها با شما مشغول انجام کار شوند.
اگر کار خوبی در ایجاد محتوای ارزشمند آگاهی انجام داده اید باید چشم اندازهای شما را به آنچه پیشنهاد می کنید جذاب تر کنید یا علاقه مند شوید. مرحله ملاحظه در نظر گرفتن جایی است که آنها معمولاً در رابطه با محصول یا خدمات شما اطلاعات بیشتری را درخواست می کنند. اکنون زمان آن است که با محتوای خود خاص تر شوید و آنچه را که می خواهند بیاموزید به چشم اندازهای خود بدهید.
می توانید انواع مطالب زیر را در اختیار آنها قرار دهید تا به آنها در درک بهتر پیشنهاد شما کمک کند:
پست های وبلاگ
مطالعات موردی
سؤالات متداول
کاغذهای سفید
وبینارها
فیلم های آموزشی
می توانید این نوع مواد حمایتی را مستقیماً در ایمیل بگنجانید یا برای بازدید بیشتر از تجربه یادگیری، از سایت شما بازدید کنند.
برای استفاده بیشتر از اطلاعات و منابعی که به اشتراک می گذارید به آن توجه کنید که شما:
به آنها نشان دهید که چه چیزی در آنها وجود دارد و چگونه محصول یا خدمات شما واقعاً می تواند برای آنها مفید باشد.
روی صحبت کردن در مورد نکته اصلی درد که محصول یا خدمات شما حل می کند تمرکز کنید.
به آنها بگویید که آنچه که آنها می خواهند بشنوند و نه آنچه را که شما می خواهید به آنها بگویید - بدون اینکه خیلی پر فروش باشید.

مرحله شماره 3: تبدیل

این مرحله به همین دلیل است که در وهله اول قیف ایمیل دارید. دو مرحله قبلی مرحله را رقم زد و اطمینان حاصل کرد که دورنما به خوبی آگاه می شود.
برای تبدیل هدایتان به فروش، باید ویژگی های خود را با مزایا دنبال کنید و مطمئن شوید که محتوای شما به اندازه کافی قانع کننده است. در این مرحله، شما نه تنها دلایل خود را برای خرید محصول خود بیان می کنید بلکه به آنها می خواهید بگویید که برای همیشه ندارند.
به آنها اطلاع دهید که باید با ایجاد یک احساس فوریت واقعی، تصمیم در مورد پرداخت را بگیرند. چه با تخفیف و چه جایزه، آنها را بخاطر اینکه معاملات خود را حتی جذاب تر کنید بخواهید که اقدام کنند.
شما می توانید با ایجاد سهولت در دستیابی به تصمیم خرید، شانس تبدیل را افزایش دهید. در اینجا چند کار انجام شده است:
موانع یا سؤالهای متداولی را که ممکن است قبل از خرید داشته باشید شناسایی کنید. و آنها را از طریق محتوای خود حذف کنید.
فقط به پیوندهای ایمیل خود پیوند ندهید. زیرا اکنون می توانید دکمه های تماس را مستقیماً در نسخه الکترونیکی خود اضافه کنید.
از نظر ظاهری و ظاهری کلی وب سایت و محتوای آن با محتوای ایمیل خود مطابقت داشته باشد تا تجربه ای بی درنگ به آنها ارائه شود.

مرحله شماره 4: وفاداری

گرفتن این فروش معمولاً به عنوان سخت ترین قسمت به حساب می آید بنابراین به محض دریافت بیشترین خواسته تبدیل، ممکن است احساس تسکین پیدا کنید. با این حال، با توجه به اینکه می خواهید مشتریان شما مجدداً از شما خریداری کنند دیگر نباید جلوی فروش را بگیرید.
با کمک به آنها در به دست آوردن بیشترین سود از خرید خود، بر ایجاد روابط جدید خود با مشتری متمرکز شوید. در این مرحله برای آنها محتوای حمایتی بفرستید تا بدانند که آنها در یک شرکت مناسب سرمایه گذاری کرده اند.
درست از ارسال نکات ساده به یک دوره ویدیویی کامل در مورد استفاده از محصول یا خدمات خود می توانید هر نوع محتوای پشتیبانی را پیگیری کنید. تا زمانی که به آنها کمک کند تا به برند شما وفادار شوند.
شما می خواهید مشتری دوباره از شما خرید کند. این دقیقاً همان کاری است که این مرحله به شما کمک می کند انجام دهید.
و می خواهید به جای احساس پشیمانی خریدار، آنها نسبت به انجام تجارت با شما احساس خوبی داشته باشند.

مرحله شماره 5: طرفداری

بدست آوردن مشترکان ایمیل خود برای تبدیل به فروش قطعاً بدین معنی است که کمپین ایمیل شما کار کرده است. با این حال، اگر می توانید مشتریان خود را به انتشار کلمه در مورد محصول یا خدمات خود جلب کنید نشان می دهد که کمپین ایمیل شما واقعاً موفق بوده است. زیرا وقتی واقعاً مشتری خود را با کالای خود و تجربه پس از خرید آن طبقه بندی می کنید احتمال زیاد وجود دارد که آنها به یک طرفدار قوی برای برند شما تبدیل شوند.
نفوذ و نفوذ اجتماعی به برند شما امتیازات قهوه ای بیشتری می بخشد و باعث می شود در نظر مشتریان خود باشید. بنابراین وقتی مشتریان رضایت بخش نظرات مثبتی درباره محصول شما به اشتراک می گذارند یا آنها را به دوستان یا همکارانشان توصیه می کنند این نشان می دهد که تأثیر شما روی آنها تأثیر گذاشته است. و آنها دیدگاه قوی و مثبتی در مورد برند یا محصول شما دارند.
برای افزایش شانس تبدیل مشتریان به طرفداران برند شما، می توانید موارد زیر را انجام دهید:
مرتباً مشتریانی را که دوست دارند از شما بخرند مرتباً پیگیری کنید
هر از گاهی اوقات قدرت و پاداش به مشتریان خود بدهید
برای خرید سایر محصولاتتان به کمک مشوق ها، دلیلی به آنها بدهید
نظرات مشتری را بخواهید و برای بازخورد آنها به آنها پاداش دهید
ارزش مداوم را از طریق یک خبرنامه آزاد اما مفید به آنها تحویل دهید