10 آمار بازاریابی از طریق ایمیل که هر صاحب مشاغل باید بداند

به عنوان یک صاحب مشاغل، باید اهمیت نگه داشتن امور در بودجه را در هنگام بازاریابی بدانید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که پول یا وقت خود را در جهت اشتباه سرمایه گذاری کنید.

اما با ایمیل مارکتینگ، ریسک کمی از وقوع این اتفاق ندارید. چرا؟
زیرا بازاریابی از طریق ایمیل یکی از آن روشهای بازاریابی است که در تست زمان ایستاده است. صاحبان مشاغل در همه ابعاد، سالهاست که از این هدف استفاده می کنند تا به مخاطب هدف خود برسند و تعداد فروش خود را افزایش دهند.
با این حال، سؤال این است آیا ما از آمار بازاریابی معتبر ایمیلی برای تهیه نسخه پشتیبان از این ادعاها برخوردار هستیم؟
البته! و صاحب مشاغل بودن، مهم است که شما از این آمار ایمیل آگاه باشید. این امکان را به شما می دهد تا با اطمینان خاطر در زمینه بازاریابی ایمیل سرمایه گذاری کنید تا بتوانید تجارت خود را توسعه دهید
همچنین، اگر مسئولیت سمت بازاریابی مشاغل خود را بر عهده دارید می خواهید دانش اصلی آمار بازاریابی ایمیل را داشته باشید. آنها به شما در توجیه هزینه های خود و مشاهده ارزش واقعی در بازاریابی ایمیل کمک می کنند.
قبل از ورود به بسیاری از آمارهای ایمیل مارکتینگ اثبات شده، ارزش آن را دارد بدانیم که بازاریابی از طریق ایمیل بهتر از هر روش بازاریابی دیجیتال دیگری در آنجا کار می کند. از آنجا که شناخته شده است به شما بازپرداخت 4،400 درصدی سرمایه گذاری را می دهد که بسیار زیاد است.
سرشماری بازاریابی ایمیل 2017 Econsultancy این موضوع را تأیید می کند تقریباً سه چهارم از 689 شرکت کننده پاسخ دهندگان شرکت آن را برای ROI خوب یا عالی ارزیابی می کنند.
نکته خوب در مورد بازاریابی ایمیل این است که فقط به شما در تبدیل مشترکان به مشتری کمک می کند. همچنین با سهولت در پیشبرد رقابت، شما را به مزیت رقابت می رساند ...
سفر کلی مشتری را بهبود بخشیده و آن را به سطح بعدی میرساند.
با ایجاد آگاهی قوی از مارک در پیشگویی ذهن مشتری قرار می گیرید.
تجارب سفارشی را برای مشتری ها و مشتریان ارائه دهید که بتوانند این کلمه را گسترش دهند.
با تحویل ارزش واقعی بر اساس مبنای ثابت، ارزش عمر مشتریان را بهبود بخشید.
اکنون که ما کمی در زمینه بازاریابی ایمیل پیش زمینه داریم بیایید به 10 آمار ایمیل مارکتینگ با چشم باز بپردازیم که شما (یا شریک شما) را متقاعد می کنند که چرا بازاریابی نامه الکترونیکی ارزش وقت گذاشتن را دارد.

آمار شماره 1: استفاده از ایمیل در سراسر جهان تا سال 2020 به 3 میلیارد کاربر خواهد رسید

بیایید لیست را با آمار بازاریابی ایمیل شروع کنیم و با مطالعه انجام شده توسط گروه Radicati، پیش بینی کرد که تعداد کاربران ایمیل تا سال 2020 از مرز 3 میلیارد نفر رشد می کند. به عبارتی، توده ای از جمعیت جهان (تقریبا نیمی از ایمیل به زودی استفاده می کنند).
در حقیقت، اگر به استفاده از ایمیل فعلی توجه کنید Gmail (یکی از سریعترین برنامه های ایمیل در حال رشد)، بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان در سال 2016 داشت که توسط Statista گزارش شده است.
واقعیت این است که ایمیل هیچ جایی نمی رود. همه ما دیده ایم که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند بیایند و بروند. اما ایمیل همیشه اینجا بوده است. این روند به رشد قوی تر ادامه می یابد و حتی در سال آینده نتایج بهتری نیز به همراه خواهد داشت.
اگرچه رسانه های اجتماعی به سرعت در حال رشد هستند و سایتهایی مانند Facebook و Instagram با بارهای زیادی به کاربران اضافه می کنند اما هنوز به دسترس و قدرت ایمیل نزدیک نمی شوند. از بازاریاب دیجیتال با تجربه بپرسید و او به شما خواهد گفت که ایمیل در واقع بزرگترین شبکه اجتماعی "بسته" در خارج از کشور است.
صرفنظر از اینکه در حال حاضر مشاغل خود را چگونه تبلیغ می کنید باید بازاریابی ایمیل را به این ترکیب اضافه کنید زیرا این یک راه مطمئن برای اتصال به مخاطب هدف شما بدون هیچ هزینه ای است. با ایجاد ارتباط با چشم انداز و مشتریان از طریق ایمیل، شانس بهتری برای کسب و کار تکراری در طولانی مدت دارید.
نتیجه نهایی: ایمیل یک رسانه است که مانند ستون فقرات ارتباطاتی که در اینترنت اتفاق می افتد عمل می کند. بنابراین وقتی ایمیل را جدی نمی گیرید ایجاد یک تجارت پایدار در وب دشوار خواهد بود. و این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید از آن جلوگیری کنید.

آمار شماره 2: تقسیم بندی لیست ایمیل منجر به نرخ پایین تر عدم اشتراک می شود

هنگامی که Lyris ،Inc. بازاریابان ایمیل را که از تقسیم بندی لیست استفاده می کنند بررسی کردند دریافتند که اکثر آنها شاهد افزایش نرخ باز شدن و حتی نرخ پایین تر از میزان لغو اشتراک هستند.
طبق مطالعه دیگری که توسط MailChimp انجام شده است کمپین های بازاریابی تقسیم شده با ایمیل می توانند در مقایسه با کمپین های غیربخش بندی، نرخ باز شدن را 14.65٪ افزایش دهند. آنها همچنین دریافتند که تقسیم بندی لیست 59.99٪ نرخ کلیک را از طریق آن افزایش می دهد.
از بین تمام آمارهای بازاریابی ایمیل، این مورد فقط اهمیت تقسیم لیست ایمیل شما را به بهترین وجه ممکن نشان می دهد. دلیل اصلی کارآمد بودن ایمیلهای قطعه ای بسیار مهم است. این ایمیل ها بر اساس داده های مهم مانند:
سن
جنسیت
محل
رفتار - اخلاق
منافع
مرحله سیکل زندگی
ایده کامل در مورد ارسال ایمیل های جداشده جلوگیری از ارسال ایمیل های عمومی به همه افراد در لیست ایمیل شماست.
محتوایی که برای مشترکان خود ارسال می کنید باید در هر زمان مفید و مربوط به نیاز یا خواسته آنها باشد. اگر اصرار دارید برای ارسال ایمیل هایی که بی ربط هستید مشترکان سرانجام تغذیه می شوند و لیست شما را ترک می کنند یا حتی ممکن است نامه خود را به پوشه ناخواسته بفرستید.
اگر به آمارهای دیگر بازاریابی ایمیل توجه کنید که چرا ایمیل برای برخی از بازاریابان کار نمی کند می فهمید که یکی از دلایل عدم ارتباط آن است.
طبق گفته های MarketingProfs، بیش از 40٪ بازاریابان که از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند از ارسال پیام های ایمیل هدفمند چشم پوشی می کنند. و کمتر از 5٪ آنها از هدفگذاری لایه ای استفاده می کنند که این یک اشتباه است.
این به شما چه میگوید؟ موفقیت در زمینه بازاریابی ایمیلی برای مارک هایی که ایمیل های عمومی را ارسال می کنند سخت تر و سخت تر می شود بدون هیچ گونه لیست بندی هوشمندانه در لیست ایمیل های شما قرار دارند. اگر می خواهید با بازاریابی ایمیل خود ارتباط برقرار کنید باید ایمیل هایی ارسال کنید که به صورت هدفمند باشند.
اگر به صندوق ورودی خود نگاه کنید خواهید فهمید که بهترین ایمیلها ایمیلهایی هستند که به طور خاص برای شما هدفمند هستند. این نشان می دهد که این شرکت ها / مارک ها به شما و علایق شما اهمیت می دهند. و به همین دلیل بازاریابی ایمیلی برای آنها کار می کند.
به یاد داشته باشید درست است که هر از گاهی ایمیل های تبلیغاتی را به کل لیست خود ارسال کنید. اما از بخش بندی لیست به طور مداوم استفاده کنید.

آمار شماره 3: نرخ باز شدن برای ایمیل های شخصی شده متوسط 18.8٪ است

در مطالعه ای که توسط Statista انجام شده است مشخص شد که ایمیل های شخصی شده 18.8٪ بیشتر از ایمیل های شخصی نشده باز می کنند که فقط 13.1٪ دریافت می کنند.
در تحقیق دیگری که توسط خدمات بازاریابی Experian انجام شده است آنها دریافتند که خطوط موضوع ایمیل ارسال شده به 26٪ بالاتر از نرخ باز شدن منحصر به فرد کمک می کند در حالی که شرکت های مسافرتی بیشترین بهره را از آن می برند.
در مطالعه دیگری که توسط گروه آبردین انجام شده است آنها دریافتند که پیام های ایمیل شخصی وظیفه دارند به طور متوسط 14٪ از طریق کلیک بر روی لینک های CTA و نرخ تبدیل 10٪ بهبود یابند.
این تحقیق توسط HubSpot انجام شده است که می گوید ایمیل هایی که نام دریافت کننده در خط موضوع را دارند CTR بالاتر از ایمیل هایی که ندارند پشتیبانی می شود. این یک روش عالی برای گفتن به مشتریان است که این پیام کاملاً درباره آنهاست. به پیام شما کمک می کند تا از بقیه ایمیل های موجود در صندوق ورودی خود متمایز شود. و اگر از یک ابزار اتوماسیون ایمیل استفاده می کنید این کار باید آسان باشد.
شخصی سازی همیشه در محافل ایمیل مارکتینگ مورد بحث بوده است. با گذشت سالها، مطالعات متعدد قدرت ایمیل های شخصی شده را ثابت کرده است. امروز شخصی سازی یک اشتباه بازاریابی ایمیلی نیست که نمی توانید از پس آن برآیید.

آمار شماره 4: 59٪ از بازاریابان B2B می گویند که ایمیل از نظر تولید درآمد، کانال مؤثر آنهاست

مطابق با نرم افزار بازاریابی Emma ، 59٪ بازاریابان B2B ادعا می کنند که ایمیل هنگام تولید درآمد بیشتر، بهترین کانال بازاریابی است.
بیا با آن روبرو شویم؛ دلیل استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل به همین دلیل است که به کسب و کار بیشتری می پردازید باز کردن ایمیل های شما و اینکه مشترکان شما روی لینک های شما کلیک کنند بسیار عالی است. اما اینها تنها معیارهای غرور هستند اگر درآمد بیشتری را تجربه نکنید.
ایمیل بارها و بارها ثابت شده است که یک روش مناسب برای انتقال پیام های بازاریابی و افزایش درآمد است. جای تعجب نیست که مشاغل که با موفقیت از بازاریابی ایمیل استفاده می کنند آن را به عنوان کانال با بالاترین پتانسیل برای هدایت درآمد می دانند.
اگر در گذشته ایمیل مارکتینگ را امتحان کرده اید می دانید که به کمی آزمایش و خطا نیاز دارید به خصوص اگر تازه وارد آن باشید. بنابراین اگر به دنبال افزایش درآمد هستید و از بازاریابی ایمیل خود به بازده بهتری دست پیدا می کنید باید روی بهبود نرخ تبدیل خود تمرکز کنید.
در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای اطمینان بیشتر از تبدیل لیست ایمیل خود به درآمد انجام دهید:
به جای اینکه افراد را به صفحه اصلی خود یا صفحه ای با پیشنهادات متعدد ارسال کنید ترافیک ایمیل خود را به یک صفحه مخصوص فرود (برای مشتریان قدیمی و جدید) ارسال کنید.
از یک تماس مناسب برای اقدام استفاده کنید که در واقع خوانندگان را به سمت عملی سوق می دهد. برای این کار دلیل و فایده ای به آنها بدهید.
به منظور ارسال پیشنهاد مناسب به لیست ایمیل خود، چندین پیشنهاد را امتحان کنید و پاسخ مشترکان خود را ارزیابی کنید. ببینید کدام یک از پیشنهادات آنها را به سمت دکمه خرید انگیزه می دهد.
آخر اینکه، افزایش درآمد از طریق ایمیل یک بازی طولانی مدت است. بنابراین بر ایجاد روابط طولانی مدت با مشترکین خود تمرکز کنید. اینگونه است که بازگشت سرمایه خوبی را بدست می آورید - بی آنکه بی تاب باشید.

آمار شماره 5: 86٪ حرفه ای ها هنگام برقراری ارتباط با اهداف تجاری از ایمیل استفاده می کنند

یکی دیگر از مهمترین موارد موجود در لیست ما در زمینه ایمیل مارکتینگ، این واقعیت است که 86٪ از متخصصان هنگام صحبت از اهداف تجاری، اولویت ایمیل با سایر رسانه های ارتباطی را نشان می دهند.
آیا بازاریابی ایمیلی واقعا موثر است؟
همانطور که می گویند اثبات در پودینگ نهفته است. اگر آمار بازاریابی ایمیل فوق را تجزیه و تحلیل کنید خواهید دید که اکثر متخصصان مشاغل، ایمیل را بهترین رسانه برای اتصال می دانند حتی آن را در جلسات حضوری و مکالمات تلفنی رتبه بندی می کنند.
از خود بپرسید چرا ایمیل اهمیت زیادی می یابد؟ به عبارت ساده، زیرا از لحاظ ارائه نتایج در دنیای واقعی کار می کند. وگرنه شما متخصصان جدی را پیدا نمی کنید که این کار را برای فعالیت های مربوط به مشاغلشان انجام دهند.
همچنین، ایمیل هنگام کمک به شروع مکالمات جدید، از فاکتور راحتی خاصی برخوردار است. که بعداً می تواند از طریق تلفن یا رو در رو به جلو منتقل شود. که باعث می شود ایمیل قبل از انجام معامله تجاری، اولین روش ارتباطی باشد.
امروزه در همه زمینه ها متخصصان زیادی وجود دارند که بطور منظم از ایمیل استفاده می کنند تا مشاغل و شبکه خود را با همسالان خود توسعه دهند. بنابراین اگر همان کار را کردید و در به دست آوردن نتایج بهتر در طی یک دوره زمانی موفق باشید جای تعجب ندارد.

آمار شماره 6: ایمیل سومین منبع تأثیرگذار اطلاعات برای مخاطبان B2B است

انتشار Imagination، ایمیل را به عنوان سومین منبع تأثیرگذار اطلاعات برای مخاطبان B2B، تنها توصیه های همکار و رهبران فکر خاص صنعت، گزارش کرده است.
آیا این می تواند یکی از دلایلی باشد که باعث می شود 93٪ بازاریابان B2B از بازاریابی ایمیل استفاده کنند؟
اگر به همه آمار محبوب بازاریابی ایمیل نگاه کنید این یکی از ساده ترین است که نیاز به فکر کردن ندارد. اگر صاحب یک تجارت هستید و می خواهید یک مارک محکم بسازید باید تأثیر بگذارید. این نحوه جذب مشتری است. یا مشتریهای بهتر که می خواهند در مورد برند شما کلمه پخش کنند. ایمیل راهی عالی برای انجام این کار است.
حالا، این یک فرد فاقد فکر است. اگر صاحب یک تجارت هستید و می خواهید یک مارک محکم بسازید باید تأثیر بگذارید. اینگونه شما مشتری را جذب می کنید یا مشتریانی که می خواهند این واژه را در مورد برند شما پخش کنند.
داشتن یک استراتژی بازاریابی جامد که در آن شما واقعاً به چشم انداز / مشتریان خود اهمیت می دهید و تلاش می کنید تا به آنها ارزش واقعی بدهید دور است. این امکان را به شما می دهد که به صندوق ورودی آنها دسترسی داشته باشید و در یک سطح بالاتر به آنها وصل شوید. در عوض، آنها به برند شما احترام می گذارند که سزاوار آن است و این باعث می شود تا در طاقچه شما تأثیر بیشتری بگذارد.
افراد دوست دارند هنگام کسب اطلاعات از منابع معتبر یاد بگیرند. دو عاملی که بالاتر از ایمیل هستند - توصیه های همکار و رهبران فکری - به خودی خود منبع اطلاعاتی با کیفیت هستند. بیشتر مردم در واقع تحت تأثیر آنها هستند زیرا به آنها اعتماد دارند.
داشتن ایمیل بعد از این دو منبع فوق العاده معتبر، می گوید که این یک وسیله عالی برای ایجاد روابط محکم و مبتنی بر اعتماد است و در واقع فروش بیشتر محصولات و خدمات شما.
کلمه کلیدی در اینجا اعتماد است برای ایجاد روابطی که به شما کمک می کند دوباره و بار دیگر تجارت ایجاد کنید مورد نیاز است. برای اطمینان از اعتماد به ساختمان خود در هر مرحله، مطمئن شوید که:
ایمیلهایی بفرستید که مرکز برند یا محصول شما محور نیست. آنها را مشتری محور کنید زیرا اینگونه اعتماد آنها را جلب خواهید کرد. هرچه در مورد آنها بیشتر این مسئله را مطرح کنید راحت تر می توانید آنها را متقاعد کنید که در نام تجاری خود سرمایه گذاری کنند و احساس ارتباط کنند.
تمرکز خود را بر روی پرورش هدایت خود متمرکز کنید و با کمک ایمیل ارزشمندی شگفت انگیز به مشتریان موجود خود بدهید. برای استفاده از این فروش عجله ای وجود ندارد زیرا فقط به آتش سوزی می رود.
اطلاعات متنوعی را برای آنها ارسال کنید که شما را از رقابت جدا می کند و رهبری فکری شما را پایه گذاری می کند. فقط به ارسال همان نکات کلی قدیمی توجه نکنید. به آنها توصیه ای بدهید که به یک دوست می دادید.
از تبدیل ایمیل خود به مراکز فروش خودداری کنید. در عوض، آنها را به مطالبی تبدیل کنید که مشترکان شما مفتخر به خواندن و به اشتراک گذاری با دیگران هستند. محصولات و خدمات شما به وضوح چند نکته درد را حل می کنند. در اطراف آنها محتوا ایجاد کنید.

آمار شماره 7: 50٪ مصرف کنندگان از طریق ایمیل بازاریابی حداقل یکبار در ماه خرید می کنند

چرخه فروش دریافت که 59٪ از مصرف کنندگان ادعا می کنند تصمیمات خرید آنها در واقع تحت تأثیر ایمیل های بازاریابی است. و 50٪ گفتند که حداقل یک بار در ماه از طریق ایمیل بازاریابی خریداری می کنند.
روزهایی رفته اند که مردم نسبت به خرید آنلاین از آن دریغ کردند. امروزه بیشتر و بیشتر مردم در حال خرید محصولات / خدمات مورد نظر خود از طریق وب هستند و همین موضوع نیز به طور منظم است.
آنچه ایمیل را به یک رسانه جالب در بازاریابی تبدیل می کند این است که افراد آن را به عنوان خصوصی ترین فضای خود می بینند. به عبارت دیگر، اگر کسی به شما اجازه ورود به صندوق ورودی خود را دهد می خواهید توجه بیشتری را از آنچه که در اخبار فیس بوک یا توییتر دریافت خواهید کرد از آنها جلب کنید.
اگر مردم چیزهای خوبی را تحویل بگیرید مردم در واقع متوجه ایمیل ها شده و آنها را به طور مداوم باز می کنند. بنابراین واقعاً جای تعجب نیست که ایمیل نقش کلیدی در تصمیم گیری های مربوط به خرید برای بیش از نیمی از مصرف کنندگان داشته باشد.
همچنین، با افزایش روزافزون استفاده از تلفن های هوشمند، شکی نیست که تعداد زیادی از مصرف کنندگان از آنها استفاده می کنند تا نه تنها به ایمیل خود دسترسی پیدا کنند بلکه خرید کنند.
اگر مشاغلی هستید که می خواهید با ایمیل مارکتینگ نتایج خود را ببینید باید با خلاقانه ترین راه برای دستیابی به مشترکین ایمیل خود در تلفن همراه خود تمرکز کنید.
تماس پایدار می گوید 88٪ از کاربران گوشی های هوشمند به طور مرتب ایمیل خود را بر روی دستگاه تلفن همراه خود چک می کنند. که باعث می شود ایمیل حتی قدرتمندتر از ایجاد و راه‌اندازی برنامه شخصی خود در Android یا iPhone باشد.
در آخر، شما باید سعی کنید تجربه مشترکین ایمیل خود را در تلفن همراه بهبود بخشید زیرا توسط کمپین مانیتور مشخص شده است که 52٪ از مشتریان ممکن است مایل به همکاری با شرکتی نباشند که یک تجربه ضعیف در زمینه تلفن همراه دارد.
به طور خلاصه، توجه بیشتری به تجربه‌های بهتر در اختیار کاربران تلفن همراه بگذارید زیرا این مهم برای به دست آوردن مشتریان جدید و حفظ موارد قدیمی است - به ویژه هنگامی که در حال مرور محتوای ایمیل شما هستند.

آمار شماره 9: ایمیلهای خوش آمدگویی 320٪ درآمد بیشتر از سایر نامه های تبلیغاتی را به همراه دارند

WordStream گزارش می کند به طور متوسط ، 320 درصد درآمد بیشتر از سایر ایمیل های تبلیغاتی به ایمیلهای خوش آمدگویی (به ازای هر ایمیل) منتسب می شود.
اکثر کارشناسان بازاریابی اهمیت کسب درآمد بیشتر از مشتریان موجود را موعظه می کنند به همین دلیل بر تکرار فروش تاکید دارند. با این حال، در انجام این کار، تجارت شما نباید افراد جدیدی را که در لیست ایمیل شما قرار دارد نادیده بگیرند.
ایجاد یک تجربه روان و صاف می تواند کلید باز کردن درآمد بیشتری باشد که قبلاً وجود نداشته است. چه در هزینه و چه در وقت برای به دست آوردن چشم انداز / مشتری در لیست خود، هزینه می کنید باید زمان کافی را برای تکمیل مراحل پردازش خود صرف کنید. زیرا به این ترتیب شما می توانید از ایمیل با استقبال قدرتمند استفاده کنید.
یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن هرچه بیشتر ایمیل استقبال شما استفاده از استراتژی افتراق ایمیل بدنام است به گونه ای که افرادی که با ایمیل خوش آمدید تبدیل نشده اند می توانند با سایر ایمیل های موجود در این سریال تبدیل شوند.
در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید ایمیل های خوش آمدید را انجام دهید:
استقبال چشم اندازهای جدید یا مشتریان
از مشترکین جدید تشکر می کنم
معرفی افراد با نام تجاری یا محصول شما
از مشترکین جدید در مورد مهمترین چالش آنها سؤال کنید
ارسال آخرین شماره خبرنامه یا نشریه الکترونیکی شما
ارسال اولین درس از سری ایمیل شما برای آنها
اشتراک جدیدترین تحقیق / منابع
همچنین، سعی کنید ایمیلهای خوشآمدگویی خود را تا حدی کوتاه نگه دارید زیرا بیش از 60٪ ایمیل استقبال فقط 50 تا 150 کلمه دارند.

آمار شماره 10: افرادی که از طریق ایمیل محصولات خریداری شده را خریداری می کنند 138٪ بیشتر از افرادی که پیشنهادات ایمیل دریافت نمی کنند خرج می کنند.

همه افراد ایمیل تبلیغاتی دریافت نمی کنند اما افرادی که انجام می دهند بیشتر هزینه های خرید آنلاین را خرج می کنند. حداقل این همان چیزی است که تحقیق منتشر شده در Convince and Convert می گوید:
افرادی که به دلیل قرار گرفتن در معرض یک ایمیل تبلیغاتی، محصولات یا خدمات خریداری می کنند در نهایت 138٪ بیشتر از افرادی که پیشنهادات ایمیل دریافت نمی کنند هزینه می کنند.
صحبت از آمار بازاریابی ایمیل، این یکی بسیار ساده است. نمی تواند واضح تر از این باشد.
هنگامی که در ایمیل مارکتینگ سرمایه گذاری می کنید می خواهید مردم پول بیشتر در محصولات / خدمات خود خرج کنند. این بدان معنی است که بدون اضافه کردن چیز دیگری به محصولات / خدمات موجود، درآمد خود را افزایش می دهید.
بسته بندی آمار بازاریابی ایمیل
البته ما نتوانستیم همه آمار بازاریابی ایمیل را در آیجا پوشش دهیم. اما ما می خواستیم مواردی را که احساس می کردیم (به نظر متخصص ما) برای شما به عنوان یک صاحب مشاغل سودمندتر است بدانید. 

مطالب مرتبط: 

  1. 51 از بهترین ابزارها برای ایجاد محتوا بصری رایگان برای آسان ساختن ایمیل مارکتینگ
  2. تحریم ایمیل مارکتینگ میلرلایت و معرفی سرویس جایگزین آونگ ایمیل
  3. نحوه ارسال بازاریابی ایمیل برای دریافت پاسخ کاربر ایمیل مارکتینگ
  4. 5 مزیت اصلی بازاریابی ایمیل و چرا شما باید از آن استفاده کنید
  5. چگونه می توانیم کمپین بازاریابی ایمیل خود را طراحی کنیم؟
  6. محاسبه ارزش مادام العمر مشتری برای بازاریابی ایمیل
  7. 7 کتاب بازاریابی دیجیتال بزرگ که شما باید بخوانید
  8. نکاتی برای ایجاد طرح بازاریابی کسب و کار بزرگ
  9. مزایای ایمیل مارکتینگ