چگونه استراتژی ایمیل مارکتینگ خود را بهبود بخشید؟

اگر محتوا پادشاه است پس ایمیل مارکتینگ ملکه است. مشاغل زیادی وجود دارند که توانایی درک واقعی پتانسیل ایمیل مارکتینگ را ندارند.

بعد از چند ایمیل که هیچ کس دریافت نمی کند تعداد زیادی از بازاریابان فعالیت خود را ناکارآمد عنوان می کنند. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که می توانید در حال حاضر انجام دهید زیرا بازاریابی از طریق ایمیل یکی از موثرترین کانالهای ارتباطی است که به مارک ها اجازه می دهد روابط خود را با مشتریان خود شکل دهند.
بیش از 86٪ از متخصصان مشاغل در هنگام برقراری پیام های ماهیت تجاری، از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند. یک آمار جالب دیگر نشان می دهد مشتریانی که محصولات خود را از طریق ایمیل خریداری می کنند احتمالاً 138٪ بیشتر از افرادی که جزء لیست نیستند خرج می کنند.
این که آیا شما یک تجارت کوچک را اداره می کنید کتاب الکترونیکی را تبلیغ می کنید یا یک شرکت چند ملیتی را هدایت می کنید بازاریابی از طریق ایمیل احتمالاً بهترین "سلاح" شما در برابر رقابت شماست. یک لیست ایمیل کاملاً تغذیه شده نشان دهنده یک سرمایه گذاری قابل توجه است که می تواند به طور مداوم مورد استفاده قرار گیرد تا عملکرد نتایج کسب و کار شما را تقویت کند.
در پست امروز، ما می خواهیم چندین دستورالعمل، راهنمایی و ترفند مهم را مورد بررسی قرار دهیم که به شما کمک می کند عملکرد ایمیل مارکتینگ خود را بالا بکشید. توجه کنید یادداشت کنید و اقدامی کنید!

مخاطب هدف خود را بشناسید

اگر نسبت به بازاریابی دیجیتال نسبتاً جدید هستید به شما هشدار می دهم همین جا. این رایج ترین توصیه / نکته ای است که در آینده نزدیک می شنوید و یکی از مهمترین آنها است.
شناخت مخاطب خود به معنای درک ذهنیت، مشکلات، نیازها و خواسته های چشم انداز شما است. به عنوان یک تجارت، نقش شما تأمین ارزش است. اگر درک خوبی از مخاطب هدف خود داشته باشید محتوا و محصولاتی که ارائه می دهید تأثیر بسیار خوبی خواهد داشت بنابراین عملکرد شما را بهبود می بخشد.
به تعامل در رسانه های اجتماعی خود توجه کنید. مخاطبان شما کدام نوع محتوا و مضامین را بیشتر از همه ترجیح می دهند؟
به بررسی ها توجه کنید خواه بررسی های رسانه های اجتماعی یا توصیفات مربوط به محصول باشد همه مواردی را که به شما در توسعه شخصیت خاص خریدار کمک می کند یادداشت کنید.
با چشم انداز خود در تماس باشید. به آنها تخفیف بدهید و از آنها بخواهید که در بهتر شناختن آنها به شما کمک کنند. سوالات و بازخورد بپرسید.
از سکوهای Q&A استفاده کنید تا مهمترین موضوعاتی را که مخاطب هدف شما در حال حاضر با آن روبرو است پیدا کنید.

ایمیل های خود را کوتاه، مختصر و با ارزش نگه دارید

قرار نیست ایمیل مارکتینگ طولانی و خسته کننده باشد. ایمیل های شما باید ارزش افزوده ای ایجاد کنند بنابراین باید با تنظیمات برگزیده مشتری خود سازگار شوید.
به طور کلی، بهترین نوع ایمیل های کوتاه، مختصر و با ارزش است. اگر می خواهید چشم انداز شما از مطالب طولانی استفاده کند ایده آل است که آنها را به وب سایت خود هدایت کنید.
هدف اصلی شما این است که مشترکان خود را از گزاره ارزشی که آورده اید آگاه کنید. اگر مقاله ای را تبلیغ می کنید موضوع و مزایای مطالعه آن را بطور خلاصه شرح دهید و ایمیل خود را با CTA پایان دهید. اگر محصولی را می فروشید آنها را پس از گفتن در مورد پیشنهاد، به صفحه فرود خود ارسال کنید.
فقط کلمات مرتبط بنویسید. همه چیز غیر ضروری را حذف کنید. هر زمان که می خواهید اطلاعات بیشتری را ارائه دهید حتماً آن را به صورت تکه های خرد کنید. از پاراگراف های بیشتری استفاده کنید و از نقاط مهم استفاده کنید تا متن به صورت برجسته تر جلوه کند.

به طور صحیح عناوین خود را بهینه کنید

عناوین ایمیل شما بسیار مهم هستند. آنها می توانند تفاوت زیادی بین یک کمپین بازاریابی پست الکترونیکی متوسط و موفقیت آمیز ایجاد می کنند بیشتر به این دلیل که این اولین عنصری است که کاربران قبل از انتخاب کلیک یا عدم کلیک روی ان هضم می کنند. در اینجا برخی نکات عناوین بهینه سازی آورده شده است:
قبل از تصمیم گیری در مورد عنوان، از آزمایشگر خط موضوع ایمیل Coschedule استفاده کنید تا نمره کیفیت تقریبی را بدست آورید
از نام مشترک خود در قسمت ارسال کننده استفاده کنید.
کلمات قدرت. این کلمات احساسی هستند و به طور مستقیم بر درک ناخودآگاه مشترک تأثیر می گذارند. آنها به عنوان تقویت کننده تبدیل عالی شناخته می شوند.
از اعداد و آمار استفاده کنید تا عناوین شما جذاب تر شود.

A / B عناوین خود را تست کنید.

از متن پیش نمایش که درست در نزدیکی خط موضوع شما ظاهر می شود استفاده کنید. اینها اولین کلماتی هستند که در متن می نویسید بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنها به درستی بهینه شده اند.
محتوای با کیفیت نوشته شده توسط یک صدای بی نظیر را ارائه دهید
اگر می خواهید یک کمپین بازاریابی با ایمیل واقعاً موفق انجام دهید باید عقاید واقعی پشت این همه را درک کنید.
مشترکین ایمیل تا زمانی که اطلاعات، فرصت ها و محصولات ارزشمند را دریافت می کنند می توانند روی ایمیل های شما کلیک کنند. اگر کیفیت محتوای شما متوسط باشد مردم مصرف آن را متوقف می کنند.
جهان اینگونه کار می کند. ما دوست نداریم وقت خود را با انجام کارهایی که ارزش زندگی ما را هدر نمی دهد هدر دهیم.
به همین دلیل، من پیشنهاد می کنم به رویکردی با کیفیت نسبت به کمیت نزدیک شوید. ایمیل های کمتری بنویسید اما آنها را از هم متمایز کنید. صدای منحصر به فردی را توسعه دهید و مشترکان خود را به آن عادت دهید. وقتی می نویسید تصور کنید که در مقابل یک مخاطب کوچک ایستاده اید. ارزش کلمه کلیدی اصلی در اینجا است بنابراین روی آن تمرکز کنید.

لیست خود را بخش بندی کرده و ایمیل های خود را شخصی سازی کنید

تقسیم بازاریابی از طریق ایمیل یک استراتژی بسیار مفید است که به شما در ارائه محتوای مناسب به افراد مناسب کمک می کند.
از آنجا که لیست شما از انواع بیشتری از شخصیت ها تشکیل شده است و به نیازها و خواسته های مختلف پاسخ می دهد بهترین راه برای بهبود تبدیل، اهرم تقسیم بندی لیست است.
به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه اینترنتی تجارت الکترونیک کفش را اداره می کنید در وهله اول مردان را از زنان جدا کنید. سپس می توانید دسته های دیگری را تهیه کنید که افرادی که به دنبال وسایل ورزشی هستند از کسانی که به دنبال کالاهای زیبا هستند جدا شوند. برای درک بهتر، راهنمای نیل پاتل را بررسی کنید.

مشترکان خود را که برای CTA استفاده می کنید دریافت کنید

فروشندگان هرگز به مشتریان خود اجازه نمی دهند که بحث را برعهده بگیرند. آنها همیشه با سؤال، اظهارات و فراخوان های اضافی برای اقدام آماده می شوند.
وقتی صحبت از ایمیل مارکتینگمی شود همه چیز دقیقاً یکسان است. خوانندگان شما طبیعتاً منفعل هستند. آنها ایمیل های شما را باز می کنند آنها را می خوانند و ادامه می دهند.
کار شما این است که خوانندگان ایمیل خود را متقاعد کنید که بر روی دکمه اصلی CTA کلیک کنند و به آنچه باید ارائه دهید توجه کنند. در حالت ایده آل، شما باید فقط از یک تماس برای هر ایمیل استفاده کنید اما باید آن را بسیار وسوسه‌کننده کنید.
یک ایمیل موفق ایمیلی است که تا پایان متن توجه خواننده را حفظ می کند و باعث می شود که وی اقدام کند

تست، تست، تست و بهینه سازی

کمپین های ایمیل مارکتینگ همیشه در حال تغییر هستند. روندها تغییر می کنند مردم تغییر می کنند همه چیز تغییر می کند. علاوه بر این، شما هرگز نمی دانید که استراتژی های ایمیل مارکتینگ شما تا زمان آزمایش و تحلیل عملکرد خود، واقعاً مؤثر است.
آزمایش A / B محبوب ترین روش برای انجام تحقیقات است. به سادگی عناوین مختلفی ایجاد کنید و از رویکردهای مختلفی استفاده کنید که قابل مقایسه باشد. اگر از سیستم عامل پاسخگویی ایمیل محبوب استفاده می کنید آزمایش اسپلیت باید بسیار آسان باشد.

از مزایا بگویید نه از ویژگی ها

هر زمان که ایمیل تبلیغاتی ارسال می کنید مطمئن شوید که بیشتر روی ویژگی های محصول خود به مزایای کاربران توجه می کنید.
تعداد بسیار کمی مشتری وجود دارد که در مقایسه با کاری که می تواند برای آنها انجام دهد بیشتر تأکید می کنند که یک کالا یا خدمات به طور کلی می تواند انجام دهد. اکثر کارشناسان نوشتن مقاله، روانشناسی مصرف کننده را درک می کنند و به همین دلیل، همیشه از این مزیت استفاده می کنند. هنگام نوشتن عناوین از همان اصول استفاده کنید!

هرگز برای لیست ها پرداخت قرار ندهید

خرید مخاطبین ایمیل ممکن است وسوسه‌انگیز باشد اما قطعاً این روش عملی نیست. همیشه باید لیست خود را بطور طبیعی بسازید زیرا این تنها راهی است که می توانید بر آن کنترل کنید.
هنگام خرید مشترکین تصادفی از اشخاص ثالث، شما نمی دانید که آیا این ایمیل ها افراد واقعی هستند یا خیر. ثانیاً، شما به سختی قادر خواهید بود که آنها را در لیست های مربوطه تقسیم کنید زیرا نمی دانید چه چیزی را دوست دارند و به چه چیزی نیاز دارند.
کلمات نهایی
لیست ایمیل خود را مانند ارزشمندترین دارایی خود درک کنید. یک چیز مسلم است: لیست شما هرگز یکسان نخواهد ماند. برای اینکه بازی خود را به سطح بعدی ببرید باید به طور مداوم عناوین، موضوعات و رویکردهای خود را بهینه کنید.
سرعت بخشیدن به آخرین روند بازاریابی دیجیتال و ایمیل کاملاً مفید است. علاوه بر این، اگر شما رقابت خود و عملکرد ایمیل مارکتینگ آنها را مطالعه می کنید ، زمان بسیار آسان تری برای یافتن راه حل های جدید برای جنبه هایی که از شما ناراضی است خواهید داشت.