راهنما برای قابلیت تحویل بر مبانی ایمیل های فیلتر شده (SPAM)

ایمیل چگونه اسپم می شود

اگر شما به طور مداوم ایمیل ارسال می کنید احتمال کمی وجود دارد که در برخی موارد با فیلترهای هرزنامه مواجه شوید و این درست است.


بر اساس یک مطالعه اخیر Returnpath، که به نام Benchmark Deliverability 2018 نامیده می شود، 14 درصد از ایمیل ها به طور مستقیم به قسمت صندوق اسپم ورودی منتقل می شود.
حتی اگر شما تعریفی از هرزنامه نداشته باشید ارائه دهندگان صندوق ورودی بسیار سخت تلاش می کنند تا تنها ایمیل های مربوطه را به صندوق پستی خود منتقل کنند. پس از همه، اگر یک صندوق ورودی خاص، ایمیل های شما را ناخوشایند کند شما احتمالاً بیش از حد ایمیل می فرستید که کار درستی را انجام می دهد.
در موارد نادر، فیلترهای اسپم را می توانید فعال کنید حتی اگر شما ایمیل ها را برای افرادی که به ایمیل های شما مشترک شده اند بفرستید.
همانطور که قبلا می توانستم حدس بزنم - این چیزی است که این پست در مورد آن خواهد بود – ایمیل های فیلتر شده.
ما باید توجه داشته باشیم که این پست از Mailerlite Spamhaus الهام گرفته شده است. در اصل، این عدم موفقیت در اعتبار آی پی شما به علت اجازه دادن به فرستنده های غیر قانونی از سیستم خودتان است. این بدان معنا بود که حتی بازاریابان پست الکترونیکی نیز گاهی به اشتباه به عنوان اسپم شناسایی شناخته شدند و ایمیل های آنها به بخش هرز نامه صندوق ورودی می رود و از آنجا که Mailerlite دارای مشتریان زیادی است بسیاری از کسب و کارها را آسیب می زند.
اما بیایید با فیلترهای ایمیل آشنا شویم.

فیلترهای ایمیل

در اصل، فیلترهای ایمیل برای حفظ هرزنامه از صندوق ورودی شما طراحی شده یا حداقل در بخش هرزنامه قرار گرفته اند. امروزه بسیاری از ارائه دهندگان صندوق دریافت فیلتر برای سازماندهی، محتوای شما را دریافت می کنند.
فیلترهای مورد بحث در این پست به عنوان فیلترهای اسپم شناخته می شوند.
یک فیلتر هرزنامه اساساً ترکیبی از قوانین متعدد است که به دنبال علائم گوگل برای کمک به تعیین اینکه آیا ایمیل قانونی است. شاخص های متعدد است و هیچ کس به جز سازندگان آنها نمی دانند که دقیقاً آنها را در هنگام تعیین نمره هرزنامه چه می دانند.
اگر جزئیات منتشر شود تقریباً هر فیلتر هرزنامه بی فایده است و همه ما با هرزنامه روبرو می شویم. برای نشان دادن نقطه، در اینجا یک نمودار است که حجم هرزنامه جهانی را به عنوان یک درصد از کل پست ایمیل نشان می دهد:
اگر فیلترهای هرزنامه وجود نداشته باشند هر ایمیل دوم که دریافت می کنید هرزنامه است. به همین دلیل آنها بسیار مفید هستند. آنها چگونه کار می کنند؟
هر شاخص دارای یک مقدار اختصاص داده شده به آن است. مجموع تمام شاخص ها منجر به نمره کل اسپم می شود. نمره اسپم بالا به این معنی است که ایمیل به بخش اسپم صندوق ورودی وارد می شود.
به یاد داشته باشید که صندوق های پستی مختلف دارای فیلترهای متنوعی هستند که به این معنی است که شما ممکن است در قسمت اسپم ارائه دهنده X فرود بیاورید اما در برگه اصلی ارائه دهنده ی Y قرار گیرد.
این به خصوص هنگامی که به دنبال نتایج بازاریابی ایمیل B2B می شود برخی از جعبه های کسب و کار دارای روش های دقیق فیلتر کردن هستند فقط اجازه ارتباط خاص، مسدود کردن هر گونه ایمیل های خارجی، منجر به بازپس دادن مثبت کاذب و یا قرار دادن در بخش هرزنامه است.
شاخص های جدید به طور مداوم اضافه شده و به روز می شوند. همچنین به منظور تشخیص ایمیل های آینده، به آنچه که افراد به عنوان هرزنامه یا فیشینگ گزارش می دهند به حساب می آیند. چه کسی می داند آنها ممکن است AI (هوش مصنوعی) یا AGI (هوش عمومی مصنوعی) را به رسمیت بشناسند تا بتوانند به رسمیت شناختن هرزنامه ها کمک کنند.
بنابراین اجازه دهید حرکت کنیم تا بدانید آنچه شما باید برای جلوگیری از فیلتر کردن هرزنامه ها انجام دهید.
نکاتی برای جلوگیری از بخش هرزنامه صندوق ورودی
فیلترهای هرزنامه می خواهند بدانند که آیا شما واقعاً مجاز به ارسال ایمیل از طرف یک دامنه هستید بنابراین فقط باید از طریق دامنه های تأیید شده ارسال کنید. برای تایید یک دامنه در avangemail، فقط با پشتیبانی زنده تماس بگیرید و آنها به صورت رایگان شما را راهنمایی می کنند.
برخی از فیلترهای اسپم توسط یک شهرت ضعیف IP آغاز می شود. اگر شما یک لیست مشترک (بیش از 50000 آدرس ایمیل) ندارید احتمالاً از یک دامنه IP مشترک ارسال می کنید. این بدان معنی است که اگر شما از یک ارائه دهنده بازاریابی ایمیل قابل اعتماد استفاده نکنید احتمال دارد که IP را با شهرت بد بدانید. به همین دلیل است که ما در avangemail کار سختی را برای حفظ شهرت IP خود داریم و تنها اعتبار حساب های مورد تایید را تایید می کنیم. و اگر شما یک IP اختصاصی می خواهید بنابراین می توانید کنترل کامل شهرت خود را داشته باشید ما می توانیم آن را برای شما فراهم کنیم.
در اینجا به یک رویداد اخیر برای نشان دادن مطلب اشاره می شود.
Mailerlite توسط Spamhaus.org در تاریخ 1 اوت 2018 به لیست سیاه اضافه شد. Spamhaus ادعا می کند که Mailerlite اجازه استفاده از Spamming Snowshoe را از طریق دامنه خود می دهد.
Spamming اسنووئه اساسا به این معنی است که اسپم ها بر روی چندین دامنه و آدرس های IP گسترش یافته و معنی آن شناسایی و توقف بیشتر است.
استراتژی اسپم سازی اسنواش شبیه اسنواشهای واقعی است که وزن یک فرد را در یک منطقه وسیع توزیع می کند تا از غرق شدن در برف جلوگیری شود. به همین ترتیب، اسپم زدن Snowshoe وزن شما را در یک منطقه وسیع قرار می دهد تا از فیلترها در امان بمانید.
Mailerlite پس از آن گفت که آنها در حال پرداختن به این موضوع هستند و:
"بسیاری از فرستنده های فعلی ما که به بالاترین شیوه های بازاریابی ایمیل نپرداخته اند به تعویق افتاده اند."
که اساسا بدان معنی است که فرستنده ها غیرقانونی هستند و آنها قابل شناسایی هستند. سوال این است که اگر آنها به راحتی قابل شناسایی باشند چرا آنها در وهله اول به حالت تعلیق درآمدند؟ آیا این حرص و طمع یا غفلت بود که منجر به این سقوط شد؟ در هر صورت، این کاملاً امکان پذیر است.

پس معامله بزرگ، از نظر بازاریابان چیست؟

از آنجایی که بیشترین فرستنده از IP مشترک استفاده می کنند به این معنی که افراد در یک IP همان IP دارای شهرت مشابهی هستند همه ایمیل هایی که از طریق IP لیست سیاه ارسال می شوند مستقیما در بخش SPAM قرار می گیرند مهم نیست که آیا آنها یکسان هستند یا خیر.
آدرس IP میلرلایت در لیست سیاه قرار داده شده بود. و برای مدت طولانی (تقریبا سه هفته) این مثل بود. این ممکن است به نظر نرسد اما برای کسب و کارهایی که به بازاریابی ایمیل برای فروش خود تکیه می کنند بسیار آسیب پذیر است.
اگر هنوز در مورد اعتبار IP خود نگران هستید و فقط می توانید یک خواب شبانه را بخاطر داشته باشید زیرا شما در مورد شهرت آی پی نگران هستید این چیزی است که به نام یک IP مشخص شده است. اگر 50 هزار مشترک یا بیشتر داشته باشید همیشه IP اختصاصی دریافت می کنید. اگر کمتر دارید می توانید برای آن پول اضافی پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی مشتریان آونگ تماس بگیرید.
لطفا فقط از قالب های حرفه ای استفاده کنید.
به سایت هایی که اعتبار بدی را ایجاد کرده اند لینک نکنید. اگر به یک وبسایت که مالک یا اعتماد ندارد پیوند دهید همیشه به دنبال افرادی هستید که به آن لینک می کنند. اطمینان حاصل کنید که Spamscore وب سایت را بررسی کنید.
اگر نمره اسپم به بیش از 4-5 برسد این یک سایت مشکوک است. به طور کلی، هر چه امتیازات هرزنامه بالاتر باشد احتمال این که وبسایت هرزنامه باشد بالاتر است. بنابراین Spamscore نام دارد.
این احتمالاً غیر ضروری است که در دوران پس از GDPR بازاریابی ایمیل بگوید اما اطمینان حاصل کنید که مشترکین شما برای دریافت ایمیل شما تصمیم گرفته اند. ارسال نامه های سرد به واسطه ضعیف شدن و به نوبه خود، قطعاً منجر شهرت فقیر، خواهد شد.
حتی اگر شما به مردم ایمیل نزنید هنوز هم باید برای مشارکت تلاش کنید. ایمیل های خود را به گونه ای طراحی کنید که باعث هیجان شود. طراحی باید زیبا باشد کپی باید آسان برای خواندن باشد و ایمیل باید یک تماس تلفنی به همراه داشته باشد. خوب، این قانون در صورتی که یک ایمیل معاملات باشد اعمال نخواهد شد. یک ایمیل کسب و کار می تواند به راحتی جزئیات چیزی بدون استفاده از طراحی فانتزی بیش از حد باشد.
اگر ایمیل های شما به نفوذ ضعیف منجر شود نشان می دهد که افرادی که ایمیل می کنید تمایل ندارند با شما ارتباط برقرار کنند که باعث می شود خطر بیشتری برای فرود در بخش اسپم صندوق ورودی ایجاد شود
در موارد نادر، مسیر به صندوق ورودی می تواند توسط چیزهایی به نام دروازه ها متوقف شود. آنها را به عنوان دروازه بان صندوق پستی خود تصور کنید. این به راحتی می تواند ایمیل را بیرون بکشد به این معنی که هرگز حتی به صندوق ورودی یا پوشه هرزنامه دسترسی نخواهد داشت.
بنابراین مسیر ایمیل به صندوق ورودی به این شکل است:

یک ایمیل مخرب در دروازه مسدود خواهد شد به این معنی که هرگز حتی به صندوق ورودی نمی رسد. اگر آن مخرب است و هنوز به صندوق ورودی می رسد فیلتر هرزنامه آن را شناسایی می کند و آن را به طور مستقیم در پوشه هرزنامه قرار می دهد.
تنها پس از غلبه بر این موانع، ایمیل می تواند به صندوق ورودی برسد.
در نظر داشته باشید که اگر شما ایمیل هایی را برای بسیاری از افرادی که از Outlook استفاده می کنند بفرستید تقریباً سه برابر بیشتر در پوشه هرزنامه قرار می گیرد.
به نظر می رسد که چشم انداز برای بسیاری از بازاریابان یک درد واقعی است. به راستی - هر کس دوست دارد قابلیت تحویل را بالا ببرد.
بنابراین مهم این است که:
اگر شما بازاریابی پست الکترونیک را انجام می دهید و اگر از یک ارائه دهنده ایمیل مارکتینگ قابل اعتماد استفاده می کنید تنها چند چیز برای نگرانی وجود دارد بیشتر مسائل طراحی شده است. فیلترهای هرزنامه حداقل باید نگرانی شما باشد.