چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند تحت تاثیر بازاریابی ایمیل قرار گیرند

وب هر کسی را با هر کس در حوزه دیجیتال متصل می کند. مردم برای برقراری ارتباط، خرید، معامله از اینترنت استفاده می کنند در حالی که بازاریابان مخاطبان آینده خود را از طریق اینترنت هدف قرار می دهند و این باعث ایجاد یک اکوسیستم خرید آنلاین صلح آمیز می شود.

به عنوان صاحب یک فروشگاه آجر و ملات، شما مجبور نیستید به چهره های آشنا که از فروشگاه شما بازدید می کنید محدود شوید. اینترنت می تواند به شما در گسترش مخاطبان هدف کمک کند. برای همه کانال های بازاریابی، ایمیل ها بهترین اهرم برای استفاده هستند.

چگونه بازاریابی ایمیل می تواند به کسب و کارهای محلی کمک کند

ایجاد اعتبار: ایجاد روابط پایه و اساس هر کمپین بازاریابی است بیشتر با بازاریابی ایمیل. شما می توانید با ارسال اطلاعات مفید و آموزشی، اعتماد و شناخت را در میان مشترکین خود ایجاد کنید.
قابلیت مشاهده ساختار: صرف نظر از موقعیت مکانی جغرافیایی، شما قادر خواهید بود ایمیل های خود را فقط با یک شناسه ایمیل به مخاطبان خود ارسال کنید و این امر به بهبود دید شما از کسب و کار شما کمک خواهد کرد.
ارزانتر از تبلیغات: فرض کنید شما یک ایمیل به یک لیست ایمیل از 1000 مشترک ارسال می کنید ممکن است هزینه کمتر از 10 دلار داشته باشید. به آن واقعیت اضافه کنید که می توانید برای هر $ 1 که در کمپین ایمیل خود صرف می کنید به 34 دلار درآمد داشته باشید متوجه خواهید شد که ایمیل ها کانال بازاریابی سودآور هستند.
افزایش ترافیک (آفلاین و آنلاین): ایمیل موفقیت آمیز آن است که موفق به کلیک کردن مشترکین می شود و به یک صفحه فرود مربوطه (برای کسب و کار یا نمای فروشگاه شما هدایت می شود.
تجارت با لمس شخصی: با ردیابی سفر مشتری، شما می توانید کپی ایمیل برای ایجاد رابطه معنی دار را شخصی کنید.
ماندن در اتصال با مشتریان: هر کسی که از شما خریداری می کند ممکن است تماس را از بین ببرد. با داشتن آنها در لیست پستی خود، می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. این کار آنها را قادر می سازد تا از زمان و مکان شما مجدداً خریداری کنند.

آنچه کسب و کارهای کوچک باید برای بازاریابی ایمیل انجام دهند

ایا آرزوی پیاده سازی ایمیل مارکتینگ در استراتژی های بازاریابی خود را دارید؟ در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:
سرویس پست الکترونیکی خدمات (ESP): سرویس های صندوق پستی ایمیل مانند Gmail، Hotmail و Outlook نمی توانند برای ارسال ایمیل های فله ای به دلیل محدودیت هایی که برای جلوگیری از هرزنامه ها استفاده می شود استفاده شوند. شما برای ارسال ایمیل به صورت انبوه، باید در یک ارائه کننده خدمات ایمیل حرفه ای سرمایه گذاری کنید. بسته به بودجه بازاریابی شما، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.
بعضی از خدمات به مبلغ صفر تا هزینه اسمی برای ارسال ایمیل کمتر از 2000 مشترک، ارائه می دهند در حالی که دیگران بر اساس لیست پستی شما هزینه می کنند. اگر از شما شروع می کنید می توانید avangemail، MadMimi،MailerLite ،ReachMail یا MailChimp را انتخاب کنید. ما یک بررسی برای avangemail انجام دادیم. شما می توانید در مورد آن در اینجا بخوانید. این سرویس دارای ابزار جمع آوری ایمیل و ارسال ایمیل می باشد برای طراحی ایمیل می توانید ازابزار کشیدن و رها کردن موجود در سایت استفاده نمایید همچنین شما می توانید صفحات وب شخصی برای خود طراحی نمایید و همچنین می توانید سایت خود را به این سرویس متصل نمایید و ایمیل های مشتریان خود را برای ارسال جمع اوری نمایید و به 1200 مشتری نیز می توانید ارسال ایمیل داشته باشید.

لیست ایمیل بصورت آنلاین و آفلاین بسازید

برای شروع، می توانید با مشتریان خود صحبت کنید تا آدرس ایمیل خود را برای کسب اطلاعات در مورد کسب و کار خود به اشتراک بگذارید. برخی از راه های ایجاد هیجان عبارتند از:
کوپن ها و فروش های تبلیغاتی
برنامه های وفاداری یا پاداش
اخبار و به روز رسانی شرکت
طرح مسابقه
محتوای رایگان مانند کتاب های الکترونیکی
محصولات یا اطلاعات خدمات
نگاه منحصر به فرد در محصولات جدید

چه ایمیل هایی می فرستید؟

مردم تمایل بیشتری به ارزش افزوده دارند در نتیجه برای انجام آدرس ایمیل خود، یک معامله خوب انجام می دهند. شما باید در مورد ماهیت ایمیل های خود تصمیم بگیرید (و آن را به مشتریان خود در ایمیل خوش آمد گویی انتقال دهید). برخی از مارک ها یک خبرنامه ایمیل دو هفته ای ارسال می کنند که اطلاعات مربوط به صنعت را در بر می گیرد.
علاوه بر خبرنامه شما همچنین باید ارسال کنید:
ایمیل های ترانس اکشن مانند رسید های سفارش، ایمیل های یادآوری مجدد که با خرید و پس از خرید ارتباط برقرار می کنند.
ایمیل های تبلیغاتی برای اطلاع رسانی به مشتریان خود در خصوص رویدادهای سهام و تبلیغات
ایمیل های تعطیلات و فصلی برای مارک های که در طول تعطیلات انجام می دهند.
ایمیل های وفاداری مشتری برای مشتریان موجود برای نشان دادن چگونگی ارزش گذاری آنها در برند شما.
لیست پستی خود را به عنوان هر ترتیب جدا کنید و روی ارسال ضربه بزنید
نتایج حاصل از کمپین های قبلی را تجزیه و تحلیل کنید
پس از ارسال یک کمپین ایمیل، هیچ وقت نمی توانید آرامش خود را حفظ کنید. با تجزیه و تحلیل دائمی و هماهنگی کمپین های خود با KPI های از پیش تعریف شده، می توانید بازی بازاریابی خود را بهبود بخشید و موفق باشید. گاهی اوقات حتی یک دیدگاه شخص ثالث می تواند در پیدا کردن نقاط قوت در برنامه های بازاریابی شما کمک کند و تیم avangemail آماده است تا شما را با خدمات مدیریت کمپین راهنمایی کند.