بازاریابی آنلاین: استراتژی های اساسی که هر تجارت می تواند استفاده کند

مارکتینگ آنلاین

آیا می خواهید بازاریابی آنلاین داشته باشید اما تعجب می کنید که گزینه ها هستند و چه استراتژی های بازاریابی آنلاین بهتر خواهد شد و مناسب کسب و کار شما و بودجه بازاریابی شما است؟ این آغازگر بازاریابی آنلاین، یک مرور کلی از استراتژی هایی را برای انتخاب شما ارائه می دهد.

من توصیه می کنم انتخاب و حداقل سه مورد را اجرا کنید بازاریابی موفقیت آمیز آنلاین بستگی به تنوع و پایداری بیشتر کسب و کارهای کوچک است.

یک وبلاگ یا وب سایت داشته باشید.

اولین گام در موفقیت بازاریابی آنلاین، داشتن پایگاه خانگی در وب است. مهم نیست که آیا شما یک وب سایت رسمی یا یک وبلاگ یا ترکیبی از هر دو دارید. هر دو به شما یک آدرس وب را می دهند که در آن مردم می توانند شما را پیدا کنند و یک راه مناسب برای مراجعه به شما، دو چیز که تلاش های بازاریابی آنلاین شما را تسهیل می کند. بنابراین حتی اگر شما چیزی به صورت آنلاین به طور مستقیم به فروش نرسانید به وب سایت نیاز دارید.
من مردم را در کسب و کار تشویق می کنم که یک بلاگ در وب سایت یا وبلاگ خود داشته باشند و به طور مرتب مطلبی بنویسند این به گسترش تلاش های بازاریابی آنلاین کمک می کنند. شما و محصولات و یا خدمات شما را به جهان معرفی می کند.

تبلیغات آنلاین

بخصوص، بسیاری از شرکت های کوچک، با این استراتژی بازاریابی آنلاین مضطرب می شوند من معتقدم که آنها نمی خواهند از آن استفاده کنند. آنها فقط می خواهند بازاریابی رایگان را آنلاین انجام دهند. من می گویم با استراتژی های بازاریابی آنلاین رایگان هیچ مشکلی وجود ندارد تا زمانی که متوجه شوید آنها نیستند. تمام استراتژی های بازاریابی آنلاین "رایگان" از سرمایه گذاری قابل توجهی زمان می گیرند به این معنی که آنها تنها رایگان هستند اگر وقت شما هیچ ارزش نداشته باشد.
از سوی دیگر، تبلیغات سنتی آنلاین، زمان کمتری را می گیرد و می تواند یک استراتژی بازاریابی آنلاین بسیار موثر باشد. اولین چیزی که باید درباره آن بدانید این است که دو مدل هزینه، CPM و CPC وجود دارد.
CPM هزینه هر هزار تاثیر را نشان می دهد. با این نوع از بازاریابی آنلاین، شما اساساً فضا را بر روی یک صفحه وب خریداری می کنید و برای تعداد معینی از برداشت یا تعداد دفعات نمایش تبلیغ خود پرداخت می کنید. بسیاری از آگهی های تبلیغاتی که در وب سایت های مختلف مشاهده می کنید برای مدل CPM پرداخت می شوند.
CPC مخفف هزینه هر کلیک تبلیغ است. در این مدل، شما فقط برای تعداد دفعاتی که بیننده روی تبلیغ شما کلیک می کند پرداخت می کنید نه برای تعداد دفعات نمایش داده شده.
گوگل AdWords شاید بهترین برنامه بازاریابی آنلاین برای پرداخت آنلاین باشد. هنگامی که شما در حال بازاریابی آنلاین با این برنامه هستید کلمات کلیدی خاصی را انتخاب می کنید که می خواهید آگهی های خود را با آنها مرتبط کنید. هنگامی که افراد با استفاده از یکی از کلمات کلیدی خود در Google جستجو می کنند ممکن است تبلیغ شما در کنار نتایج جستجو ظاهر شود. نظریه این است که این افراد احتمال بیشتری دارند که در محصولات یا خدمات شما علاقه مند باشند.
یکی دیگر از استراتژی های تبلیغاتی آنلاین شما ممکن است بخواهید سعی کنید ویدیوی آنلاین را ایجاد کنید و یا آن را ارسال کنید (یا به وب سایت خود و یا سایت اشتراک گذاری ویدیو محبوب مانند یوتیوب). اگر آن محبوب شود یک فیلم آنلاین می تواند محصول شما را آنلاین به فروش برساند.

لیست های دایرکتوری

اضافه کردن کسب و کار شما به لیست فهرست مناسب (لیست فهرست راهنماهای محلی، دایرکتوری های کسب و کار، و غیره) راه دیگری برای بازاریابی آنلاین است که زمان کمتری را می گیرد و نسبتا ارزان است. هر دسته کسب و کار محلی که متعلق به آن هستید مانند اتاق بازرگانی محلی شما، احتمالا دارای وب سایت هایی هستند که به کاربران امکان می دهد تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین فهرست کنند و حتی ممکن است تبلیغات در سایت را با نرخ های ویژه قرار دهند. جستجو در سایت های دیگر محلی، به ویژه در مورد گردشگری، و همچنین مطمئن شوید که شما در آن لیست شده اید.
سپس سایت های حرفه ای وجود دارد. آیا شما یک دستیار مجازی هستید؟ CGA؟ یک کانادایی خرده فروش؟ هر گونه وابستگی حرفه ای خود، شانس خوبی است سازمان یک سایت با یک فهرست اعضا دارد. همچنین تعداد زیادی از گروه های اختصاصی شبکه های آنلاین / سایت هایی وجود دارد که به طور آنلاین از طریق اینترنت بازاریابی می کنند.

شرکت در رسانه های اجتماعی

پیوستن به مکالمه در توییتر، فیس بوک و انجمن ها، ارسال فلیکر و یوتیوب، اظهار نظر در بلاگ های دیگر، همه فرصت ها برای بازاریابی آنلاین است.
بازاریابی آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی نیازمند یک تکنیک بسیار ظریف تر از بازاریابی آنلاین از طریق تبلیغات یا فهرست دایرکتوری است. با تمام رسانه های اجتماعی، ترفند این است که به صورت هوشمندانه شرکت کنند و به جای تبلیغ، محصولات و یا خدمات خود تبلیغ کنند. نظرات خوب است. مانند به سایت من http://www.emailmarketingpanel.ir/ مراجعه کنید ناکامی در بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که وقت گیر است. اگر می خواهید این کار را خوب انجام دهید و هر گونه سود واقعی از آن را ببینید باید در آن کار کنید. پیشرفت این است که آن رایگان و می تواند در مورد محصولات یا خدمات شما اطلاع دهد و چیزی مانند (پست، یک ویدیو، یک مقاله) که آنلاین شما انجام داده اید محبوب می شود.

شبکه آنلاین

LinkedIn در هر بحثی در مورد شبکه های آنلاین مورد توجه خاصی است. هدف اعلام شده این است که برای کمک به متخصصان جهان در ارتباط با یکدیگر برای سرعت بخشیدن به موفقیت آنها کمک کند. در این نوشتار، LinkedIn دارای بیش از 40 میلیون عضو در بیش از 200 کشور و سرزمین های سراسر جهان است. این یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی اینترنتی است که به شما امکان برقراری ارتباط با مشتریان، همکاران و همکاران بالقوه خود را می دهد.
بعلاوه یک منبع عالی حمایت و اطلاعات، گروه هایی مانند این برخی از فرصت های بازاریابی را ارائه می دهند. سایر اعضای ممکن است مشتریان بالقوه یا منابع ارجاعی باشند زیرا آنها می دانند شما و آنچه شما انجام می دهید.
مانند رسانه های اجتماعی، شبکه های آنلاین نیاز به رویکرد ظریف دارند. همان قاعده اساسی در ارتباط با شبکه های آنلاین است که در ارتباط با شبکه به صورت چهره به چهره است.

6) بازاریابی ایمیل

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین و قدرتمند ترین روش های بازاریابی آنلاین برای یک چیز در نظر من است. هنگامی که یک لیست ایمیل ایجاد کرده اید پیام های بازاریابی خود را به طور مستقیم به افرادی که قبلا علاقه مند به محصولات یا خدمات شما شده اند ارسال کنید.
خبرنامه ها را می توان به لیست ایمیل هایی که از افرادی که اطلاعات لازم را در وب سایت شما ارائه کرده اید ارسال می کنند به عنوان مثال، این مشتریان بالقوه را با به روز رسانی اخبار مربوط به شرکت خود، رویدادهای آینده و یا پیشنهاد ویژه ارائه دهید به آنها یادآوری کنید که کسب و کار شما وجود دارد و شاید زمان برای بازدید دیگر است.
برنامه های ایمیل مانند VerticalResponse و Constant Contact به شما اجازه می دهند ایمیل خود را برای مشتری بالقوه خود سفارشی کنید تا بتوانید پیام های انتخاب شده مشتریان خاص خود را ارسال کنید.
بازاریابی آنلاین و آفلاین یک راه است
درست مثل هر بازاریابی آنلاین، تلاش های بازاریابی آنلاین شما باید برنامه ریزی شود. بنابراین فقط چیزی را پست نکنید و چیزی را در آن قرار دهید و در نظر داشته باشید که بازاریابی می کنید. ایجاد یک کمپین بازاریابی اینترنتی و برنامه ریزی و نتایج را همانطور که شما با هر بازاریابی دیگر انجام می دهید اندازه گیری کنید.
و همچنین به یاد داشته باشید که هدف گیری هنوز مهم است. با دقت بیشتر مشتریان بالقوه خود را هدف قرار داده و با دقت بیشتری انتخاب کنید و تبلیغات بازاریابی خود یا مکالمات خود را ارسال کنید تا کمپین بازاریابی شما موفق تر شود.
با این حال، چیزی که در مورد بازاریابی آنلاین متفاوت است دسترسی غیرمعمول آن است. اینترنت به کسب و کار شما فرصتی برای رسیدن به هزاران و شاید میلیون ها نفر از مردم که هرگز از محصولات و یا خدمات شما نشنیده اند در هر صورت - بازاریابی آنلاین یک فرصت بازاریابی است که شما نمی خواهید از دست برود.