معرفی جایگزین میلرلایت

بازاریابی ایمیل در سال جاری 40 ساله شد. حالا چی؟ حتی نخستین پیام بازاریابی ایمیل، هر چند هرزنامه، نتایج بسیار شگفت انگیزی به دست آورد. کایل هاندریک، توضیح می دهد که از آن زمان تا به حال از کجا آمده ایم و به کجا می رویم.


در اوایل سال جاری 40 سالگی اولین بازاریابی ایمیل انبوه مشخص شد. در 3 مه 1978، یک بازاریاب شرکت Digital Equipment Corporation به نام گری تورک، یک ایمیل ناخواسته را به 400 کسب و کار ارسال کرد. اگر چه انفجار ایمیل باعث به وجود آمدن شکایات مربوط به حریم خصوصی شد اما به عنوان پایه بازاریابی ایمیل برای امروز شناخته شده است.
مهم این است که به یاد داشته باشید که در روزهای اولیه، ایمیل های بازاریابی اساساً اسپم بود. بازاریاب ها به طور مرتب ایمیل هایی را به لیست های عظیم مشتریان بالقوه فرستادند که هیچ کدام از آنها مایل به اشتراک نبودند. ایمیل های اصلی بازاریابی نیز فاقد ویژگی هایی مانند HTML، مفاهیم طراحی ساده و محتوای ارزش افزوده بودند که امروزه کیفیت ایمیل را تعریف می کنند.
اما علیرغم ماهیت هرزنامه ی ایمیل او، ایمیل، 13 میلیون دلار در فروش برای شرکتش ایجاد کرد در نتیجه هر بازاریابی ایمیل از آن لذت می برد. قدرت ایمیل به عنوان کانال بازاریابی از ابتدا روشن بود.

بزرگترین لحظات در تاریخ بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل در حال حاضر موثرترین کانال بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار در تمام صنایع است. طبق یک مطالعه Relevancy Group با OneSpot، در واقع، کانال بازاریابی دیجیتال 20 درصد از درآمد متوسط کسب و کار در سال 2017 را به عهده داشت. در همین حال، بیش از یک سوم از مصرف کنندگان حساب های جداگانه ای را برای ارتباطات برند باز کرده اند. تحقیقات خود شرکت ما.
با توجه به میزان درآمد ایمیل ایجاد شده، جای تعجب نیست که بازاریابی ایمیل به یک عمل بسیار پیچیده تبدیل شده است. بازاریابان ایمیل امروز از تقسیم بندی استراتژیک، شخصی سازی و استراتژی های ایجاد محتوا استفاده می کنند تا در صندوق های پستی شلوغ باقی بمانند و تبدیلات را به حداکثر برسانند.
ایمیل سال ها رشد کرده و تکامل یافته است. در اینجا برخی از بزرگترین لحظات که بازاریابی پست الکترونیک مدرن را از ابتدا شکل داده اند آورده می شود.
1978 - گری تورک، بازاریاب شرکت Digital Equipment Corporation اولین انفجار بازاریابی پست الکترونیکی را ارسال می کند که 13 میلیون دلار در فروش دارد. ایمیلهای اولیه مانند این، ابتدایی، مبتنی بر متن و فاقد شخصی سازی بودند.
1993-1996 - AOL، Hotmail و یاهو وارد صحنه ایمیل می شوند ارائه خدمات پست الکترونیکی دوستانه را آسان می کند هاتمیل اولین کسی است که ایمیل را به عنوان یک سرویس رایگان مبتنی بر وب ارائه می دهد که به بازاریابان اجازه می دهد تا به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، این سیستم عامل ها ادغام ایمیل با سرویس های دیگر مانند اخبار و چت، ایمیل را بخشی از زندگی روزمره مصرف کنندگان می کنند.
1998 - مصرف کنندگان برای اولین بار از کلمه spam برای توصیف ایمیل ناخواسته استفاده می کنند. در این زمان، تعداد ایمیل های تبلیغاتی ناخواسته که دریافت می کنند ناامید می شوند. در نتیجه، ارائه دهندگان اصلی، پوشه های "ناخواسته" را اضافه می کنند تا مشترکان با تجربه ایمیل خود را کنترل کنند.
2003 - دولت ایالات متحده قانون CAN-SPAM را تصویب می کند که اولین قانون بازاریابی ایمیل است. این قانون مقرراتی را برای ایمیل های تجاری تنظیم می کند الزامات قانونی برای پیام های تجاری را تعیین می کند به افراد گمنام اجازه می دهد که از لیست ایمیل مارکتینگ خودداری کنند و مجازات های سختگیرانه را برای متخلفان جریمه کنند.
2004 - Google راه اندازی جیمیل و به طور موثر انقلاب ایمیل است. Gmail در نهایت به دلیل تجربه کاربر عالی آن، محبوبیت یاهو و AOL را در پی دارد. چند سال بعد، گوگل نوآوری های الکترونیکی مانند tabs و پنهان کردن تصویر را معرفی می کند و بر خدماتی مانند Gchat که ایمیل را به سطح جدیدی می فرستند سرمایه گذاری می کند. امروزه کاربران جیمیل 30 درصد از متوسط لیست مشترکان مارکتینگ را به طور متوسط، بر اساس تحقیقات شرکت ما، در چرخه بازاریابی دارند.
2007 - اپل را آیفون راه اندازی کرد که اساساً تغییر روش مصرف کنندگان از گوشی های هوشمند برای خواندن و ارسال ایمیل است. آیفون صفحه نمایش های بزرگتر، دستگاه های سریعتر و توانایی بارگذاری تصاویر را معرفی می کند به بازاریابان خلاق اجازه می دهد تا محدودیت های جدید طراحی را آزمایش کنند. هجوم مصرف کنندگان با استفاده از اپل برای خواندن ایمیل منجر به طراحی پاسخگو و ایجاد تاکتیک های جدید شخصی سازی با هدف مصرف کنندگان در راه است.
2010s همانطور که جعبه های مشترکین، اشباع شده تر می شود بازاریابان شروع به تمرکز بر قابلیت تحویل و تعامل با استراتژی هایی مانند محرک ها، محتوای پویا، تقسیم بندی استراتژیک و خبرنامه ها می کنند. نوآوری طراحی نیز به طور قابل توجهی با پشتیبانی و قابلیت های برنامه نویسی جدید بهبود می یابد. این پایه و اساس برای ایمیل در زمان واقعی، تعاملی است.
2018 - مصرف کنندگان از اطلاعات خود نزد کسب و کار نگران می شود و کسب و کارها در سراسر جهان، حفاظت از داده ها را در زمانی که اتحادیه اروپا از GDPR پیروی می کند محافظت می کند.

آینده بازاریابی ایمیل

هیچ انکار نمی شود که بازاریابی ایمیل در طول 40 سال گذشته راه زیادی داشته است. حتی اگر این عمل بسیار موثر باشد و به عنوان یک استراتژی اصلی در تقریباً تمام کمپین های بازاریابی باشد هنوز هم بازاریابان می توانند برای بهبود ارتباطات ایمیل خود با مصرف کنندگان کارهای بیشتری انجام دهند.
در حالی که بازاریابها استراتژی هایی مانند تقسیم بندی و شخصی سازی را در بر می گیرند و محتویات ارزش افزوده را بیش از پیشنهادات شامل می شوند مشارکت هنوز موضوعی است. مشترکین دریافت بسیاری از ایمیل های بازاریابی، به یک دلیل تعامل با یک نام تجاری از طریق ایمیل را در دراز مدت دارند. به این معنی که بازاریابان باید حتی سخت تر کار کنند تا پیام هایشان را از بقیه محتوا که در صندوق های پستی مشترکان قرار می گیرند جدا کنند.
دنیای بازاریابی ایمیل پر از ایده های نوآورانه است که توانایی بالقوه برای رشد سریع برنامه های آینده را دارند - همه چیزهایی که باید انجام دهید، تست است.
در قسمت محتوای و برنامه نویسی، تغییر عمده بعدی در ایمیل به احتمال زیاد رشد تجارب ایمیل تعاملی خواهد بود. ایمیل های تعاملی در سال های اخیر واقعاً با معرفی AMP برای جیمیل آغاز شده است که کاربران ایمیل را قادر به تعامل با محتوای ایمیل مانند وب سایت می کند.
این الهام بخش است که ببینیم چگونه این صنعت پس از آن اولین انفجار ایمیل پیشرفت کرده و بهبود یافته است.
امروزه شرکت هایی هستند که ارسال ایمیل را انجام می دهند و این شرکت ها عبارت از هاب اسپات (Hubspot)، گت ‌ریسپانس (Get Response)، الاستیک ‌ایمیل (Elastic Email)، میلیجن (Mailigen)، میل چیمپ (mailchimp)، کانستنت ‌کانتکت (constant contact)، آوبر (AWeber)، کمپین‌ مانیتور (Campaign Monitor)، اکتیو کمپین (Active Campaign)، سندپالس (Sendpulse) می باشند.
اما ارسال ایمیل با این شرکت ها برای بازاریابان ایرانی هزینه های بالایی دارد و برخی از انها نیز مانند میلر لایت اخیرا کاربران ایرانی را تحریم نموده اند در این راستا شرکت ایمیل مارکتینگ بانواز بعد از چندین سال فعالیت در این راستا توانسته است سیستم ارسال ایمیل ایرانی را راه اندازی کند و لذا کاربران ایرانی بدون هیچ گونه مشکلی می توانند از این سیستم به راحتی استفاده نمایند برای استفاده از این سیستم ارسال ایمیل، شما باید به سایت آونگ ایمیل (https://avangemail.com/) رفته و عضویت خود را تایید و با هزینه پایین تر از سرویس های خارجی ذکر شده، ارسال ایمیل به مشترکین خود داشته باشید ما به شما توصیه می کنیم برای کاهش هزینه های خود و دسترسی اسان به پشتیبانی و حمایت از استارتاپ های ایرانی، ارسال ایمیل خود را بومی کنید و نتیجه اینباکس ایمیل ها و رونق کسب و کار خود را مشاهده نمایید.