مزایای ایمیل مارکتینگ

مشاهده این صفحه به این معنی است که شما در حال تلاش برای بازاریابی ایمیل هستید و می خواهید تأیید کنید که آیا در واقع بهترین روش بازاریابی اینترنتی است که توسط کسب و کارهای متعدد در سرتاسر جهان استفاده می شود.

آنچه که می تواند با استفاده از استراتژی های موفق، یعنی مزایای بازاریابی ایمیل، به دست آورد بهترین راه برای شروع است.
دلیل اصلی محبوبیت آن قابلیت دسترسی به آنها در هر کجا و هر زمان با افزایش استفاده از دستگاه های دستی است.
برای کسانی که این روش را امتحان نکرده اند در اینجا ده مزیت بازاریابی پست الکترونیکی است که نشان می دهد که چرا این نوع بازاریابی توسط بازاریابان هوشمند ارزشمند است:

1. کم هزینه

مزیت ظاهری بازاریابی ایمیل در مقایسه با کانال های بازاریابی معمول، هزینه پایین تر آن است. با این حال، اگر شما تمرکز خود را از طریق لیگ ها نادیده بگیرید این می تواند در حقیقت پیچیده شود. بازاریابان ایمیل باید هزینه های نرم افزار ویژه را در نظر بگیرند تا ایمیل های خود را به صورت خودکار، پیگیری و ارزیابی کنند تا مخاطبان بالقوه خود را از طریق این رسانه بهتر هدف قرار دهند.

2. هدف مخاطبان مناسب برای نام تجاری انها

پست الکترونیکی تنها کانال بازاریابی است که در آن ارتباطات (از طریق ایمیل) توسط مصرف کنندگان مورد نیاز است که در ارتباط با اتفاقات و اخبار مرتبط با نام تجاری ارتباط برقرار کند. اکثر شرکت های تجاری با استفاده از این کانال برای ارتباطات، پیام هایی را برای کسانی که برای دریافت آنها امضا کرده اند ارسال می کنند. این امر نرخ تبدیل بالا را تسهیل می کند زیرا کسب و کار فقط مخاطبان هدف را در برند خود هدف قرار می دهد.

3. تسهیل دعوت به عمل

پلت فرم های بازاریابی زیادی وجود ندارد که مشتریان را قادر به انعطاف پذیری از یک پیشنهاد برای خرید یک مورد در دو کلیک می کند. فقط تسهیل دعوت به عمل برای اقدام و یک پیوند مستقیم به وارسی، خبرنامه های الکترونیکی می تواند فروش را مانند هیچ کانال دیگر راهنمایی کند. اما بدیهی است که برای رسیدن به اثر مورد نظر باید با دقت برنامه ریزی شود.

4. آسان برای ایجاد

بازاریابی پست الکترونیکی برای موفقیت آن ضروری نیست. شما به راحتی می توانید یک کمپین ایمیل با قالب های فانتزی، فیلم ها، تصاویر و آرم ها ایجاد کنید. با این حال، بعضی از موفق ترین کمپین ها نیازمند ایمیل ساده متن ساده با برجسته کردن محتوا هستند.

5. آسان برای پیگیری

یکی دیگر از مزایای ایمیل مارکتینگ این است که شناسایی اشتباه شما آسان است. اکثر نرم افزارهای بازاریابی پست الکترونیکی شما را قادر می سازد تا ردیابی، کلیک کردن و نرخ تبدیل انجام دهید. این به سهولت در بهبود پیشرفت های کمپاین که نیاز دارید را اضافه می کند.

6. آسان برای به اشتراک گذاشتن

پست الکترونیکی توزیع را تسهیل می کند. مشترکان شما به راحتی می توانند معاملات وخروجی های درخشان خود را با یک کلیک به شبکه مربوطه خود اضافه کنند و به تلاش های بازاریابی خود اضافه کنند.

7. حیطه گسترده

پست الکترونیکی اجازه می دهد تا شما به هزاران نفر از مردم سراسر جهان پیام هایی ارسال کنید. این همچنین دسترسی گسترده را فراهم می کند برای مثال شرکت دارای 100،000 مشترک در سراسر جهان از مناطق مختلف است. هنگامی که بازاریابان ایمیل خود را به این کاربران مشترک ارسال می کنند ایمیل توجه بیشتری نسبت به یک پست رسانه های اجتماعی جلب می کند ضروری نیست که همه مطالب شما را بخوانند

8. بازده سرمایه گذاری

پایان روز، ROI مهم ترین در کسب و کار مهم است. مهم نیست که شما از کدام تکنیک استفاده می کنید اگر کانال بازاریابی برای شما وقت و پول و منابع به ارمغان نیاورد احتمالا از آن استفاده نکردید. دلیل اصلی کسب و کار برای سرمایه گذاری در بازاریابی ایمیل بازده فوق العاده در سرمایه گذاری است.
هنگامی که این مزایا را در استراتژی بازاریابی خود در نظر گرفتید مطمئنا متوجه خواهید شد که کسب و کارتان از بازاریابی پست الکترونیکی محروم می شود این بزرگترین اشتباه است - شما با استفاده از رسانه های اجتماعی 7 میلیارد مخاطب را با استفاده از ایمیل ها در برابر 3.5 میلیارد مخاطب نادیده می گیرید .
شاید بهترین زمان برای کسب و کار شما این است که به طور جدی این استراتژی بازاریابی را در نظر بگیرید!