غلبه بر ترس های ما: شروع به بازاریابی ایمیل

برای بسیاری از ما، انجام کاری جدید ترسناک است. ممکن است ما از ناشناخته ها، ترس از شکست و یا اینکه از اینکه نمی دانیم چگونه می توانیم کاری را انجام دهیم، ترس داشته باشیم. صرف نظر از منبع، همانطور که ترس ما را تسخیر می کنیم بسیاری از ما هرگز چیز جدیدی را امتحان نخواهیم کرد.


هنگامی که به بازاریابی ایمیل ( ایمیل مارکتینگ ) می آیید ممکن است چندین ترس یا مانع رخ دهد. بنابراین، اجازه دهید اولاً نگاهی به این داشته باشیم که چرا باید اولویت بندی ایمیل نخست انجام دهیم. اگر شما آن را از خود دور نمایید حداقل کنجکاو هستید.

مورد بازاریابی ایمیل

پیش بینی می شود که تا سال 2019 در حدود 2.9 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان داشته باشیم. این کاملا مخاطبان زیادی است.
علاوه بر این، 105 میلیارد ایمیل روزانه ارسال می شود و این تعداد تا سال 2020 به 246 میلیارد افزایش خواهد یافت.
اگر اعداد به اندازه کافی قانع کننده نیستند در اینجا چند دلیل دیگر برای انجام بازاریابی ایمیل وجود دارد:
این مقرون به صرفه است. دست پایین، بازاریابی ایمیل یکی از بیشترین، اگر نه بیشترین راه حل های بازاریابی مقرون به صرفه برای کسب و کار امروز است.
سریع است. شما می توانید اولین ایمیل خود را در کمتر از سی دقیقه ایجاد و ارسال کنید. شما می توانید به هزاران (یا بیشتر!) مشتریان خود در زمان کوتاه ایمیل بفرستید ارسال پیام درست، حتی الامکان مشترکین شما الهام می بخشد تا به سرعت با شما تماس بگیرند و در مورد خرید عمل کنند.
این متمرکز شده است. تعداد کمی از مردم احساس می کنند که بازاریابی می کنند. بازاریابی ایمیل به شما اجازه می دهد فهرست خود را به فرصت های هدفمند تقسیم کنید که به شما اجازه می دهد تا به نیازها و خواسته های مشترکین خود رسیدگی کنید و ارزش آنها را تامین کنید. این باعث می شود مخاطب خوشحال و جذاب باشد.
آن ساده است. هر کسی می تواند با بازاریابی ایمیل موفق باشد بدون توجه به تجربه آنها. با تشکر از قالب های ایمیل و کشیدن و رها کردن سازندگان ایمیل، و همچنین دیگر ابزارهای آسان برای پیاده سازی مانند آزمون A / B و لیست Segmentation، منحنی یادگیری برای بازاریابی ایمیل کمتر از همیشه است. علاوه بر این، گزارش زمان واقعی نشان دهنده موفقیت و زمینه های شما برای بهبود است. هنگامی که استراتژی شما به درستی اجرا می شود کمپین های شما با مدیریت آنها همکاری خواهند و به برنامه ریزی حرکت بعدی کمک خواهد کرد.
موثر است. کمپین به خوبی برنامه ریزی شده ایمیل برای هدایت ترافیک به وب سایت شما، افزایش فروش و ایجاد مشارکت مداوم است که منجر به مشتریان وفادار خواهد شد. در واقع، برای هر $ 1 صرف بازاریابی ایمیل، بازده سرمایه گذاری 42 دلار است. سایر فرصت های بازاریابی این نتایج را به سادگی نمی بینند، در حالی که ایجاد و ایجاد شهرت برند می شود.
بنابراین، اکنون می دانید چرا باید بازاریابی ایمیل انجام دهید. حالا چه چیزی شما را متوقف می کند؟
ترس از ندانستن اینکه از کجا شروع کنید
در تقریبا ده سالی که من در صنعت بازاریابی ایمیل کار می کردم یک بیانیه ای وجود دارد که اغلب از صاحبان کسب و کار می شنوم:
"ما هنوز برای بازاریابی ایمیل آماده نیستیم."
با این حال، دلیل واقعی آنها هنوز بازاریابی ایمیل نیست این است که آنها نمی دانند چه کاری انجام دهند و یا می ترسند که این کار را اشتباه انجام دهند.
حقیقت این است که هر کسب و کار، حتی قبل از اینکه آنها را به طور رسمی درهای خود (در محل فیزیکی و یا در وب) باز کنند باید یک حساب بازاریابی ایمیل داشته باشند.
چرا؟
این همه با یک لیست آغاز می شود

لیست ایمیل مهمترین دارایی بازاریابی برای هر کسب و کار است.

این مهم تر از پیروان رسانه های اجتماعی و حضور در آن سایت ها است. پس از همه، این سایت ها می توانند یک روز بروند و تمام کار سخت شما همراه با پیروان شما در آن سایت را پاک کنند.
لیست مخاطبین شما از بین می رود
به علاوه، می توانید فهرست خود را حتی قبل از شروع رسمی شرکت شروع کنید. ایده خوبی است که یک فرم ثبت نام در وب سایت و صفحه فیس بوک خود قرار دهید. برای به دست آوردن به روزرسانی از شرکت برای شروع هیجان به مردم بپیوندید.
دلیل آن دو برابر است. از یک طرف، آن به شما کمک می کند تا عجله ایجاد کنید که منجر به تاریخ انتشار شما می شود. همچنین هنگامی که کسب و کار باز می شود به شما کمک می کند که کار را در حال اجرا قرار دهید.
لیست خود را آپلود کنید
بسیاری از شرکت ها لیستی از مخاطبین را دارند حتی اگر برای بازاریابی ایمیل جدید باشند.
برای برخی، این لیست مشتریانی است که قبلا رابطه با آنها برقرار کرده اند. برای دیگران، این در حال پرورش با یک بار ایمیل های ساده و یا تماس های تلفنی است. حتی می تواند دوستان و اعضای خانواده شما باشد که بتوانید استراتژی های اولیه خود را آزمایش کنید.
نگاهی به آنچه شما باید با آن کار کنید و آن را به حساب بازاریابی ایمیل خود ارسال کنید. براساس مقدار داده هایی که در لیست خود دارید حتی ممکن است بتوانید برخی از تقسیم بندی را شروع کنید.
حداقل، شروع به بازاریابی ایمیل می کنید. شما باید از جایی شروع کنید و حتی ارسال به یک مخاطب کوچک به شما کمک خواهد کرد که یاد بگیرید که چه چگونه کار می کند.
یک فرم ثبت نام ایجاد کنید
پس از آپلود کردن مخاطبین موجود، که ممکن است قبلا داشته باشید یک فرم ثبت نام برای شما بهترین دوست جدید شما خواهد بود.
با توجه به گروه Nielsen Norman، زمانی که خواسته شد برای دریافت به روزرسانی ها برای یک شرکت انتخاب شود، 90 درصد تصمیم گرفتند یک خبرنامه ایمیل دریافت کنند. فقط 10 درصد انتخاب شده برای به روز رسانی از طریق فیس بوک موافقت داشتند.
چگونه این لیست شما رشد خواهد کرد. از آنجا، دسترسی شما را افزایش می دهد پیگیری با مسئولین و ایجاد نام تجاری شما همه در حال انجام بیش از قرار دادن یک فرم در مکان هایی که مردم علاقه مند به کسب و کار شما هستند و ممکن است بازدید کنند.
پس چه چیزی در فرم ثبت نام بزرگ می آید؟
ساده نگه داشتن آن ، احمقانه. شما چیزی در فهرست خود ندارید که قبل از ثبت نام، کسی را متوقف کند. این بدان معناست که با اطلاعات بیش از حد به آن نپردازید. آیا شما نیاز به بیش از آدرس ایمیل دارید؟ آیا می توانید این اطلاعات را دریافت کرده یا منجر خود را به نحو دیگری به دست آورید؟ در اغلب موارد، پاسخ مثبت است.
انتظارات روشن برای مشترکان را تعیین کنید. این به دو دلیل قابل توجه است. اولا، این به مردم کمک می کند تا ثبت نام کنند. اگر آنها می دانند یک بار در ماه از معاملات شما یا اطلاعات مفیدی برخوردار می شوند آنها نگران دریافت جعبه های ورودی شما به بمباران نخواهند بود. همچنین به شما کمک می کند تا نوع مشترکان مورد نظر خود را جذب کنید و کسانی که سریعا لغو اشتراک نمی شوند.
ایجاد یک CTA قوی این باید بازدیدکنندگان سایت شما یا پیروان اجتماعی احساس کنند که فقط باید ثبت نام کنند تا از شما بشنوند و اکنون باید اقدام کنند.
اطمینان حاصل کنید که دکمه به اندازه کافی بزرگ است که به راحتی قابل توجه باشد.
باز هم، دکمه باید برجسته شود. به طور سنتی دکمه های قرمز بهترین و سبز دومین موثر است.
نسخه CTA شما نباید بیش از 40 کاراکتر باشد.
استفاده از زبان اول شخص مانند "من" یا "من" برای کمک به مشترکین بالقوه بهتر است.
حالا که می دانید فرم ثبت نام بزرگ را تشکیل دهید مهم است که بدانید که در آن شما باید آنها را قرار دهید.
صفحه اصلی شما محل مشخصی برای شروع است. بعضی ها آن را درست در بالای صفحه قرار می دهند به عنوان تصویر قهرمان در بالای صفحه خود. اینها افرادی هستند که کسب و کار خود را برای گرفتن آدرس ایمیل متکی می کنند.
شما نمی توانید این فرم ثبت نام را در صفحه اصلی توسط Regina از دست بدهید. این کمک می کند که آنها چیزی برای ثبت نام ارائه دهند. هر گونه انگیزه همیشه مفید است.
دیگران ممکن است فرم ثبت نام شما را به یک نوار کناری یا پاورقی در صفحه رها کنند. اطمینان حاصل کنید که آن را در بالای نوار کناری خود قرار دهید. هرچه بیشتر از صفحه به دست می آید مشترکین کمتر می شوند. بله، پایین صفحه در پایین صفحه است. با این حال، اگر کسی اینقدر دور شود به آنچه که انجام می دهید علاقه مند هستند. این امر در بیشتر موارد برای مشترکان بهتر انجام می شود.
یک شرکت مانند کاسپر می داند که شما در وب سایت خود نیستید تا ایمیل های خود را ثبت کنید. به همین دلیل است که آنها می توانند فرم ثبت نام خود را برای پاورقی خود ذخیره کنند. کپی "Reading bedtime reader" بسیار با نام تجاری برای آنها است.
اگر می خواهید تقاضای توجه کنید، از فرم ثبت نام پاپ آپ استفاده کنید. یک بازدید کننده وب سایت قادر به از دست دادن فرم ثبت نام خود نخواهد بود وقتی که آن را به طور مستقیم در خطوط انها ظاهر می شود.
شما می توانید این صرفه جویی را از TOMS نادیده نگیرید زمانی که فرم ثبت نام آنها در مقابل چهره شما قرار می گیرد. گفتن "پیوستن به ما" یکی دیگر از لمس خوب است. به نظر می رسد مثل شما برای ثبت نام در خط کمتر هستند. به نظر می رسد بیشتر به شما کمک می کند تا آنها را به خاطر اهدای کفش به کسانی که نیاز دارند کمک کنید.
به غیر از صفحه اصلی ، در اینجا چند مکان دیگر باید فرم ثبت نام شما را وارد کنید:
وبلاگ شما این حتی می تواند یک لیست جداگانه از فهرست اصلی شما باشد. این افراد فقط می توانند اشتراک خود را برای دریافت به روز رسانی ایمیل زمانی که شما ارسال مطالب جدید در وبلاگ دارید.
صفحه فیس بوک پیروان رسانه های اجتماعی شما همیشه مشترکان ایمیل یا بازدید کنندگان وب سایت شما نیستند. آن را تغییر می کنند
درباره ما صفحه برای بسیاری از کسب و کارها، صفحه About Us یکی از بیشترین بازدید در وب سایت شما است. استفاده از چشم در صفحه!
این نوار کوچک در بالای سایت شما. شما احتمالا آن را در برخی سایت های مکرر مشاهده کرده اید. ابزارهایی وجود دارد که آسان می شوند. سعی کنید ViperBar باشد.
اسناد SPF و DKIM
عبارت SPF Records به نظر می رسد به این معنی است که من باید مدرک مادربزرگ خود را نشان دهم که دیروز در ساحل محافظت از کرم های ضد آفتاب استفاده کردم. DKIM به نظر می رسد نیز تهدید کننده باشد.
آنها لازم نیست که باشند!
در حالی که این دو مرحله برای شروع بازاریابی ایمیل در سمت فنی هستند دستورالعمل هایی در مورد چگونگی انجام آنها آسان است. اما ابتدا اجازه دهید آنها را درک کنیم.
اسناد SPF
SPF به معنای چارچوب سیاست نامه فرستنده است. اگر شما مثل من هستید این چیزی نیست. در حقیقت، آن را گیج کننده تر می کند.
به سادگی، SPF Records اجازه می دهد که ISP ها و مشتریان صندوق ورودی به اعتبار نامه های ایمیل شما اعتماد کنند.
هنوز از دست نرفته است؟
می گویند کسی در درب شما ضربه می زند. شما می بینید که چطور است. اسناد SPF از نظر کمپین های ایمیل شما است.
یکی از رایج ترین ترفندهای که اسپم ها در حال اجرا هستند یک کلاهبرداری فیشینگ است. آنها یک ایمیل برای شبیه بودن آن از بانک شما طراحی می کنند و از آن برای دسترسی به رمزهای عبور یا سایر اطلاعات حساس شما استفاده می کنند. ایجاد پرونده های SPF شما به این معنی است که ISP می تواند ایمیل های تبلیغاتی شما را ارسال کند. این بهترین شانس تحویل کمپین های ایمیل را تضمین می کند.
برای ایجاد سوابق SPF شما این کار را با مدیر DNS خود انجام دهید. اگر مطمئن نیستید که مدیر DNS چیست شما تنها نیستید. اگر شما یک نام دامنه و میزبانی را خریداری کرده اید شما به مدیر DNS دسترسی دارید. اگر نه، هر کس وب سایت شما را اجرا می کند. از آنها برای کمک بخواهید.
در اینجا سوالات بسیار مفید است که به شما کمک می کند سوابق SPF با میزبان های مختلف دامنه ایجاد کنید.
علاوه بر این، می توانید با SPF Records خود در این سایت ها کمک کنید:
DKIM
دامنه شناسایی شده (DomainKeys (DKIM یکی دیگر از مضامین صدادار است اما یکی دیگر از گام های آسان در تنظیم برای ارسال ایمیل خوب از ابتدا است.
DKIM چه انجام می دهد یک سازمان مسئولیت ارسال یک ایمیل است که ممکن است مربوط به کسب و کار شما یا ESP شما باشد ... یا هر دو!
هر ESP به طور خودکار ایمیل های شما را با DKIM تأیید می کند. این خبر خوب است!
با این حال، شما می توانید آن را یک DKIM CName فعال یا ناتوان داشته باشید که به شما احراز هویت دو برابر می دهد. این بدان معنی است که ایمیل های شما به عنوان کسب و کار شما از طریق ESP شما ارسال می شوند. این اجازه می دهد که ISP شما را به عنوان فرستنده شناسایی کند و شهرت فرستنده را با کمک ESP خود به عنوان مشترک خود امضا کند.
این چیزی است که شما نیاز دارید: