بهترین ابزارهای بازاریابی پست الکترونیک برای فروش آنلاین

در هر روز، بیشتر صندوق نامه های ایمیلی ما پر از خبرنامه های الکترونیکی خودکار است که اکثراً به عنوان خوانده نشده و یا لغو تکمیل هستند. اما هر از گاهی یک خبرنامه دریافت می کنیم که خیلی خوب است و نه تنها آن را می خوانیم بلکه روی آن هم کلیک می کنیم آن را به اشتراک می گذاریم و به دوستانمان توصیه می کنیم.


کمپین های ایمیل مارکتینگ ضروری باید هوشمندانه برای جلب توجه در صندوق های پستی مشغول باشند. ایمیل های بازاریابی نیز باید شخصی شوند، پر از گرافیک جالب و طراحی شده برای دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه باشد. و مهمتر از همه، ایمیلها باید یک تماس مستمر با عمل داشته باشند. پس از همه، اگر علامت های تجاری بر روی زمان مشترکین و فضای ورودی صندوق با ایمیل دیگری وارد شوند هر پیام باید نقطه ای برای آن داشته باشد
شما احتمالا ایمیل های کافی دریافت کرده اید و به سختی می دانید که چه خبرنامه هایی ارزش اشتراک دارند بنابراین ما لیستی از نمونه های مورد علاقه خود را سرپرستی کرده ایم. برای مطالعه برخی از نمونه های بزرگ ایمیل مبارزات انتخاباتی و چیزهایی که آنها را بزرگ می کنید مطالعه کنید یا فقط با علامت هایی که قبلا می دانید و عشق می ورزید پیش بروید.
من مطمئن هستم که شما لباس کت و شلوار "یک اندازه همه جا" را دیده اید؟ همین امر برای نرم افزار بازاریابی ایمیل نیز صادق است.
برای پیدا کردن ابزار بازاریابی ایمیل که برای وب سایت تجارت الکترونیک شما مفید و مقرون به صرفه است پیشنهاد می کنم حداقل سه یا چهار آزمایش رایگان یا برنامه های شروع کننده برای ثبت عمیق و گسترده آن ها ثبت نام کنید.
سؤالات خودتان نیز می تواند به شما در یافتن ابزار مناسب بازاریابی ایمیل برای تجارت الکترونیک شما کمک کند:
اندازه لیست مخاطبین شما چیست؟
آیا شما قصد دارید که مشتریان خود را هر روز ایمیل بفرستید یا یک پیام یا دو بار در هفته بفرستید؟
آیا شما نیاز به اتوماسیون بازاریابی دارید؟
کدام یک از اینها را دنبال می کنید؟
تمام موارد ذکر شده در بالا می تواند انتخاب شما را تعیین کند. البته، بسیاری از گزینه های بازاریابی پست الکترونیک با بودجه مناسب برای آن دسته از شرکت هایی که نگران هزینه ها هستند وجود دارد.
در حالی که تعداد اندکی از ابزارهای بازاریابی ایمیل برای پاسخگویی به هر نیاز شما وجود دارد ذهنم را به خود جلب کرده ام تا توجه شما را به 24 مورد از ابزارهای محبوب بازاریابی، تست، لیست سازی و ابزارهای ردیابی مانند OptinMonster، GetResponse، Active کمپین، Contactually، Litmus، مانیتور کمپین و دیگران.
برای اینکه چیزهای کمی برای شما راحت تر باشد من همچنین آنها را بر اساس سطح پیشرفت، اثربخشی و رویکرد آنها به پنج دسته تقسیم کردم.

بهترین ابزار ایمیل برای شما

نوع 1: سازندگان پست الکترونیکی
نوع 2: ایمیل برنامه های خبرنامه و پاسخ گیرنده ها
نوع 3: ابزار ایمیل کسل کننده
نوع 4: ابزارهای اتوماسیون مجتمع بازاریابی
نوع 5: ابزار تست ایمیل
نوع 6: ابزار پیگیری و نظارت ایمیل

نوع 1: سازندگان پست الکترونیکی

غرق شدن در جهان بازاریابی ایمیل همیشه یک ایده خوب است اما قبل از اینکه شما شروع به ارسال اولین خبرنامه کنید به لیستی از آدرس های ایمیل نیاز دارید.
بگذارید به شما یک سرفصل بدهم که ایمیل های خرید داری شده کار نخواهند کرد این امر باعث کاهش توانایی فروش، خراب شدن شهرت شما و در اغلب موارد افراد دیوانه می شود.
بنابراین احتمال بالایی وجود دارد که ایمیل شما بلافاصله به یک مکان تنزل داده شود و همچنین جعبه «هرزنامه» نامیده شود.
چه باید بکنید؟ از لیست ابزارهای ساخت برای رشد فهرست انتخاب ایمیل خود استفاده کنید.
در زیر چند ابزار برای بررسی شما وجود دارد.
بله، در فصل بعدی ما قصد داریم درباره نحوه رشد لیست ایمیل شما در جزئیات بیشتر بحث کنیم.

1. OptinMonster

نرم افزار Generation Lead Generator OptinMonster به شما کمک می کند تا انواع مختلفی از فرمهای ثبت نام را بدون هیچ مشکلی ایجاد کنید و در نتیجه بدون نیاز به صرف زمان باقیمانده خود برای صادرات و وارد کردن CSV، منجر به جمع آوری اطلاعات می شود. فایل ها.
سپس منافع جدیدی که از طریق این پنجره های باز انتخابی در آمده است می توانند به گروه ها تقسیم شوند و به سمت کمپین های اتوماتیک یا سیستم های خودکار پاسخ دهند.
قیمت آن از 108 دلار در سال شروع می شود
در مورد اشکالات، گاهی اوقات پاپ آپ ها را مطابق با سبک وبسایت ایجاد می کنند. من قدردانی می کنم اگر قالب های بیشتر و شیوه های قابل تنظیم برای ویرایش فیلد های فرم وجود داشته باشد.
اما امیدوارم به زودی این گزینه به روز رسانی جدید به زودی عرضه شود.

2. Optin Architect

Optin Architect یک لیست قدرتمند از نرم افزارهایی است که به شما اجازه می دهد فرم های زرق وبرق دار را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید و لیست ایمیل خود را ده برابر سریعتر بسازید. همه بدون ترافیک بیشتر.
انواع مختلفی از فرم های انتخاب شده و چند ویژگی پیشرفته مانند انیمیشن یا پنجره تاخیر، تبدیل های شما را به سرعت افزایش می دهند و بازاریابی شما را به سطح بعدی می رسانند.
همانطور که با OptinMonster سبک های بسیار کمی وجود دارد و برخی از آنها تقریباً یکسان هستند بنابراین همیشه فرم های ثبت نام شما با سبک تجاری شما سازگار نیستند. علاوه بر این، آنها به طور کامل قابل تنظیم نیستند. به عنوان مثال، شما نمی توانید عناصر فردی را ویرایش کنید یا تصاویر خود را اضافه کنید.
و همچنین قیمت بسیار انعطاف پذیر است. شما می توانید ماهانه (27 دلار)، سالانه (صرفه جویی 70٪)، و یک مجوز تمام طول عمر خرید کنید.
اما هیچ آزمایشی رایگان وجود ندارد بنابراین شما نمیتوانید در داخل نرم افزار پیج نابجا داشته باشید. نه برای یک دقیقه.

3. Sumo

Sumo یک ابزار گرفتن هدایت است.
این به شما قدرت ایجاد پاپهای بسیار جذاب بر روی کلیک، تایمرها و قبل از ترک مشتریان ظاهر می کند. برنامه به طور طبیعی برای موبایل ساخته شده و به راحتی برای وردپرس یکپارچه شده است شما فقط نیاز به نصب افزونه یا چند خط کد HTML دارید.
اگر شما یک کاربر هستید و نیاز به ویژگی های پیشرفته مانند پشتیبانی VIP، سفارشی سازی زندگی، ادغام با InfusionSoft، HubSpot، خدمات اتوماسیون بازاریابی SalesForce، برنامه هایی با پرداخت 29 دلار در ماه وجود دارد.
آنچه که شما در مورد این برنامه دوست ندارید این است که ممکن است وبسایت شما را شکست دهد این است که اگر مکینتاش، اپل و iPads های مشتریان شما به آخرین نسخه بروزرسانی نشود پیروی با تکنولوژی های مدرن همیشه به همان اندازه به نظر نمی رسد.

نوع 2: ایمیل برنامه های خبرنامه و پاسخ گیرنده ها

شرکت های تجارت الکترونیک کوچک که تازه شروع به رشد مشتریان خود کرده اند معمولاً به نرم افزار اتوماسیون پیشرفته ایمیل نیاز ندارند.
دو مورد اساسی که آنها نیاز دارند، خبرنامه ها را هفتگی یا دو هفته ای ارسال می کنند و بلافاصله به مشتریان جدید خود پاسخ می دهند.
به طور ایده آل، این ابزار همچنین باید با تعدادی از قالب های ایمیل زیبا، که می تواند به راحتی سفارشی شود
چند گزینه برای شما وجود دارد:

1. GetResponse

GetResponse نرم افزار بازاریابی ایمیل
GetResponse ابزار مناسب نه تنها برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بلکه برای کسانی است که از ابتدا شروع به کار می کنند.
با GetResponse شما قادر خواهید بود صفحات سفارشی و آموزشی هاست ایجاد کنید.
اما آنچه در مورد این نرم افزار بازاریابی ایمیل مهم است، این است که آن را با 500+ قالب های ایمیل عالی و همراه تلفن های همراه و تعداد معقول از ویژگی های زمان و صرفه جویی در انرژی مانند autoresponders و دیگر ابزار اتوماسیون A / B قابلیت تست ساخته شده است
تعداد زیادی از قالب های خبرنامه به شما این امکان را می دهد تا چندین دقیقه ایمیل های حرفه ای را ایجاد کنید.
تست A / B در اینجا برای افزایش کارآیی کمپین های بازاریابی شما است. شما می توانید خطوط موضوعی، نام فرستنده، محتوای و حتی زمان روز را آزمایش کنید.
در حالی که این نرم افزار غنی از ویژگی است، به عنوان مثال، Aweber، منحنی یادگیری نسبتا کم است. فرایند راه اندازی آن حتی برای غیر تکنیسین ها آسان است و قیمت آن، از 15 دلار در ماه است.

2. تبدیل ConvertKit

نرم افزار بازاریابی ایمیل ConvertKit
ConvertKit یک ابزار بازاریابی ساده ایمیل است که توسط وبلاگ نویسان مورد تحسین واقع شده است.
چرا؟ من فکر می کنم این به خاطر این است که نرم افزار مشکلات مربوط به ارتقاء محتوای آنها را حل می کند و با کسانی که می خواهند از آنها بشنوند در ارتباط هستند.
شما به راحتی می توانید دنباله های خودکار برای پاسخگویی را ایجاد کنید مشتریان را بر اساس اقداماتی که در هنگام خواندن ایمیل های شما انجام می دهید، تگ کنید و سپس محتوای مورد نظر خود را به آن ها شلیک کنید.
در حال حاضر در مورد قیمت. اگر چه این ابزار پیشرفته بازاریابی ایمیل دارای همه مواردی است که ممکن است برای وبلاگنویسان معمولی لازم باشد، اما در انتهای بالاتر از طیف قیمت است.

3. Aweber

نرم افزار بازاریابی ایمیل Aweber
Aweber یک ابزار خبرنامه عالی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است، که عمدتا بر روی پرورش مشترکین با کمپین های ایمیل متمرکز است.
این شامل 150 + قالب و صدها عکس است که فرایند ایجاد خبرنامه رایگان را باعث می شود و شما باید بسیاری از گزینه های را انتخاب کنید.
آخرین طراحی شامل پیش نمایش ایمیل است تا بتوانید ظاهر ایمیل خود را پیش از ارسال آن به مشترکین خود بررسی کنید.
اگر یک ایمیل خوش آمدید به هر مشترک جدید ارسال کنید، دنباله خودکار پاسخی خواهد بود که شما دوست دارید.
برای فقط 19 دلار در ماه شما می توانید تعداد ایمیل های نامحدود را به 500 مشترک ارسال کنید. این ابزار بازاریابی ایمیل تنها 4 دلار گرانتر از GetResponse است اما راهی ارزان تر از ConvertKit است که قیمت آن با همان تعداد مشترکین با 29 دلار در ماه شروع می شود.

4. Constant contact

Constant contact یک ابزار بازاریابی ایمیل خوب و شفاف برای کاربران ورودی است.
انواع مختلف قالب های طراحی، یک سهم تصویر رایگان و یک ویرایشگر قدرتمند برای سفارشی سازی، تجربه ای لذت بخش برای همه برنامه نویسان نیستند، ایجاد می کنند.
چیزی که من بیشتر دوست داشتم در مورد این ابزار قابلیت کشیدن و رها کردن و ناوبری آسان است. شما لازم نیست که یک طراح گرافیک برای ارسال یک ایمیل عالی باشید! شما توانایی ارسال ایمیل های زیبا به صورت خود را دارید.

5. Inwise

Inwise یک نرم افزار بازاریابی ایمیل بسیار ساده است که به شما اجازه می دهد بر روی ارسال خبرنامه تمرکز کنید.
قالب ایمیل کاملا پاسخگو، به صورت خودکار بر روی هر صفحه تنظیم می شود، مانند کامپیوتر یا تلفن همراه، به شما این امکان را می دهد که پیام های چشمگیر شما را مشتریان رد نکنند.
ویژگی های اضافی شامل ارسال ایمیل، تست A / B و ایجاد صفحات فرود است.
اگر شما کمتر از 500 مشتری داشته باشید طرح رایگان برنامه Inwise برای کارهای کوچک شما کاملا مناسب خواهد بود.
شما ماهانه خبرنامه 3K را در اختیار خواهید داشت اما نمی توانید برنامه های خود را تنظیم کنید، ایمیل های عملیاتی ارسال کنید، کمپین های تبلیغاتی SMS را راه اندازی کنید، و از تصاویر جاسازی شده استفاده کنید.

نوع 3: ابزار ایمیل Drip

ابزار ایمیل Drip مانند نسخه گسترده ای از autoresponders و در عین حال پیچیده تر (و احتمالا کارآمدتر!) برای مشتریان شما است.
پیام سلام "همیشه در ابتدا است.
سپس بعضی از دستورالعمل ها و موارد استفاده را بیابید.
و هنگامی که کاربر به اندازه کافی "گرم" برای خرید محصول است که او به صورت رایگان تست می کند که یک ایمیل فروش وجود دارد. این معمولاً آخرین در دنباله ایمیل است.
نگاهی به این ابزار بازاریابی ایمیل که می توانید از اخبار و به روز رسانی های تجارت الکترونیک خود استفاده کنید.

1. Active Campaign فعال سازی کمپین

ActiveCampaign یکی از ارزان ترین ابزار بازاریابی ایمیل برای کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد. برچسب قیمت آن از 9 دلار در ماه شروع می شود.
آنچه که من در مورد این ابزار دوست دارم این است که توانایی بی نظیر ایمیل های Drip ایجاد کند. در مقایسه با دیگر سرویس های اتوماسیون، که بیشترین میزان را دارند من تا به حال دیده ام، علاوه بر آن فوق العاده کاربر پسند و سریع برای شروع است.
با کمپین فعال شما به زودی منطق خود را به توالی های اتوماسیون خود اضافه می کنید و شما را قادر به ارسال پیام به مشتریان خود بر اساس منافع آنها، رفتار، کشور محل زندگی تعامل و بیشتر می کنند.
به عنوان مثال، شما می توانید یک ایمیل خودکار به مشتری ارسال کنید که چیزی را از سایت تجارت الکترونیک شما خریداری کند و از او بخواهد خدمات شما را ارزیابی کند. سپس، اگر شما موفق به دریافت پاسخ، او شدید دوباره از سوال خود را بپرسید.
ActiveCampaign همچنین می تواند قابلیت های طبقه بندی را نیز داشته باشد. همچنین تعداد قابل توجهی از تصاویر وجود دارد که میتوانید در کمپین بازاریابی ایمیل خود، میزبانی تصویر وب برای ذخیره تصاویر و آرم ها و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی استفاده کنید تا بتوانید عملکرد را در ردیابی کنید.

2. Drip

نرم افزار بازاریابی ایمیل Drip
همانطور که از نام آن مشخص است، نرم افزار بازاریابی ایمیلDrip نیز در نظر گرفته شده است.
این یک ابزار عالی برای ساده سازی فرایند ایمیل شماست، به ویژه اگر محصول SaaS داشته باشید.
با توجه به رابط بصری، تقریبا هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد - بسیاری از ویژگی های قدرتمند، ساخته شده است تا پیچیدگی های اتوماسیون پیچیده شما را ساده کند.
این ابزار کاملا برای هر دو کسب و کار کوچک و بزرگ کار می کند، به عنوان یک حساب 100٪ رایگان است که برای شما دسترسی به ویژگی های ضروری وجود دارد. همچنین گزینه های پرداختی برای کاربران پیشرفته وجود دارد که به دنبال راه حلی پیشرفته هستند.
در مقایسه با گزینه های بازاریابی ایمیل بسیار گرانقیمت مانند InfusionSoft، جایی که شما از ویژگی های غیر ضروری استفاده می کنید، Drip کمی ساده تر و کمتر از ویژگی های غنی است. اما من با اطمینان می توانم قول بدهم که این سرویس برای خودش هزینه می کند.

3. MailChimp

4. Infusionsoft

5. Bomb Bomb

نوع 4: ابزارهای اتوماسیون مجتمع بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی استراتژی جدی است.
این نیاز به تنظیمات بیشتر، سرمایه گذاری های شدید و کمی تفکر دارد.
اما اثبات شده است که موثر ترین شکل بازاریابی ایمیل است.
بیایید نگاهی به محبوب ترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی موجود در بازار ارائه کنیم.

1. Contactually

این برنامه اتوماسیون بازاریابی، در حالی که کامل نیست، به شما اجازه می دهد تا اطلاعات زیادی جمع آوری کنید زیرا ممکن است پیام خود را هدایت کنید سپس آن را به تگ ها تقسیم کنید.
تماس با ما ارتباط برقرار کردن با مخاطبین خود را در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین شما احساس انجام کارهای یکنواخت بی پایان را نمی کنید.
شما مجبور نیستید زمانی که آخرین تماس شما را انجام دادید یا آنچه که در ایمیل قبلی خود نوشته اید، یادداشت کنید. این همه در داخل این ابزار مفید اندکی است که زمانی که شما نیاز دارید و به شما یادآوری می کند تا آنچه را که قصد داشتید انجام دهید.
در مقایسه با سایر ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ایمیل، مانند SalesForce، InfusionSoft و Zoho Campaigns، تماس آسان برای استفاده از وظایف فروش ساده روزانه آسان است.

2. HubSpot

HubSpot یکی از راه حل های بازاریابی است که می تواند به شما در پیشبرد چشم انداز شما از طریق قیف فروش کمک کند.
و اگر شما به دنبال یک CRM پایه، ارائه دهنده خدمات بازاریابی یا ابزار بازاریابی ایمیل هستید، HubSpot برای شما مناسب خواهد بود. این فرایند بی نظیر فرایندهای بازاریابی و فروش شما را با استفاده از گردش کارهای خودکار ساده می کند.
چیزی که من واقعا درباره HubSpot دوست ندارم این است که گزارش ها کاملا محدود هستند و قیمت آن برای یک شرکت کوچک خیلی بالا است - این 200 دلار در ماه و 600 دلار در هزینه آن است. اگر شما برای بازاریابی جدید هستید، HubSpot دارای شیب تند است که می تواند همه چیز را ارائه دهد.

3. Marketo

4. Salesfusion

5. Salesforce

نوع 5: ابزار تست ایمیل

بازاریابی ایمیل قدرتمند نه تنها در مورد ارسال خبرنامه است.
مهم است که بدانید که چه زمانی مشتریان شما در حال باز کردن ایمیل شما هستند چه محتوایی و خط موضوع برای آنها بهتر است و اگر مشکلی در ارتباط با قابلیت ارسال ایمیل وجود دارد، مهم است.
برنامه های زیر به طرز چشمگیری باعث صرفه جویی در زمان تست ایمیل شما می شوند و به شما کمک می کند تا هرگز یک ایمیل شکسته خورده را دوباره ارسال نکنید.

1. Litmus

Litmus یک نرم افزار بازاریابی چندرسانه ای است که می توانید از آن برای تست و پیگیری ایمیل های خود قبل و بعد از ارسال آنها به مشترکین خود استفاده کنید.
شما کاملا می دانید که یک ایمیل کامل باید برای تمام مشتریان ایمیل خوب باشد.
اشتباه گرفتن نیز بسیار مهم است زیرا می تواند عملکرد کلی ایمیل شما را تحت تاثیر قرار دهد. Litmus به سرعت ایمیل شما را برای لینک های شکسته خورده، تصاویر و مسائل سرعت بررسی می کند.
گزینه بسیار خوب اضافه کردن پیکسل ردیابی نامرئی به کد ایمیل شما است. این نشان می دهد که چگونه و چه زمانی ایمیل شما باز شد چه مقدار زمان دریافت کننده صرف خواندن آن کرد و اینکه آیا آن را چاپ، انتقال و یا حذف کرد.
ویژگی تست اسپم به شما این امکان را می دهد که مشکلات احتمالی را که مانع ارسال ایمیل برای ایمیل شماست، شناسایی کنید.
قیمت اولیه برای برنامه اصلی آنها 948 دلار در سال است

2. Cakemail

نرم افزار بازاریابی ایمیل CakeMail
اگر چه این ابزار بازاریابی ایمیل می تواند تقریبا همه چیز باشد - از سازماندهی مخاطبین شما برای ایجاد خبرنامه های زیبا، بهترین ویژگی Cakemail به وسيله ابزار و آزمون های A / B.
شما می توانید از نام و آدرس، خط موضوع ایمیل و محتوای ایمیل را امتحان کنید.
و البته، هر رقابت برنده است. وقتی تست پایان یافت، محتوای پیشرو شما به بخش باقی مانده از لیست شما ارسال می شود. این هک ها باید به شما در پیدا کردن محتوایی که حتی قبل از اینکه ایمیل کمپین به همه کاربران شما ارسال شود، بهتر عمل کند.
همانطور که در Litmus، Cakemail دارای یک ویژگی "Spam Assassin" مفید است که به شما کمک می کند تا دلایل اینکه ایمیل های شما در پوشه های هرزنامه قرار می گیرند را شناسایی کنید.

3. Email on Acid

Email on Acid همچنین یک ابزار تست عالی است که به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که ایمیل شما بی نظیر در همه دستگاه ها و در هر صندوق ورودی ظاهر می شود.
علاوه بر گزینه های اساسی، مانند پیش نمایش تصاویر، چک کردن پیوند و تست اسپم، ایمیل On Acid می تواند از داشتن یک ابزار تجزیه و تحلیل قدرتمند استفاده کند. این هشدارها در مورد تگ های پشتیبانی نشده یا سایر ویژگی های HTML و CSS را در ایمیل نمایش می دهد که می تواند زمان زیادی را صرف وقت هنگام رفع اشکال طراحی ایمیل HTML کند.
قیمت گذاری به مراتب بهتر از پیشنهادات لتوموس است (348 دلار در سال در مقایسه با 948 دلار در سال)، اما هنوز هم آن را کمی تند و سریع برای کسب و کار کوچک و یا در حال رشد است

نوع 6: ابزار پیگیری و نظارت ایمیل

پیگیری و نظارت بخش مهمی از استراتژی کسب و کار شما در تجارت الکترونیک است، بدون تردید در مورد آن.
همینطور برای ایمیلها هم همینطور است
شما باید قادر به نظارت بر عوامل بسیاری که ممکن است:
ببینید که چرا مشتری در یک مرحله خاص از سفر خود را رها کرد
آنچه او را از خبرنامه شما باز کرد
چیزی که او را از خرید دور می کند
کنجکاو هست، درست است؟
بهترین ابزار بازاریابی ایمیل می تواند وظیفه ردیابی را برای شما انجام دهد. اما همه آنها نمیتوانند راه درستی را بسازند.

1. مانیتور کمپین

نرم افزار بازاریابی پست الکترونیک Campaignmonitor
سه چیز در مورد مانیتور کمپین ردیابی، آزمایش و بهینه سازی بهترین هستند. این ویژگی تعاملی آسان برای بررسی تجزیه و تحلیل است که به شما کمک خواهد کرد که مشتریان خود را بهتر درک و برنامه ریزی استراتژی خود را با توجه به نتایج آزمون انجام دهید.
این نرم افزار بازاریابی ایمیل همچنین گزینه های مدیریت تماس پیشرفته را ارائه می دهد بنابراین شما می توانید لیست کاربران خود را براساس رفتار یا اقدامات خود تقسیم کنید و سپس کمپین بازاریابی پست الکترونیکی را ارسال کنید.
با توجه به نقایص، مانیتور کمپین میتواند هنگام آپلود مشترکین جدید، ناراحت کننده باشد و تنها چندین بومی با راهکارهای مختلف نرم افزار تجارت الکترونیک مانند WordPress در مقایسه با MailChimp وجود دارد.
طرح پایه ای از 9 دلار در ماه برای ایمیل های 2،5K تا 500 نفر، با پشتیبانی ایمیل اصلی، ویژگی های بازاریابی ایمیل اصلی، مجموعه تجزیه و تحلیل بینش و اتوماسیون بازاریابی شروع می شود.

2. کمپین های Zoho

کمپین های Zoho یک ابزار بازاریابی ایمیل خوب است که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است که به شما امکان می دهد بیشتر در مورد مخاطبان مورد نظر و پیام خود تمرکز کنید، در حالی که از کمپین های بازاریابی و نرخ های تبدیل خود مراقبت می کند.
همچنین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی را برای بازاریابی پست الکترونیک شما را به ارمغان می آورد.
اگر چه رابط کاربر کمی مبهم است، یک ویرایشگر WYSIWYG مفید به شما امکان می دهد به راحتی قالب بندی را سفارشی کرده و به همین ترتیب ایمیل هایی با ظاهر زیبا ایجاد کنید.
اما یکی از برجسته ترین ویژگی های کمپین های Zoho، یک سیستم تحلیلی جامع در عمق آن است. قادر به ردیابی عملکرد کمپین های خود در زمان واقعی، بررسی کنید که کدام لینک ها بیشترین کلیک را دریافت می کنند، می دانند از کجا باز می شوند و کلیک می کنید و از شکایات هرزنامه ها درباره آنها مطلع می شود برای برنامه ریزی کمپین های بعدی بسیار مفید است.
قیمت شروع با 5 یورو برای هر ماه 500 مشترک آغاز می شود.

3. Square

Square یک ابزار فروش است. این می تواند بسیاری از وظایف را برای شما انجام دهد (نه تنها در رابطه با بازاریابی ایمیل): ایجاد ایمیل های کامل، پرداخت قبوض و حتی مدیریت موجودی در وب سایت تجارت الکترونیک شما.
اگرچه این برنامه برای پردازش پرداخت شناخته شده است، همچنین دارای گزینه های اتوماسیون و تقسیم بندی، اشتراک گذاری اجتماعی، قالب های زیبا و لیست های توزیع خودکار است.
توانایی جمع آوری آمارها احتمالا یکی از ویژگی های بسیار مفید در اینجا است. شما می توانید ببینید که آیا فروش شما از مشتریان جدید یا مشتریان بازگشت است.
پس از ارسال زیاد ایمیل، این نرم افزار هوشمند، دریافت کننده ایمیل را با پرداخت های کارت اعتباری انجام می دهد تا به شما سفر مشتری ساخته شده و نحوه فروش فعلی را نشان دهد. این ابزار افراد را به وفادار، گاه به گاه و از بین می برد، به طوری که بازاریابان می توانند کمپین ها را براساس چگونگی مشتریانی که از فروشگاه بازدید می کنند تشکیل دهند.