6 راهبرد بازاریابی ساده برای افزایش کسب و کار شما

بازاریابی شایع ترین مشکل است که مردم در حال اجرا یا شروع کسب و کار کوچک کسب از ما می پرسند. به طور معمول، آنها می گویند چیزی شبیه به ان که "من برخی از تبلیغات انجام داده ام اما به نظر نمی رسد انها موثر باشند." به عبارت دیگر، مشتریان، یا فروش آنها را افزایش نمی دهند.


بازاریابی بیش از تبلیغات است
اما بازاریابی و تبلیغاتی مترادف نیستند و "قرار دادن چند آگهی" هرگز به نوعی از کسب و کار نیست که یک کسب و کار کوچک نیاز به موفقیت داشته باشد.
بازاریابی یک فرآیند است نه رویداد. این شامل برنامه ریزی اهداف بازاریابی و اجرای (اغلب یک سری از) استراتژی های بازاریابی برای رسیدن به آنها است.
حالا این بدان معنا نیست که بازاریابی باید یک پروسه پیچیده باشد. اما این بدان معناست که شما باید بدانید که چه میخواهید به دست بیاورید و در آن کار کنید. در اینجا شش راهبرد بازاریابی ساده که می توانید برای افزایش مشتریان و فروش خود استفاده کنید اورده می شود.

6 استراتژی مارکتینگ ساده

1) ارائه کلاس های رایگان یا کارگاه های مربوط به محصولات ویا خدمات شما در یک محل اجاره ای یا از طریق یک موسسه آموزش و پرورش محلی مانند کالج جامعه. در صورت لزوم مخاطبان یا رویدادهای خاص را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، کسی که با کسب و کار می تواند کارگاه های ویژه ای را در پروژه های کریسمس دختران ارائه دهد. مربی یوگا ممکن است یک کلاس مانند یوگا برای مردان را ارائه دهد.
2) به سازمان های کسب و کار محلی و گروه های شبکه بپیوندید. پیوستن به بسیاری از افراد مانند گروه های تجاری مبتنی بر خانه، ارزان هستند.
مزایای بازاریابی بزرگ هستند. هنگامی که آنها می دانند آنچه شما انجام می دهید دیگر افراد دارای کسب و کار در گروه شما برای کسب و کار شما به دیگران اشاره می کنند و حتی ممکن است شما را ارجاع دهند. سازمان های تجاری محلی نیز فرصت های عالی برای ایجاد و شرکت در برخی از استراتژی های بازاریابی تعاونی، مانند برگزاری روزهای خاص بازار یا سایر رویدادها هستند.
3) ایجاد یا حرکت به جلو در یک رویداد خیریه. شما می توانید مقادیر عظیمی از مطبوعات را برای رویدادهایی برای مشتریان جدید ترجمه کنید. یک هنرمند محلی نقاشی کرده است که کیسه های موادغذایی کاغذی را به فروش می رساند برای مثال، با تمام درآمدی که برای یک موسسه خیریه انتخاب شده است. اما شما حتی نباید از ایجاد رویداد خودداری کنید بسیاری از موسسات خیریه حوادثی را ایجاد کرده اند که شما می توانید با تبدیل شدن به حامی مالی به یک بخش قابل ملاحظه ای تبدیل شوید.
4) وبلاگی برای خودتان را ایجاد کنید - و از آن برای ایجاد یک مخاطب از افرادی که به محصولات و یا خدمات شما علاقمند هستند، استفاده کنید. ایجاد یک وبلاگ ساده تر از ایجاد یک وبسایت است - سپس به طور منظم در مورد موضوعات مربوط به کسب و کار خود و آنچه که کسب و کار شما انجام می شود را بنویسید. شما با دیگر وبلاگ نویسان، افراد کسب و کار و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار خواهید کرد.
5) عضویت و استفاده از توییتر. اگر وقت داشته باشید تا از انواع رسانه های اجتماعی مطلع شوید، انجام دهید. اما اگر فقط یک وقت برای یک نفر دارید، توییتر انتخاب برتر از همه رسانه های اجتماعی است زیرا استفاده از آن بسیار سریع و آسان است.
در مورد استراتژی های بازاریابی، مطمئن باشید از طریق توییتر به طور منحصربفردی برای ارتقای محصول خود استفاده نمی کنید، بلکه برای پیدا کردن و صحبت کردن با افرادی که به نظر میرسد به آنچه در حال انجام دادن هستید علاقمند هستند.
6) برای ارجاعات سوال کنید اگر شما یک کسب و کار مبتنی بر سرویس را اداره می کنید می دانید که بهترین راه را برای آخرین بار درخواست ارجاع است زیرا درخواست ارجاع، ساده ترین و کمترین زمان مصرف استراتژی های بازاریابی در این مقاله است.
نتیجه:
من اشتباه نمی کنم هیچ مشکلی با تبلیغات وجود ندارد.
فقط این است که در بیشتر موارد بازاریابی مؤثر نخواهد بود مگر آنکه بخشی از طرح بازاریابی هماهنگ شده باشد.
ترکیبی از استراتژی های بازاریابی مانند تبلیغات در رابطه با استراتژی های بالای بازاریابی، نتایج بازاریابی را که می خواهید، به دست خواهید آورد. هیچ کدام از این استراتژی های ایمیل مارکتینگ نتوانسته اند یک ساعته انبارهای مشتری را جذب کنند اما اگر فرض کنیم که شما یک محصول یا خدمات خوب داشته باشید اگر شما آنها را انجام می دهید و به طور مداوم در آنها کار می کنید افزایش مشتری و فروش را خواهید دید.