از ایمیل مارکتینک چه می دانید؟

ایمیل مارکتینک می تواند بازاریابی بسیار مؤثر برای کسب و کار کوچک باشد. ایمیل مارکتینک چیست؟ اساساً استفاده از ایمیل برای ارتقاء محصولات و یا خدمات می باشد. اما تعریف بهتر بازاریابی ایمیل، استفاده از ایمیل برای توسعه روابط با مشتریان بالقوه و یا مشتریان است.

ایمیل مارکتینک یکی از بخش های بازاریابی اینترنتی است که بازاریابی آنلاین را از طریق وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و غیره شامل می کند. اساساً همان ایمیل مستقیم است مگر این که به جای ارسال ایمیل از طریق پست، پیام ها از طریق ایمیل به صورت الکترونیکی ارسال می شوند.
در بهترین حالت، ایمیل مارکتینک به کسب و کار اجازه می دهد تا مشتریان خود را آگاه و پیام های بازاریابی خود را به مشتریان خود برسانند.
ایمیل مارکتینک می تواند شخصی باشد
گروه های خاصی از مشتریان یا حتی افراد می توانند هدف قرار گیرند. برای مثال برای مشتریان فردی پیشنهادات مربوط به کالاها و خدمات را در روز تولد مشتری ارسال می شود که نمونه ای از شخصی سازی ایمیل مارکتینک است. (رستوران ممکن است 50٪ تخفیف ویژه برای مشتریان خود در روز تولد خود ارائه دهد) ایمیل مارکتینک کمک می کند تا یک کسب و کار را توسعه داده و با مشتری ارتباط برقرار کنید تا فروش و وفاداری مشتری را افزایش دهید.
بهترین شیوه های ایمیل مارکتینک عبارتند از ایجاد لیست ایمیل های خود به جای خرید یک لیست ایمیل و مشارکت در انتخاب ایمیل به جای لغو کردن آن (با استفاده از ایمیل مارکتینک مبتنی بر مجوز). ایمیل نیز باید برای استفاده از تلفن همراه بهینه شود زیرا طبق آمار بیش از نیمی از ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه باز می شود.

مزایای بازاریابی ایمیل

دو مزیت بزرگ ایمیل مارکتینک عبارتند از: قیمت و سهولت. ارسال ایمیل یک راه ارزان برای تبلیغ شرکت و محصولات و یا خدمات آن در مقایسه با بسیاری از انواع بازاریابی است. همچنین برای تنظیم و پیگیری یک کمپین ایمیل مارکتینک بسیار آسان است و این نوع بازاریابی بسیار مناسب برای کسب و کارهای کوچک است.
خبرنامه ها را می توانید به لیست ایمیل هایی افرادی که اطلاعات لازم را در وب سایت شما ارائه کرده اید ارسال کنید به عنوان مثال، این مشتریان بالقوه با به روز رسانی اخبار مربوط به شرکت شما، رویدادهای آینده و یا پیشنهاد ویژه ارائه می دهند. به آنها یادآوری کنید که کسب و کار شما وجود دارد و شاید زمان برای بازدید دیگر است.
ایمیل مارکتینک هنوز مرتبط است
براساس یک مطالعه انجام شده توسط HostPapa، در عصر افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات، ایمیل مارکتینک هنوز قاعده مند است.
94 درصد از کاربران اینترنت از ایمیل استفاده می کنند در حالی که فقط 61 درصد از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.
75٪ از کاربران آنلاین بزرگسالان می گویند که ایمیل مارکتینک روش بازاریابی ترجیحی آنها است.
ویژگی "انتخاب" در ایمیل اجازه بازاریابی را با رضایت می دهد
ایمیل مارکتینک بر اساس آمار جمعیت (سن، درآمد و غیره) انجام می شود.
پیام های ایمیل طیف گسترده ای از امکان قالب بندی پیام های رسانه های اجتماعی را دارند.
از گزارش ایمیل می توان به قابلیت تجزیه و تحلیل، از قبیل نرخ کلیک، نرخ بازشدن، نرخ جست و جو و تبدیل را بدست آورد.
مزیت بزرگی ایمیل بر رسانه های اجتماعی این است که چشم انداز و مشتریان احتمال بیشتری برای مشاهده ایمیل از رسانه های اجتماعی دارند. فقط چیزی که پست می کند به این معنا نیست که همه کسانی که میخواهند پیام خود را ببینند، آن را ببینند. پست شما حتی ممکن است در جریان های رسانه های اجتماعی برای اهداف شما ظاهر نشود. با این حال، یک ایمیل در صندوق پستی تا زمانی که خوانده (یا حذف) نشود نشسته است.
در حالت ایده آل، ایمیل مارکتینک باید با رسانه های اجتماعی همراه باشد. افزودن رسانه های اجتماعی "دوست داشتن" یا "اشتراک گذاری" به ایمیل های بازاریابی شما، راه دیگری برای مشتریان برای ارتباط با نام تجاری شما است. قطعه ای از بررسی های مثبت از طرف طرفداران رسانه های اجتماعی می تواند در ایمیل ها گنجانده شود و برعکس رسانه های اجتماعی می توانند برای تشویق هواداران به عضویت در خبرنامه های الکترونیکی شما مورد استفاده قرار گیرند.
ایمیل مارکتینک می تواند درآمد شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد اگر شما آن را به درستی انجام دهید. (راهنمایی های زیر را ببینید.) این یک راه عالی است که مردم به دیدار و یا بازدید از وبسایت یا وبلاگ شما تشویق و ترافیک بیشتری برای سایت شما ایجاد و با درآمد بیشتری ایجاد کند.

نکات بازاریابی ایمیل

1) لیست خود را بسازید. این در حال حاضر ذکر شده است اما خرید لیست ایمیل صرف اتلاف وقت است. اکثر افرادی را که امیدوار هستید به مشتریان تبدیل شوند و اگر خطر ایجاد یک اسپمر را دارند غیرفعال کنید.
2) از قواعد قانون SPAM پیروی کنید این قوانین شامل داشتن یک موضوع غیر فریبنده، روش لغو اشتراک و نام و آدرس شما در انتهای ایمیل است.
3) فقط آگهی های ارسالی را برای همیشه خریداری نکنید. از طریق ایمیل خود برای ایجاد ارتباط با مشتریان با به اشتراک گذاشتن تخصص خود با دیگران یا از راهنمایی ها و بینش هایی که می توانند ارزشمند باشند استفاده کنید. به اشتراک گذاشتن اطلاعات که به آنها اجازه می دهد در مورد شما و یا شرکت شما اطلاعات بیشتری دریافت شود.
4) لیست خود را بهینه کنید. به یاد داشته باشید که افرادی که با استفاده از ایمیل برای برقراری ارتباط با شما ایمیل ارسال کرده و به شما اعتماد دارند آنها سزاوار احترام شما هستند.
5) اگر شما یک خبرنامه دارید برنامه ریزی کنید. ارسال ایمیل در یک روز یا روز معمولی می تواند به مشترکان شما کمک کند که چه چیزی را از شما و چه زمانی انتظار دارند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمیل مارکتینک و سایر استراتژی های بازاریابی آنلاین، مراجعه کنید:
توجه: بازاریابی آنلاین: برای استراتژی های اساسی هر کسب و کار می تواند استفاده شود.

بیشتر بخوانید

واژه نامه ایمیل مارکتینگ

مزایای مارکتینگ در رسانه های اجتماعی

ایمیل مارکتینگ برای کسب کارهای کوچک

گرایش به بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۱۷