5 مزیت برتر تبلیغات دیجیتال برای مشاغل کوچک

یک تجارت کوچک و بدون استراتژی تبلیغاتی دیجیتال مانند کشتی بدون کاپیتان است.

به نظر اغراق می رسد؟ نه هنگامی که سهام را در نظر گرفتید. پیش بینی می شود بیش از دو میلیارد نفر خرید خود را تا سال 2021 به صورت آنلاین انجام دهند. این رقم عظیم شامل محصولات و خدمات است.
مخاطبان بزرگی به صورت آنلاین مشاهده می کنید که مشاغل کوچک شما می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. با استفاده از راهکار مناسب تبلیغات دیجیتالی، تجارت شما می تواند واقعاً افزایش نتایج را مشاهده کند خواه این فروش باشد یا به منجر چیز دیگری شود.
یک تجارت کوچک با یک هدف اصلی در ذهن شروع می شود: رشد. برای انجام این کار، آنها باید مردم را از مارک، محصولات و خدمات خود آگاه کنند. برای به دست آوردن محصول یا خدمات خود از آنجا، آنها به استراتژی های تبلیغاتی دیجیتال مؤثر نیاز دارند. حال سؤال این است که از کدام استراتژی تبلیغاتی استفاده کنید. شاید بهترین پاسخ، پاسخی باشد که به بهترین وجه در بینایی و اهداف شرکت سازگار است.
ما درمورد برخی از کمپین های تبلیغاتی مختلف دیجیتالی که می توانید مورد بحث قرار دهیم صحبت خواهیم کرد اما نکته اصلی این است که شما می خواهید کمپین شما با اهداف خود هماهنگ شود. به عنوان مثال، اگر بزرگترین و سریع ترین هدف شما فروش آنلاین باشد توصیه نمی کنیم تمام بودجه تبلیغات خود را در کمپینی که پیروان شما را افزایش می دهد سرمایه گذاری کنید.
ببینید که چگونه عملیات و اهداف مطابقت ندارند؟ داشتن اهداف روشن به شما کمک می کند تا از قطع ارتباط این چنین جلوگیری کنید.

نمونه های کمپین تبلیغات دیجیتال

Variety نام بازی هنگام صحبت از تبلیغات دیجیتال است. برای صاحبان مشاغل کوچک، انواع عملیات وجود دارد که آنها می توانند انتخاب نمایند.

1. کمپین های ایمیل

کمپین های ایمیل باید برای کمپین های تبلیغاتی تجاری کوچک ضروری باشند. خبرنامه ایمیل، که تنظیم آنها بسیار آسان است در خط مقدم قرار دارد. شما یک فرم انتخاب را در وب سایت خود قرار می دهید تا مشتریان بالقوه از جدیدترین نسخه های مربوط به شرکت شما مطلع شوند. این ثبت نام ها معمولاً در حسن نیت ارائه دهنده خدمات ایمیل از طریق وب سایت ها ادغام می شوند.
اما در مورد آن مشاغل که وب سایت برای خود ندارند چه می شود؟ آیا آنها هنوز هم می توانند از این نوع کمپین استفاده کنند؟
البته. تنها کاری که باید انجام دهند استفاده از صفحه فیس بوک آنها است. اگر آنها از قبل یک لیست ایمیل داشته باشند می توانند آن را با صفحه فیسبوک خود جفت کنند تا یک کمپین خوب بازاریابی کوچک را شروع کنند.
نوع دیگر کمپین بازاریابی ایمیل، یک کمپین دنباله قطره ای است که کمی پیچیده تر است. اگر قبلاً یک لیست ایمیل فعال یا لیست مشتری در اختیار دارید این کمپین کار می کند.
کمپین های دنباله قطره ای اجازه می دهد تا ایمیل های شما به طور خودکار بر اساس اقدامات خاصی که کاربر انجام داده یا انجام نداده است ارسال شود. نمونه ای از کمپین توالی قطره ای این است که اگر کسی محصول شما را به سبد آنلاین خود اضافه کرد اما بررسی نکرد.
از طریق ایمیل می توان به طور خودکار برای یادآوری محصول و ارسال درخواست برای آنها ارسال کرد. انتخاب بین یک کمپین بازاریابی ایمیل مبتنی بر خبرنامه و یک کمپین دنباله قطره ای فقط به ماهیت تجارت شما بستگی دارد و چه چیزی در این زمان بیشترین حس را برای شما ایجاد می کند.

2. PPC (پرداخت برای هر کلیک)

تبلیغات PPC به یک استراتژی تبلیغاتی دیجیتال رایج و مؤثر تبدیل شده است اما همچنین می توانند بسیار گران باشند. به طور خلاصه، PPC به وب سایت شما اجازه می دهد تا در نتایج برتر موتور جستجوگر جستجو برای کلمات کلیدی خاصی که افراد در گوگل جستجو می کنند قرار بگیرند.
تبلیغات دیجیتال
اگر مشاغل شما از کلمات کلیدی استفاده می کند که محبوب هستند (و سایر مشاغل برای آنها رقابت می کنند) پس برای تهیه مقداری دلار برتر برای آن آماده شوید. اما اگر می خواهید از این امر جلوگیری کنید و هنوز از PPC به طور مؤثر استفاده کنید همیشه می توانید از کلمات کلیدی طولانی تر مقرون به صرفه استفاده کنید.
کلمات کلیدی Longtail گزینه های بیشتری را ارائه می دهد بنابراین می توانید کلمات ارزان تر و متناسب با بودجه خود پیدا کنید.
درمورد قالب تبلیغات، می توانید از ایجاد تبلیغات ویدیویی استفاده کنید. براساس مطالعه اخیر توسط گزارش هزینه تبلیغات ویدیوی IAB در سال 2019، هزینه تبلیغات ویدیویی رو به رشد است. در حقیقت امسال تا 25 درصد افزایش یافته است. و همچنین، 86٪ از بازاریابان در سراسر جهان برای تبلیغات PPC خود از تبلیغات ویدیویی استفاده می کنند.

3. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا گزینه خوبی برای راندن ترافیک و همچنین اشتغال است. در این کمپین تقریباً می توانید از هر نوع محتوایی که دارید استفاده کنید.
بسته به آنچه در حال حاضر دارید یا آنچه را که می خواهید در حال حاضر استفاده کنید می توانید با وبلاگها، اینفوگرافیک ها، فیلم ها و موارد دیگر بروید. محتوای شما توسط کلمات کلیدی شما هدایت می شود. بنابراین آنچه شما در اینجا به آن احتیاج دارید محتوا است که سرشار از کلمات کلیدی است بدون اینکه کیفیت آن را از دست بدهید.
تبلیغات دیجیتال
نیروی محرک اصلی محتوای شما پست وبلاگ شما است. بنابراین هر پست به آن دسته از کلمات کلیدی با کیفیت طولانی نیاز دارد که باعث ترافیک و هدایت آنها می شود. نکته اصلی این است که از کلمات کلیدی عالی استفاده کرده و استفاده کنید. می توانید این موارد را به تنهایی مطرح کنید یا می توانید از ابزارهایی برای یافتن کلمات کلیدی عالی استفاده کنید.

4- رسانه های اجتماعی

همه ما قدرت رسانه های اجتماعی را می دانیم. این دسترسی بی نظیری را ارائه می دهد که سایر سیستم عامل ها برای رقیب سخت و دشوار هستند.
بگذارید در مورد یک چیز روشن باشیم. برای دسترسی به رسانه های اجتماعی، باید تمایل به سرمایه گذاری در آن داشته باشید. و ما در اینجا هر دو وقت و پول صحبت می کنیم.
شبکه دقیق رسانه های اجتماعی که می خواهید تلاش های خود را روی آن متمرکز کنید نیز مهم است.
آیا می خواهید آن را در فیس بوک قرار دهید؟ یا شاید شما آن را در توییتر می خواهید؟ توصیه ما این است که مدتی را صرف تحقیق در مورد مخاطبان مورد نظر خود کنید تا ببینید که روی کدام سیستم عامل بیشترین فعالیت را دارند!
بسته به این که شما بستر کدام گزینه را انتخاب کنید آنها ممکن است گزینه های ارگانیکی (بدون پرداخت) باشند یا ممکن است این بیشتر یک سیستم عامل "پرداخت به بازی" باشد. صرفنظر از اینکه، ما توصیه می کنیم بودجه تبلیغاتی را برای کمک به خود در تحقق اهداف خود در رسانه های اجتماعی اختصاص دهید.

مزایای تبلیغات دیجیتال

بنابراین شما می روید اگر واقعاً می خواهید بالا دیده شوید و در نهایت فروش برند خود را بالا ببرید می توانید با یک یا چند عملیات بروید. برای ادامه، بهتر است که بررسی کنیم 5 مزیت برتر تبلیغات دیجیتالی برای مشاغل کوچک که یکی از آن فعالیت ها را اجرا می کنند چیست؟

1. مقرون به صرفه

تبلیغات دیجیتالی مقرون به صرفه است به خصوص وقتی آن را با تبلیغات سنتی مقایسه کنید که بسیار گرانتر است. برای مشاغل کوچک هزینه به طور قابل توجهی هزینه بالایی است. آنها باید بسیار مراقب باشند که از زمان محدود بودن منابعشان بودجه خود را در چه وجهی صرف می کنند
اگر صاحب یک شرکت کوچک هستید و تصمیم دارید با تبلیغات سنتی مانند تبلیغات چاپی، بیلبوردها، یک تبلیغات تلویزیونی و غیره پیش بروید پس بهتر است برای هزینه کردن آماده باشید.
استخدام یک طراح گرافیک در صورتی بخواهید که تبلیغات به صورت حرفه ای طراحی شده به نظر برسد که گذشته از هزینه استخدام یک طراح، هزینه دریافت آگهی در یک مجله یا روزنامه نیز هزینه دارد.
حالا شاید بخواهید مایل اضافی بروید و در تلویزیون یا رادیو تبلیغات داشته باشید. این عالی است و فرصت هایی را به وجود می آورد اما باید درک کنید که هزینه ها افزایش می یابند (و معمولاً برای ROI زیاد نیست اما بعداً به آن خواهیم رسید).
اگر تصمیم دارید دیجیتالی شوید چنین مسائلی ندارید. این بسیار مقرون به صرفه تر است و حتی مواردی وجود دارد که می تواند به طور کامل عاری از هرگونه هزینه باشد. ارسال در برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هیچ هزینه ای برای شما ندارد. شما می توانید ضمن صرفه جویی در پول که می توانید برای موارد دیگر از آن استفاده کنید دسترسی بی بدیل به رسانه های اجتماعی را بدست آورید.
حتی هنگامی که در تبلیغات دیجیتالی با Google Ads یا Facebook Ads و غیره سرمایه گذاری می کنید و غیره، هزینه هر 1000 برداشت یا هزینه برای هر کلیک بی نهایت ارزان تر از پرداخت یک بیلبورد یا چاپ تبلیغاتی است (که به هر حال ممکن است به بسیاری از افراد نرسد).

2. برنامه ریزی سریع و آسان

تبلیغات دیجیتال همچنین از مزیت برنامه ریزی سریع و آسان برخوردار است. درباره تبلیغات سنتی که باید از قبل برنامه ریزی شده باشد نمی توان همین حرف را زد. هفته ها یا حتی ماه ها طول می کشد.
با تبلیغات دیجیتالی اینگونه نیست. زمان نوبت به ایجاد یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال بسیار سریعتر از زمان بازاریابی سنتی است.
بیایید بگوییم که شما به طور ناگهانی تصمیم گرفتید برای آخرین لحظه فروش یکی از محصولات خود را اجرا کنید. اگر از دیجیتال استفاده می کنید اگر وقت داشته باشید و می دانید چه کاری انجام می دهید می توانید یک تبلیغاتی برای آن انجام دهید.
رسانه های بازاریابی سنتی به طور طبیعی، به همان اندازه انعطاف پذیر نیستند که بتوانند سریع کار کنند. تنها چیزی که از شما مورد نیاز است کلیک بر روی چند دکمه است و به زودی می توانید آگهی خود را در آنجا مشاهده کنید تا جهان را ببینید.
رفتن به دیجیتال همچنین این امکان را به شما می دهد تا هر زمان نیاز ایجاد کنید هرگونه تغییر سریع را انجام دهید. زمان چنین کالای مهمی در تجارت است و حتی بیشتر از آن برای شرکت های کوچک و استارتاپ ها. توانایی صرفه جویی در وقت به معنای این است که فرصت بهتری برای بازگشت سرمایه گذاری (ROI) خیلی زودتر وجود داشته باشد.

3. پیگیری آسان

از آنجا که تبلیغات دیجیتالی به راحتی قابل برنامه ریزی است ردیابی آن نیز آسان است. اگر می خواهید چیزی یا هر چیزی درباره فعالیت های خود بدانید می توانید فوراً از تبلیغات دیجیتال خود مطلع شوید.
آیا می خواهید بدانید که چه چیزی برای شما کار می کند و چه چیزی نه؟ گزینه دیجیتال با اندازه گیری تمام جنبه های مهم کمپین شما را برای شما آسان می کند.
بله، ما در اینجا در مورد تجزیه و تحلیل صحبت می کنیم. و شما باید از آن استفاده کنید تا ببینید که چه جنبه هایی از جنبه های تبلیغاتی شما اتفاق می افتد. به عنوان مثال، وب سایت شما دارای خبرنامه الکترونیکی معمولی است و شما می خواهید بدانید چه تعداد افراد به طور مرتب آن را باز می کنند.
راه حل؟ شما دقیقاً چند نفر از افرادی که در لیست ایمیل شما هستند و خبرنامه را دریافت می کنند ردیابی می کنید.
در مورد آگهی واقعی خود، می توانید چند بار کلیک کنید که تبلیغ خاص روی آن کلیک شده است. سپس می توانید آن را با چند بار تبلیغ واقعاً مشاهده کنید.
دوباره با استفاده از مثال بیلبورد، می توانید هزاران مبلغ بیشتر برای یک بیلبورد از تبلیغات فیس بوک بپردازید. اما برخلاف تبلیغ فیس بوک، نمی دانید چه تعداد افراد بیلبورد، جمعیتی را آنها می دیدند اگر این با آنها طنین انداز شود و غیره.
تحقق بخشیدن به تجزیه و تحلیل برای شما، به ویژه از آنجایی که یکی از اصلی ترین مزایای تبلیغات دیجیتال است.

4. به روز رسانی آسان

از آنجا که پیگیری تبلیغات دیجیتالی آسان است از این رو به روز می شود که بروزرسانی آن نیز آسان است. اگر می خواهید در کمپین خود تغییراتی ایجاد کنید مهم و جزئی، بسیار مفید است.
چه می شود اگر به طور ناگهانی به پیامی بهتر از آن چیزی که دیروز منتشر کرده اید فکر کنید؟ یا همان موردی که چند ساعت پیش بیرون کشیدید؟ اگر قصد فروش کوتاه و موقت را در سایت خود دارید؟
خوب، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پیام خود را از طریق بستر تبلیغاتی خود به روز کنید خواه از Google Ads، مدیر تبلیغات Facebook و غیره استفاده کنید.
با تبلیغات سنتی، نمی توانید این نوع بروزرسانی ها را انجام دهید. به محض اینکه تبلیغات خود را ارسال کنید دیگر به عقب برگردید. اگر در تبلیغات آفلاین گیر کرده اید بهترین احتیاط این است که قبل از ارسال آن، کپی، طراحی، رنگ آمیزی، همه چیز درباره تبلیغات خود، همه چیز را دو برابر یا حتی سه برابر کنید.

5. هدفمند

تبلیغات دیجیتال هدفمند است. این بدان معنی است که شما کنترل کاملی بر افرادی که تبلیغ را مشاهده می کنند دارید. و شاید مهمتر از همه، شما می توانید مطمئن شوید که تبلیغ شما فقط توسط افرادی که واقعاً به آن علاقه مند هستند دیده می شود.

چه چیزی باعث می شود تبلیغات دیجیتال از این طریق هدفمند شوند؟

بسیاری از ابزارهایی که توسط سیستم عامل هایی مانند شبکه های رسانه های اجتماعی در دسترس شما قرار گرفته است این امکان را فراهم می آورد. به عنوان مثال، بگذارید بگوییم اگر خط تولید لباس کودکان دارید. شما به دنبال این هستید که کمپین تبلیغاتی خود را برای محصولات خط خود که برای افراد دو تا سه ساله تهیه شده است تقویت کنید.
شما می توانید کلمات کلیدی مرتبط را که والدین می توانند در Google در اطراف محصول شما جستجو کنند هدف قرار دهید یا می توانید والدین کودکان نوپا را مستقیماً در رسانه های اجتماعی هدف قرار دهید!
یکی دیگر از مزایای بارز اما افزودنی دیجیتال بودن این است که دسترسی نامحدودی دارید. شما به راحتی نمی توانید آن را مورد ضرب و شتم قرار دهید زیرا می توانید در هر نقطه از جهان واقع شوید و هنوز هم به هر کس که می خواهید محصولات یا خدمات خود را به آنها بفروشید برسید.
نوع تأثیرگذاری چنین دستیابی جهانی را برای تجارت کوچک خود تصور کنید. این امکان را به شما می دهد تا فراتر از آنچه که قبلاً تصور می کردید رفته و با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید سپس این افراد می توانند به مخاطبان هدف شما تبدیل شوند.
در دهه های گذشته، یک تجارت کوچک با منابع محدود نمی توانست امیدوار باشد که بیشتر از یک فروشگاه معمولی آجر و ملات باشد. اما اکنون این دیگر صادق نیست.
انقلاب دیجیتالی کاملاً در حال نوسان است و برای هر صنعتی که تصمیم به بخشی از آن بگیرد بازگشت به عقب وجود ندارد.
آخرین و مهمترین چیز، نقش تبلیغات دیجیتالی در ROI شغل شماست. هدف اصلی و نهایی برای هر شرکتی، بزرگ یا کوچک است.
خلاصه
هیچ راز برای انجام آن وجود ندارد. همه آنچه لازم است یک تیم زحمتکش است که می داند برای موفقیت، همراه با دانش درست، چه چیزی را می طلبد.
داشتن دید و پیش بینی برای تعیین اهداف مناسب نیز به شما کمک می کند. و پریدن درست به باند دیجیتال مطمئناً زودتر از موعد به هدف می رسید.

توجه: برای مشاوره جهت ایمیل مارکتینگ با ما تماس بگیرید