7 کتاب بازاریابی دیجیتال بزرگ که شما باید بخوانید

ایمیل مارکتینگ دیجیتال

آیا می دانید برآورد شده است که تا سال 2020، 291 میلیارد دلار در تبلیغ های دیجیتال در سراسر جهان صرف می شود؟ این 50 درصد از کل پول تبلیغ شده در سطح جهانی است. همان طور که مصرف کنندگان برای توصیه های محصول به صورت آنلاین می آیند افزایش استراتژی دیجیتال شما برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است.

برای نگه داشتن شما در موثرترین راهکارها به روزرسانی شده است ما هفت کتاب بازاریابی دیجیتالی که باید آن را بخوانید ارائه کرده ایم.

1. بازاریابی دیجیتال برای Dummies توسط رایان دایس

این کتاب مرجع ساده برای تازه کارها و کارشناسان شامل بینش عملی و مشاوره در مورد برنامه ریزی بازاریابی، صفحات فرود، وبلاگ نویسی، SEO، SEM، پرداخت صفحه نمایش، ایمیل، و داده ها و تجزیه و تحلیل است. شما یاد خواهید گرفت که بازدیدکنندگان سرد را پیدا کنید و آنها را به مشتریان تبدیل کنید چگونه یک کمپین بازاریابی موفق رسانه های اجتماعی را توسعه دهید و چگونه برای ارزیابی هزینه های ترافیک پرداخت کنید.

2. ساختن StoryBrand توسط دونالد میلر

بازاریابها بیش از اینکه پیام کامل را تحریک کنند اغلب هنوز به مخاطبان مورد نظر خود نمی رسند. دونالد میلر معتقد است که شکست ناشی از یک پیام نامشخص است که بر شرکت و نه مشتری متمرکز است. چارچوب 7 قسمت بخش StoryBrand (چارچوب SB7) ) شما را به تمرکز بر روی مشتری خود وا می دارد و پیام شما را با ایجاد داستانهای جذاب آموزش می دهد.

3. ماشین محتوا: استفاده از بازاریابی محتوا برای ساختن یک کسب و کار 7 شکلی با تبلیغات صفر توسط دن نوریس

دن نوریس یک چارچوب برای بازاریابی محتوا را با استفاده از 1 میلیون $ AUD کسب و کار وردپرس خود را به عنوان مثال ارائه می دهد. این کتاب دانلود و چارچوب برای همه جنبه های بازاریابی محتوا را شامل تولید ایده، نوشتن دستورالعمل ها و ایجاد و مقیاس سازی تیم محتوا ارائه می کند.

4. سئو 2018: بهینه سازی موتورهای جستجو با استراتژی های بازاریابی هوشمند اینترنتی را توسط آدام کلارک یاد بگیرید

تغییرات اخیر گوگل در الگوریتم نتایج جستجوی خود، اکثر توصیه های SEO در اینترنت را منسوخ می کند. این راهنما شما را در تغییرات Google به روز می کند و همچنین اطلاعاتی در مورد به روز رسانی های احتمالی در آینده ارائه می دهد تا بتوانید محتوای خود را بهینه سازی کنید. این راهنمایی را در زمینه موضوعاتی مانند تحلیل وب، تحقیق در زمینه کلمات کلیدی و ساخت لینک ایجاد می کند.

5. رشد Explosive: تعداد کمی از چیزهایی که من یاد گرفتم وقتی استارتاپ من به 100 میلیون کاربر رشید و $ 78،000،000 از دست دادم Kindle Edition توسط کلیف لرنر

آنلاین Cliff Lerner شروع به کار دوستیابی، Snap Interactive با 100000 کاربر در روز پس از آنکه در فیس بوک فیس بوک ناشناخته اش پخش شد، رشد کرد. این کتاب خنده دار تجربه خود را در حین درس دادن به استراتژی های رشد انفجاری ویروسی و ایجاد یک فرهنگ نوآورانه شرکت به شما آموزش می دهد.

6. راهنمای کامل تبلیغات فیس بو توسط بوین مارت

Mediakix تخمین می زند که دو میلیارد کاربر فیس بوک روزانه در فیس بوک به طور متوسط 35 دقیقه صرف می کنند و این یک پلت فرم ایده آل برای تبلیغات رسانه های دیجیتال است. راهنمای جامع تبلیغات فیس بوک راهنمای تصویری و منابع رایگان را برای هدف قرار دادن تبلیغات و به حداکثر رساندن پوشش رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.

7. تجزیه و تحلیل تحقق گوگل: از صفر تا اثر کسب و کار توسط Feras Alhlou

گوگل آنالیز یک ابزار قوی است که می تواند برای کاربران اول بار تهدید کننده باشد. این کتاب به شما می آموزد که چگونه اطلاعات خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید فروش را افزایش دهید. از این منابع برای بهبود روش های گزارش نادرست استفاده کنید که حاوی مزیت رقابتی شما است.
حالا هفت کتاب مارکتینگ دیجیتال برای کمک به شما آماده است. پیاده سازی برخی از استراتژی های توصیه شده را دنبال کنید و کسب و کارتان را شاد کنید.

ایمیل مارکتینگ