بازاریابی ایمیل مبتنی بر زمان: یک روش دقیق برای افزایش انگیزه مشتری

آخرین آمار به اشتراک گذاشته شده توسط Statista نشان می دهد که در سال 2017 حدود 3.7 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود دارد و جمعیت آن احتمالاً تا سال 2021 به 4/1 میلیارد افزایش خواهد یافت. این به این دلیل توضیح می دهد که چرا کسب و کارها در تبلیغات بازاریابی ایمیل شما بسیار سرمایه گذاری می کنند حتی اگر بخش قابل توجهی از جمعیت ادعا کند که ایمیل مرده است.

نحوه ارسال بازاریابی ایمیل برای دریافت پاسخ کاربر ایمیل مارکتینگ

ارسال یک ایمیل فروش یکی از رایج ترین روش هایی است که بازاریابان برای تبلیغ هر محصول یا خدمات استفاده می کنند. استفاده از ایمیل برای فروش بسیار متنوع است: شما می توانید با فرم و محتوا بازی کنید تا جذاب و جذاب تر از آن باشد شامل برخی نظرسنجی ها یا نظرسنجی هایی برای مطالعه افکار عمومی در مورد نحوه بهبود محصول یا خدمات خاصی که ارائه می دهید. در اینجا چیزی وجود دارد: گرایش رو به رشد افرادی که به چنین ایمیل هایی پاسخ نمی دهند وجود دارد دلایل مختلفی برای پاسخ دادن به ایمیل های بازاریابی وجود ندارد: افراد به محصول علاقه مند نیستند یا ممکن است این ایمیل ها هرزنامه را در نظر بگیرند و یا به سادگی به آن اهمیتی ندهند.