تحریم ایمیل مارکتینگ میلرلایت و معرفی سرویس جایگزین آونگ ایمیل
در هر روز خاص، بیشتر صندوق نامه های ایمیل با زنگ هشداری از خبرنامه های الکترونیکی خودکار پر می شود که خوانده نشده و یا لغو ارسال می شوند
در هر روز خاص، بیشتر صندوق نامه های ایمیل با زنگ هشداری از خبرنامه های الکترونیکی خودکار پر می شود که خوانده نشده و یا لغو ارسال می شوند
آخرین آمار به اشتراک گذاشته شده توسط Statista نشان می دهد که در سال 2017 حدود 3.7 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود دارد و جمعیت آن احتمالاً تا سال 2021 به 4/1 میلیارد افزایش خواهد یافت. این به این دلیل توضیح می دهد که چرا کسب و کارها در تبلیغات بازاریابی ایمیل شما بسیار سرمایه گذاری می کنند حتی اگر بخش قابل توجهی از جمعیت ادعا کند که ایمیل مرده است.
ارسال یک ایمیل فروش یکی از رایج ترین روش هایی است که بازاریابان برای تبلیغ هر محصول یا خدمات استفاده می کنند. استفاده از ایمیل برای فروش بسیار متنوع است: شما می توانید با فرم و محتوا بازی کنید تا جذاب و جذاب تر از آن باشد شامل برخی نظرسنجی ها یا نظرسنجی هایی برای مطالعه افکار عمومی در مورد نحوه بهبود محصول یا خدمات خاصی که ارائه می دهید. در اینجا چیزی وجود دارد: گرایش رو به رشد افرادی که به چنین ایمیل هایی پاسخ نمی دهند وجود دارد دلایل مختلفی برای پاسخ دادن به ایمیل های بازاریابی وجود ندارد: افراد به محصول علاقه مند نیستند یا ممکن است این ایمیل ها هرزنامه را در نظر بگیرند و یا به سادگی به آن اهمیتی ندهند.
بازاریابی ایمیل شگفت انگیز است. در سال 2017، 54٪ کل سیاره آدرس ایمیل داشتند. این بدان معنی است که افراد بیشتری با آدرس ایمیل وجود دارد تا افرادی که دارای حساب فیس بوک هستند.
تمام تخم های خود را در یک سبد با سرمایه گذاری های خود قرار ندهید. اطمینان حاصل کنید که نمونه کارهای خود را متنوع کنید.