4 استراتژی های بازاریابی برای موسسات مالی
با ظهور بسیاری از شرکت های جدید FinTech، موسسات مالی باید انرژی خود را در استراتژی های نوین (و قدیمی) بازاریابی متمرکز کنند.
با ظهور بسیاری از شرکت های جدید FinTech، موسسات مالی باید انرژی خود را در استراتژی های نوین (و قدیمی) بازاریابی متمرکز کنند.
ما می خواهیم راه حل جدیدی برای ایمیل های ترنس اکشن ارائه دهیم. روشی که تمام ایمیل های خوش آمدید، تایید سفارش و مکاتبات دیگر یک عملکرد آموزنده و اختصاصی و همچنین یک تابعی از فروش را انجام دهد.
ایمیل بزرگترین کانال تبلیغاتی و بازاریابی برای بسیاری از شرکت ها است. این روش قدرتمندترین تکنیک بازاریابی آنلاین است که به شما امکان می دهد با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید و کسب و کار خود را با یک روش بسیار ساده و کارآمد ترویج دهید. ارائه پیشنهادات شخصی برای افرادی که به لیست ایمیل شما مشترک شده اند به شما در زمینه رقابت شما کمک می کند.
بازاریابی دیجیتال چیست؟ بازاریابی دیجیتال تبلیغات و ترویج یک کسب و کار از طریق استفاده از رسانه های دیجیتال است. این شامل اینترنت، تلفن های همراه، رسانه های اجتماعی و تلویزیون تعاملی است. تبلیغات دیجیتال یک زمینه متنوع و در حال رشد است. همانطور که مصرف کنندگان بیشتر به اینترنت و رسانه های مختلف دیجیتال دسترسی دارند محصولات و خدمات بازاریابی ضروریات را برای مخاطبین آماده می سازد.
آیا می دانید برآورد شده است که تا سال 2020، 291 میلیارد دلار در تبلیغ های دیجیتال در سراسر جهان صرف می شود؟ این 50 درصد از کل پول تبلیغ شده در سطح جهانی است. همان طور که مصرف کنندگان برای توصیه های محصول به صورت آنلاین می آیند افزایش استراتژی دیجیتال شما برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است.