8 افسانه درباره اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

سرانجام هر کسب و کار متوجه می شود که بخش عمده ای از بازاریابی خود را می تواند به صورت خودکار انجام دهد. اتوماسیون بازاریابی برای مشاغل بزرگ، که ممکن است صدها هزار مشتری داشته باشد روزانه باعث ایجاد تعامل نیست. برای مشاغل کوچک، اینکه آیا سرمایه گذاری در نرم افزار اتوماسیون بازاریابی یک سوال قانونی است به خصوص اگر قبلاً از آن استفاده نکرده اید.

4 نکته مفید برای بهبود روند توسعه ایمیل مارکتینک

با وجود 23.8٪ بازاریابان که حداقل یک هفته برای تولید یک ایمیل تبلیغاتی صرف می کنند کاملاً مشخص است که چگونه تدوین یک استراتژی ایمیل مارکتینک یک کار مهم و اساسی است. بنابراین، لازم است یک فرآیند توسعه نامه الکترونیکی که نه تنها به خوبی برنامه ریزی شده و کارآمد است بلکه هموار اجرا می شود و اهداف بلند مدت تجارت شما را تحقق می بخشد ضروری سازد.

چگونه ایمیل مارکتینگ خود را توسعه دهیم؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ایمیل مارکتینگ را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی جامع خود انتخاب کرده اید در حال حاضر در مسیری خوب قرار دارید.

اتوماسیون ایمیل مارکتینگ چیست؟

راه اندازی یک کمپین موفقیت آمیز ایمیل یکی از مهمترین عناصر مارکتینگ دیجیتال است که باید در ذهن داشته باشید اگر شما در حال ساخت استارت آپ یا کسب و کار آنلاین خود هستید. حتی با ظهور رسانه های اجتماعی و دستگاه های تلفن همراه، بازاریابی ایمیل همچنان یکی از محبوب ترین و موثرترین روش ها برای رسیدن به کاربران است.