چگونه استراتژی ایمیل مارکتینگ خود را بهبود بخشید؟
اگر محتوا پادشاه است پس ایمیل مارکتینگ ملکه است. مشاغل زیادی وجود دارند که توانایی درک واقعی پتانسیل ایمیل مارکتینگ را ندارند.
اگر محتوا پادشاه است پس ایمیل مارکتینگ ملکه است. مشاغل زیادی وجود دارند که توانایی درک واقعی پتانسیل ایمیل مارکتینگ را ندارند.
آیا نتیجه کارهایی را که می خواستید از کمپین های ایمیل مارکتینگ دریافت می کنید؟ 42٪ از بازاریابان می گویند استراتژی ایمیل مارکتینگ آنها بسیار موفق است.
اکنون مانند همیشه زمان تقویت استراتژی بازاریابی شما است. از آنجا که تعداد زیادی کانال و سیستم عامل جدید در بازار ایمیل مارکتین همانند قارچ ایجاد شده اند بازاریاب ها باید رویکردی همه فن آوری را برای پیشبرد تعامل معنی دار با آینده نگران کننده انجام دهند تا نرخ تبدیل بهتری را داشته باشند.
ایمیل مرده است یا حداقل چیزی است که عناوین ادعا می کنند. مطمئناً رسیدن به "صندوق ورودی صفر" ممکن است امروز مورد توجه همه قرار بگیرد اما برند ها هنوز نباید یک قدرت تبلیغاتی ایمیل را به خوبی اجرا شده حساب کنند.
مشتریان شما دانش زیادی از طریق خواسته ها و نیازهای خود را از طریق داده های خود ارائه می دهند. اطلاعات مشتری می تواند به برندها کمک کند تا استراتژی هایی را انتخاب کنند که شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشند و نرخ تبدیل و رشد خود را بهبود بخشند. علاوه بر این، مارک ها می توانند از داده های مشتری استفاده کنند تا محتواهایی متناسب با نیاز مخاطبان خود ایجاد کنند.