نقش ایمیل مارکتینک در استراتژی پس از خرید

اکنون مانند همیشه زمان تقویت استراتژی بازاریابی شما است. از آنجا که تعداد زیادی کانال و سیستم عامل جدید در بازار ایمیل مارکتین همانند قارچ ایجاد شده اند بازاریاب ها باید رویکردی همه فن آوری را برای پیشبرد تعامل معنی دار با آینده نگران کننده انجام دهند تا نرخ تبدیل بهتری را داشته باشند.

ایمیل مرده نیست؛ شما فقط آن را اشتباه انجام می دهید

ایمیل مرده است یا حداقل چیزی است که عناوین ادعا می کنند. مطمئناً رسیدن به "صندوق ورودی صفر" ممکن است امروز مورد توجه همه قرار بگیرد اما برند ها هنوز نباید یک قدرت تبلیغاتی ایمیل را به خوبی اجرا شده حساب کنند.

چگونه می توانید از داده های مشتری در ایمیل مارکتینگ استفاده کنید

مشتریان شما دانش زیادی از طریق خواسته ها و نیازهای خود را از طریق داده های خود ارائه می دهند. اطلاعات مشتری می تواند به برندها کمک کند تا استراتژی هایی را انتخاب کنند که شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشند و نرخ تبدیل و رشد خود را بهبود بخشند. علاوه بر این، مارک ها می توانند از داده های مشتری استفاده کنند تا محتواهایی متناسب با نیاز مخاطبان خود ایجاد کنند.