بهبود نرخ بازشدن ایمیل با ایمیل های هدفمند

بنابراین، اگر از من بپرسید اولین چیزی که من در شروع بازاریابی ایمیل انجام دادم ساختن یک لیست ایمیل بود.این یک چیز است که هر بازاریاب میتواند از ابتدا انجام دهد داشتن یک لیست بهترین راه برای تقویت روابط شما با مخاطب است.


پس از گفتن این، هنر مهم هدف قرار دادن مشتری در لیست ایمیل است داشتن یک لیست از مشتریان و مشترکان که بیشترین مشغله را دارند یکی از مهمترین دارایی های یک کسب و کار است.
همه چیز برای به هدف رسیدن

ایمیل های هدفمند یک کلید برای ایجاد یک پایگاه برای ایمیل موثر ایمیل شما است.

برخی از بازاریابان هرگز متوجه اهمیت هدف گیری نیستند و واجد شرایط نیستند شما باید بدانید که لیست ایمیل شما متشکل از افرادی باشد که دارای منافع، رفتارها و پروفایل های متفاوت باشند.
ما باید به یاد داشته باشیم که یک اندازه مناسب نیستند پس چرا برای آنها یکسان رفتار می کنید؟ راه حل این است که آنها را به گروه های کوچک تقسیم کنید و کمپین های ایمیل شخصی را به هر بخش ارسال کنید.
اشتباهات معمول برخی از بازاریاب ها، این است که لیست ایمیل های خود را به عنوان یک نهاد واحد مدیریت می کند.
با توجه به مطالعه موردی انجام شده توسطMarketing Sherpa ، artbeads.com  با افزایش 208 درصدی نرخ تبدیل روبرو شدند زمانی که از ارسال ایمیل های هدفمند به جای انفجار ایمیل استفاده کردند.
32 درصد از بازاریابان می گویند تقسیم بندی پایگاه داده ایمیل خود یکی از اولویت های مهم خود برای سال است علاوه بر این، 52 درصد از بازاریابان معتقدند که نیاز به بهبود بخشیدن لیست خود دارند.
در ارسال ایمیل هدفمند چه اتفاقی می افتد؟
تحقیقات ژوپیتر پیدا کرد که کمپین ایمیل مارکتینگ هدفمند می تواند درآمد را تا 9 برابر بیشتر از ارسال پراکنده نماید شخصی سازی بیشتری در هر ایمیل ارسال شده برای مشترکین خود ایجاد کنید کاربران احتمالاً ایمیل ها را باز می کنند بر روی آن کلیک کرده و سپس تبدیل به خریداران می شوند.
به طور متوسط، در کمپین های ایمیل هدفمند نشده نرخ بازشدن 20٪، نرخ کلیک تنها 9.5٪ و نرخ تبدیل تنها حدود 1٪ است از سوی دیگر، کمپین های ایمیل هدفمند، به طور متوسط نرخ باز 33٪، میزان کلیک با نرخ 14٪ و نرخ تبدیل 3.9٪ است.
با یک لیست هدفمند، شما می توانید همیشه یک گروه از مشتریان وفادار داشته باشید به عنوان مثال، اگر شما یک کتابفروشی هستید و یک فروشگاه زنجیره ای از خرده فروشی ها دارید می توانید فهرست خود را به افرادی که دسته خاصی از کتاب ها، گروه های سنی، مشتریان با ارزش و غیره جدا کنید. همچنین می توانید لیست خود را بر مبنای مشتریان که خرید می کند قرار دهید این بدان معنی است که شما می توانید یک دسته جداگانه برای افرادی که از 300 تا 500 دلار یا بین 500 تا 1000 دلار یا بالاتر از 1000 دلار خرید می کنند داشته باشید.
ایمیل هدفمند، کمپین های شما را می گیرد و همه باز می شوند و یا کلیک می کند تا لیست های جداگانه ای را برای هدف شما ایجاد کند هدف قرار دادن مخاطبین خاص، راهی عالی برای بهبود تعامل شما در ایمیل شما است مهم اندازه لیست شما نیست کیفیت لیست شما مهم است ایمیل های هدفمند نیز می توانند برای تمیز کردن لیست های شما مورد استفاده قرار گیرند زیرا لیستی از مخاطبین را ایجاد می کند که ایمیل های شما را باز نمی کنند.
دو راه وجود دارد که شما می توانید لیست های هدف را ایجاد کنید یکی از این موارد بر اساس باز کردن و باز نکردن برنامه های ایمیل شما است لیست دوم براساس URL هایی است که در کمپین های شما کلیک شده اند.

فرایند ایمیل یابی هدفمند این است:

تا 10 کمپین را برای مقایسه انتخاب کنید.
انتخاب کنید که مقایسه بر روی مخاطبین درگیر یا غیر فعال باشد
بر اساس هر ایمیل فردی یا تمام ایمیل های شما
باز شدن و کلیک کردن
ذخیره سازی
بنابراین در مرحله اول، شما باید کمپین هایی را که می خواهید برای مقایسه انتخاب کنید توصیه می شود که کمپین های مشابه را مقایسه کنید تا کمپین های دقیق خود را به اشتراک بگذارید یا هدف قرار دهید شما تنها می توانید از آخرین 50 کمپین هایی که از 3 روز پیش تر هستند را انتخاب کنید سپس شما می توانید فقط تا 10 کمپین برای مقایسه انتخاب کنید و تعداد کلیک شده و باز شده ها را جدا کنید. در نهایت، شما به سادگی می توانید یک لیست از ایمیل هایی باز شدنی را انتخاب کنید و یا یک لیست از ایمیل های کلیک شدن و یا هر دو داشته باشید پس از این، شما می توانید یک لیست دوم بر اساس تنظیمات مختلف ایجاد کنید در این مرحله شما می توانید تعداد هر مجموعه را محاسبه کنید تا بتوانید تعداد مخاطبین را برای هر یک تجسم کنید، زیرا حالا زمان لازم برای جمع آوری لیست است فراموش نکنید که آن را نامگذاری کنید و سپس لیست خود را ذخیره کنید!

روی ایمیل ها کلیک شده تمرکز کنید

تمرکز روی کلیک ها و بازها متفاوت است .این ایمیل های شما را مقایسه نمی کند بلکه نشانی های اینترنتی درون ایمیل ها است بنابراین اگر شما خرده فروش با تبلیغات هستید و یا اگر ایمیل های شما شامل بسیاری از URL ها است این ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد مقایسه همه محصولات و URL ها به صورت دستی مشکل است اما فوکوس روی کلیک شده ها به طور خودکار مقایسه می شوند و به کاربران این امکان را می دهد که لیست هایی را براساس تنظیمات خاص ایجاد کنند بسیاری از باز کردن ها و کلیک ها را می توانید از آخرین 50 کمپین که از 3 روز پیش تر هستند انتخاب کنید و می توانید حداکثر 10 کمپین را انتخاب کنید.
تفاوت بین گزینه قبلی و فوکوس این است که در این گام اضافی URL هایی را که میخواهید از آنها تماس بگیرید را انتخاب می کنید به عنوان مثال، اگر شما یک خرده فروش ورزشی هستید و چندین ایمیل مربوط به ورزش های مختلف ارسال کرده اید شما می توانید لیست مخاطبین که کلیک کرده اند یعنی مخاطبان مورد علاقه در محصولات فوتبال را انتخاب کنبد و سپس یک استراتژی برای بازاریابی به تنهایی برای بازیکنان فوتبال بر اساس آنچه که آنها کلیک کرده اید ایجاد کنید این دقیقاً همان چیزی است که ایمیل های هدفمند گفته می شود.
بنابراین اولین گام این است که کمپین های مورد نظر خود را انتخاب کنید دوم، آدرس هایی را که میخواهید تماس بگیرید انتخاب کنید شما فقط می توانید تا 10 کمپین و 10 URL را برای مقایسه انتخاب کنید.
گام بعدی این است که هیچ  یا همه لیست ها را انتخاب کنید این بسیار شبیه همان مفهوم است که قبلا گاهی اوقات دشوار بود اگر شما هیچ را انتخاب می کنید سیستم مخاطبینی را جمع آوری می کنید که حداقل روی هر یک از URL ها در هر ایمیل کلیک کرده اند. اگر شما همه را انتخاب کنیدسیستم به تمام کمپین ها نگاه می کند و مخاطبین را جمع آوری می کند که بر روی همه ایمیل ها کلیک کرده اید انتخاب همه به احتمال زیاد تعداد قابل توجهی را ایجاد خواهد کرد سپس می توانید فهرست را بنویسید و ذخیره کنید.